Zo zeg, het gaat hier echt snel. Ik sluit me bij de sudderlapjes aan. Ik hoop dat ik vannacht maar fijn mag slapen en dan morgen maar eens bevallen. Hoor mij nu toch, en ik ben nog niet eens officieel uitgerekend....
hallo Ik kom nog even buurten. Ik zit al drie nachten op met voorweeen maar na een paar uur stopt het weer. Het is moeilijk op dit moment want we hebben over twee dagen een begravenis van mijn schoonvader. En ook de spanning van wanneer zetten de weeen door is het allemaal wel erg veel voor ons. Ik probeer rustig te blijven maar soms vliegt het me allemaal aan en krijg ik het gevoel dat ik het niet meer aan kan. Zoveel verdriet van mijn man die heel binnen kort papa word en tegelijkertijd zijn papa verliest. voor alle mama`s die het zat zijn: wees alsjeblieft blij dat je dit niet hebt en geniet van alles.
BUDDYNIEUWS Emma smste net... Ze blijft steken op 5 cm....waarschijnlijk wordt het een keizersnede...gelukkig doet de ruggeprik zijn werk...ze heeft geen pijn. Einde buddynieuws
Dieudonnee, proficiat ! XFD ps Mamavanjordy.....ben jij al uit bed ? Mens, duik je bed in, je bent net bevallen ! Ik kon de eerste dagen niet eens rechtstaan........ en eh....genieten is verplicht he !?
Lieverd zet hem op! Gelukkig heb je geen pijn! @ Mamavanjordy wat een schat zeg! Wees er maar trots op!
hey hey! Hoe gaat het hier allemaal.... de puffende mammies nog steeds puffend zo te lezen?! Emma succes meid! Gelukkig heb je geen pijn en zal je snel mogen genieten van je kleintje! Verder heb ik eigenlijk niets onhouden.... van wat ik heb gelezen.... errug he? Zit hier ranzig van me af te boeren! KAN NIET MEER STOPPEN! zal wel teveel gegeten hebben Nou ik hou de site nog even in de gaten en kijk ondertussen ff lekker een beetje tv,paps heeft een filmpie opgezet.....
@emma kom op meis.Nog even en je hebt de kleine in je armen. @faith en hope jeetje wat een verhaal.Sterkte met alles @mamavanjordy Nogmaals van harte gefeliciteerd en mooie foto van je zoontje.Wat lief dat je andere zoontje er zo mee omgaat.
tjonge jonge jonge k*tz**i! mijn mannetje belt net op dat zijn nieuwe mobiel is gejat! Hij was er zo gek mee echt weer ongeloofelijk! wat een rotmensen heb je toch?! Ik gelijk zn abbonnement geblokkeerd gedverdemme mat een domper! sorry hoor moest het ff van me af tikken!
mamavanjordi! wat een droppie zeg! mamanona ja echt niet normaal he?! owh ik kan me daar zoo kwaad om maken!
BUDDYNIEUWS Emma heeft toch 10cm....ze ligt te wachten op persweeën....ruggeprik is uitgezet....... einde XFD
ja,je hebt geen telefoon meer en moet jekijken wat en rompslomp erom heen hebt met je abbo enzo..... succes hoor!
@mama van Jordy: echt ongelovelijk dat je hier nu alweer bent! Wel leuk dat je meteen even een fotootje hebt geupload. Ziet er superlief uit dat jongetje van jullie! @faith and hope: heel veel sterkte voor jullie. Vreselijk moeilijk moet de situatie zijn. Sterkte. xx MJ