@ emma, wat erg dat je van de trap bent gevallen. Ik zal hier zeker uitkijken met al die trappen. Ik zal ook heel hard duimen dat er niets met het beebje is gebeurd. [-o< Knuf en wordt maar snel weer beter van zuurtje
@Tatum, als het om sporten gaat moet je vooral goed naar je eigen lichaam luisteren. Zelf heb ik gisteren nog 3 uur hardgelopen omdat ik in training ben voor een marathon (de zwangerschap komt eigenlijk 3 maanden te vroeg, maar ik heb goedkeuring van de VK) en dat gaat hartstikke goed. Maar ik moet zeggen dat ik ook nog nergens last van heb, mijn enige bewijs voor een zwangerschap is het blauwe streepje van de test. @Fietntje2007, Ik heb het de zelfde dag aan mijn zussen en 2 goede vriendinnen verteld, mijn vent die zelfde week aan een goede vriend. We proberen te wachten tot na de echo om het aan mijn ouders en zijn moeder te vertellen, en dat is nog best vroeg want de echo heb ik met 11 weken...... @Bellamno, Morgen komt de consulent van MvM, geen idee wat me echt te doen staat, maar het doel vind ik heel goed en alle beetjes helpen. Ik ben voor mijn werk elke week 3 dagen van huis, maar dat maakt niet uit, je probeert gewoon zo veel mogelijk in te samelen wanneer je thuis bent (dus niet alleen ochtend urine). @ Jorine, heel veel sterkte vandaag, 3 x is scheepsrecht toch @ Isra, ik heb op de dag van de test een mailtje naar de VK gestuurd en werd 2 dagen later al terug gebeld. Mijn HA heb ik overgeslagen, maar die wordt geïnformeerd door de VK. Even over me zelf, ik word er best gek van alleen maar met het zwanger zijn bezig te zijn. Ik zit de hele dag op het internet jullie verhalen te lezen, babykamer inspiratie op te doen, marktplaast afstruinen voor een leuk jaren 50 bedje, ik lijk wel gek ben net 7 weken! Wanneer mijn lief vraagt wat ik nu weer aan het doen ben schaam ik me bijna als het weer een baby pagina is........Maar om mijn zinnen te verzetten ga ik me nu lekker op onze nieuwe badkamer storten. Mijn lief gaat hem zelf plaatsen en ik ga alle toebehoren zo goedkoopmogelijk bij elkaar scharrelen, lang leven het web! Fijne dag!
Emma29, vertrouw in de natuur, dat kleintje van jou zit echt wel goed vast! Lekker janken, lekker slapen, morgen weer een dag
goedenmiddag meiden. Wat veel he, wat veel! Ik doe niet mee aan MvM, ik heb daar hele strakke overtuigingen in. Verder moe......pfff....
Kun je mij je overtuigingen vertellen Becca? ik had niet bij jullie gehoord als niemand zou plassen voor mvm. @Emma, vertrouw op je lijf! @lidi, ga je die zwanger lopen? hoe ver zou je dan zijn?
@ Emma hele dikke knuffel hoor! Duim voor je dat alles goed zit! @ Lidy ik heb dat ook hoor dat alles om zwanger zijn draait.
Emma29: jeetje wat schrikken zeg. Sterkte en doe maar lekker rustig aan. Ik doe ook niet mee aan mvm, ik voel er gewoon niets voor, woon aan een drukke doorgaande weg en dan ziet de hele buurt dat er elke dag iets opgehaald wordt etc. En zelf wegbrengen vind ik niks, ik zit nu niet in een vast ritme. Heb er dus niks tegen, vind het zelfs goed als iemand het doet maar doe er zelf niet aan mee. Hopelijk wordt dat ook gerespecteerd! Dus ik vind het absoluut een goed idee om het te doen maar doe het zelf dus niet.
