Emma gefeliciteerd met jullie zoon Even een verslagje: Vanmorgen bij de VLK geweest,ze heeft inwendig gevoeld. 1 cm ontsluiting en baarmoedermond helemaal week. Ze heeft even geroerd met haar vinger....OEF..... Heb nu wel wat bloedverlies...... Hopelijk zet het vandaag door Donderdag komt de VLK bij me thuis tussen en 10.00 en 12.00 en gaat ze nogmaals strippen(als de kleine er dan nog niet is) Ik vroeg wanneer heb ik mijn nieuwe afspraak? Euhhh niet zegt ze,want ik ben er haast zeker van dat hij deze week word geboren.......
ow lekker broodje hamburger speciaal is een goede lunch! of een bartje met filet american van Bakker Bart jammie jammie..... gewoon lekker vers bruin broodjemet boter en achterham is natuurlijk ook een optie! wou dat ik wat kon eten!
@ flientje: Oke dat ga ik ook ff zoeken...grrr baal er zooo van..maar ja t beestje kan t ook niet helpen. Ik had alleen steeds heel trots zitten vertellen aan iedereen dat onze kat niet in box ging omdat ze heeeel goed kan luisteren blunder!
Natalie ik duim voor je dat het doorzet. Voor mezelf ook aangezien het kindje afgelopen vrijdag al 7 pond was, oei!
Trouwens, stop eens met die plaatjes van lekkere broodjes! Ik krijg bij het minste of geringste al last van maagzuur, durf zo'n broodje eigenlijk niet aan!