Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen

Moeder en dochter ...

groetjes Mano

2. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
  3. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    kheb nu mn chocomouse op en mn zuurbrand is weg! joehoe!

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Wauw wat een super lieve foto! Ben er maar trots op!

@ Mamanonah super bedankt voor het stemmen! We hebben achter de commode ene speigel gemaakt en het schapevel hadden we op de commode gelegd! Succes met de foto :D

5. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    :) :) :)

Ik word hier sinds gister ook gek van het zuurbranden...zo'n beetje tegelijk met verkoudheid erg heftig geworden. Ben benieuwd wat de nacht gaat brengen daarin, heb iig standaard rennies naast me liggen want die willen er nog wel voor zorgen dat ik weer in slaap kom ...

Succes allemaal, hopelijk een goede nachtrust!

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ apie: Lieve en mooie foto!!!

@ de compu club van wicjuh etc ;) :
    Hahah hier mn man en ik ook beiden op de laptop..maar ja ben net terug van visite dus kon niet eerder meekletsen..hihihi

@ all:

Hier weer krampen en wat lichte weeen, tijdens visite bij aanstaande opa en oma :) maar verder niets.

Ik las trouwens bij de zoekfunctie op deze pagina iets over bitterlemon dat het kindje daarvan in vruchtwater kan gaan poepen? Zucht dat hoop ik toch niet..he bah durf het amper meer te drinken nu :( al die tegenstrijdige berichten ook overal over :)

Mmm nog geen nieuws van Dieudonnee...hopelijk gaat alles oke meid en ben je al bevallen!!!! Hihi hopelijk kan ik morgen goed nieuws posten! :D

7. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Jahoor en daar ook luxe in "HUIZE MILI"... hier alleen een pc en een laptop :p

dat je kindje kan gaan poepen van de bitterlemon heb ik nog nooit eerder gehoord,maarja aan al het goed zit wat slechts! dus tsja.... :rolleyes:

Hopelijk maakt Dieudonnee het idd goed...... we wachten maar in spanning af!

Ik ga zo denk ik maar eens slapen..... weet ff niet meer wat ik moet doen en de tv isook niiet echt boeiend! :evil: leuk zo op zaterdagavond!

Allemaal een Fijne nachtrust en tot de vollgende x!

8. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

Ga het zeker proberen! Als het lukt ( of mislukt :p ) probeer ik hem hier ook wel te plaatsen :)

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    weltruste lieve meiden !
    nog snel een knuf van mij ...
    hier de comp ook de hele dag aan maar we hebben nog geen laptop hadden we wel willen doen maar niet van gekomen dus dan maar na bevalling !
    Thanks nog voor alle knuffies van vandaag .....

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haha MamaNona...schaam schaam eigenlijk een PC en 2 laptops....hihi maar die PC gaat weg is al heel oud en die andere laptop is ook al antiek hoor..hahaha.
    Maar zolang het nog werkt ach houden we die gewoon :)

Tsja ik weet zo ook niet van dat bitterlemon gedoe, dit is de link van deze pagina:

http://www.zwangerschapspagina.nl/about17725.html&highlight=

Ik vraag het voor de zekerheid wel ff...had ook maar 1 glas gedronken nog, maar toch :rolleyes:

11. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    pagina 871 (heb weer wat in te halen...)

@apie: gefeliciteerd meid, en je man ook natuurlijk

@dalilah: ons meisje zal rond de 20 maanden zijn als haar broertje wordt geboren.....

@roosje: ik ben benieuwd naar de komende 9 pagina's nu je vliezen zijn gebroken!

12. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    pagina 873

@almostmummy: de pijn in je rib van een onhandig babydeel kan behoorlijk lang aanhouden, vooral als deze erg lomp is geplaatst. Denk dan aan een paar dagen. Bij mijn eerste heb ik tot 3 weken na de bevalling een beurs gevoel in mijn ribben gehouden, omdat haar voeten daar steeds zaten te drukken.....

@emma: maak je niet al te druk en emo...kindje komt als kindje er klaar voor is. Ga jij gewoon uit van 42 weken dan valt alles weer mee, tohc?

13. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    875:

@nikkie: fijn wat van je te lezen meid! Klinkt als een drama, zo'n bevalling, maar het is goed te zien dat je al weer kunt internetten. Als ze de boel maar mooi dichthechten he....

@emma: doe rustig aan, relax...wanneer mag je weer naar de vk/gyn? Ga daar ook gewoon huilen, misshcien helpt het wat?

14. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @ddnee: you go girl!

@nikkie: ik weet niet of je bv wilt geven maar aanleggen is nog het beste medicijn, of onder een warme douche wat laten aflopen. Anders inderdaad koelen.

15. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    zo dan, heb mij weer netjes van mijn taak gekweten en wacht rustig op nieuwe geboorteberichten.

Hoop daarbij dat de volgende de mijne zal zijn.....een mens mag blijven hopen, nietwaar?

Ik hoop eigenlijk eerst op wat meer slaap....doe gek, begin met kleine wensjes....

16. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Buddynieuws

Ik kreeg vanmorgen om 7 uur een sms van mamavanjordy.Ze schreef dat het is begonnen en dat ze 3 cm ontsluiting heeft en dat het allemaal nogal heftig is.Ze moesten om 8 uur in het ziekenhuis zijn.
    Zodra ik meer weet zal ik het posten.

Einde Buddynieuws

Hier weer een goede nacht gehad.De eerste lammetjes zijn geboren bij ons en dat is zo lief om te zien hoe ze bij moeders liggen.
    Iedereen een prettige zondag gewenst en succes voor de meiden die gaan bevallen of inmiddels zijn bevallen.

17. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    beccaatje het is nu gelukkig wat minder en idd ze voetjes lagen aan die kant en nu liggen die weer beneden dus het getrap is opgehouden en het beurse gevoel verminderd

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedemorgen mama's

Nog geen babynieuws van Roosje en Dieudonnee?

Mili welkom bij de club.

Spannend hier mamavanjordy ook bezig. Kom maar op met die baby's.

Mooie foto apie en Mano. Geniet er lekker van.

Knuf van zuurtje ;)

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Hier een slechte nacht gehad. Mijn kleine mannetje is nog steeds ziek.
    Ben deze nacht ook maar even wat kaas gaan eten, had veel last van maagzuur.
    Verder is hier alles nog rustig.

Emma hoe gaat het vandaag met je?

Knuf van zuurtje ;)

20. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Buddynieuws

Mamavanjordy is vanmorgen om 8.49 uur bevallen van zoontje Yannick.
    Hij weegt 2995 gram en alles gaat goed en ze mogen om 11 uur weer naar huis.

Einde Buddynieuws

Deel Deze Pagina