@ emma, wat enorm shit voor je zeg! Zo zie je maar, ongeluk zit echt in een klein hoekje! Ik zou hetzelfde gedaan hebben als jij, afwachten tot donderdag, volgens mij zit je beeb nu nog heel vast. @ Lidy, wat een geluksvogel dat jij nergens last van hebt en stoer dat je de marathon gaat lopen! Ik heb hetzelfde als jij: ben al twee weken (sinds ik weet dat ik zwanger ben) alleen maar internet aan het afstruinen op zwangerschapsonderwerpen, leuke babykamers, dit forum, wiegjes etc.. Ik kan niet ophouden!
tuurlijk word dat gerespecteerd, als ik niet had gewild had ik het ook niet gedaan. Ik vraag me dan alleen wat sterke principes zijn hier tegen. Ook niet om becca af te vallen hoor, alleen nieuwsgierig. ik voel me zelf gewoon verplicht, ik heb gebruikt dus wil ook wat terug geven.
@Natasja, volgens mijn eigen berekening ben ik dan 13 weken, maar volgens de laatste menstruatie 14 weken, echo zal dat wel uitwijzen.... Zolang het lichamelijk goed gaat ben ik zeker van plan te gaan lopen. Mij is verzekerd dat het voor de baby geen kwaad kan, maar dat het voor mezelf wel zwaarder kan gaan worden. Ik ben wel een hele sportieve dame, sport gemiddeld 10 uur per week. En de marathon is een hele goede dekmantel voor alles wat ik nu niet meer doe. Drinken mag niet voor de marathon, voor mijn werk geef ik heel veel buikspiertrainingen maar mag deze ook niet meer mee doen (omdat mijn buikspieren veel sterker zijn dan gemiddeld), daarom maar een blessure verzonnen die door het trainen voor de marathon komt. Toch best handig! Maar er zijn vrouwen die met 6 maanden nog een marathon hebben gelopen. Ik kan me voorstellen dat veel mensen zoiets hebben van kan die marathon niet wachten? Ja dat kan, maar als het niet hoeft dan wil ik lekker door gaan. Ik ga hem 16 september lopen en tegen die tijd zullen we zien of het echt door gaat........
Ik heb net de nieuwe Harry Potter gekocht. Kan ik lekker aan wat anders denken dan aan mijn zwangerschap
Dat is nou het frustrerend van alles geen duidelijke medische reden is er niet ze " denken" een zwakke baarmoeder mond en ik krijg ook blaasontsteking zonder klachten dus ze denken dat ik dan veels te lang had gelopen met blaasontsteking. Maar als alles goed gaat krijg ik over een paar weken een cerclage.
Hallo allemaa, Na een ochtend vol zenuwen hebben we een hele mooie echo gehad. Al heel snel was een duidelijk en fel kloppend hartje te zien. Het kindje was zag er klein en ovaal uit met het hartje als opvallend middelpunt. Naast het kindje lag de dooierzak. Volgens de gynacoloog zag het er helemaal volgens het boekje uit. De kans op een miskraam nadat een goed hartje is geconstateerd neemt drastisch af. We zijn er nog niet maar wel een hele fijne en goede eerste kennismaking met het wurmje in mijn buik. Op 2 augustus hebben we weer een afspraak voor een echo om de uiteindelijke duur te bepalen. En nog voordat we drie weken op vakantie gaan nog wat meer zekerheid te krijgen. (Het kan dus zijn dat ik net iets eerder of later uitgerekend ben, cyclus is niet helemaal regelmatig). Durf nu een heel klein beetje te gaan hopen........en dan neem ik de misselijkheid en vermoeidheid graag voor lief Bedankt voor jullie reacties. Jorine
Doe maar rustig aan hoor en niet teveel piekeren want stress is ook niet goed. Ik hoop dat alles goed is en dat je wanneer je echo gaat krijgen een kloppend hartje krijg te zien/horen.
Doe maar rustig aan hoor en niet teveel piekeren want stress is ook niet goed. Ik hoop dat alles goed is en dat je wanneer je echo gaat krijgen een kloppend hartje krijg te zien/horen.