Nog een poging: Onze oooh zo lieve kat die dus in de box gepiest heeft kijkt nu zo naar mij: Tsja kan ik er iets aan doen...je kunt toch niet boos op me blijven? Hahahahah...ja balonnen dat gaan we ook proberen misschien blijft ze er dan wel uit.
@mamanona i ben je aan het zoeken op hyves maar kan je een hintje geven?Anders klik ik de verkeerde aan om vriendjes te worden.Ik heb je voornaam en woonplaats al
ik zie net dat de chinezen alle groente hetzelfde snijden vanwege de feng shui. Kijk, dat leer ik dan maar mooi even bij!
@ mili : ik heb geen anti-pies tips voor je,de katten die ik toen had met de geboorte van Jamilia die wouden de box niet eens in! ken alleen de standaard dingen zoals idd peper, koffiedik ( senseopadje) enzo en ja ballonnen is ook een optie! hier heb je er alvast een paar,hoef je niet zoveel te blazen!
EMMA EN TROTSE PAPA GEFELICITERD MET JULLIE ZOONTJE TIM! ! ! MamaNona, leuke plaatjes! Bellamano, suc6! ! ! !
ik moet eigenlijk nog ontbijten,maar ben bang dat ik t weer uitspuug! Jamilia heeft al wel 2 snee brood op!
dat zou jammer zijn van een goed ontbijt. Maar ja....wat zal ik nu gaan lunchen? Zo man, ik heb wel 't gevoel dat kind een stuk verder is ingedaald, als hij nu beweegt voel ik het op plaatsen waar ik in principe geen activiteit verwacht.