ach meis.... als je alles volgens het boekje zou doen,dan kan je niets meer eten en niet meer drinken en niets meer doen..... hahaha ja zo denk ik erover hoor! vorige week heb ik lekker samen met mn mams een broodje gehaald bij Bakker Bart,lekker met filet! ik let natuurlijk wel op dat ik niet iedere dag ga eten enzo hoor,maar als ik bijvoorbeeld naar mn vriendin kijk... die heeft ook echt gewoon alles gegeten en gedronken en gerookt en gedaan en die kreeg een ukkie van 9 pond! "vroeger" rookten de vrouwen sigaren over de longen en dronken ze geen koffie,maar vraten ze de koffiebonen zo rauw op! en daar kwam ook allemaal van die dikkertjes uit ( over t algemeen!) hahaha je kan er lange discussies over voeren,maar je moet gewoon doen wat je zelf denkt dat goed is!
@Emma en haar man: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Tim! Laat je maar lekker verwennen, zodat je goed kan bijkomen van de zware bevalling! @Bellamano: wat spannend joh! Je vliezen gebroken! Hopen dat het lekker doorzet. @lucifer: ik kan me best voorstellen dat je even een dipje hebt. Had ik gisteravond ook last van. Wordt gewoon chagreinig, boos en verdrietig tegelijk! Doe maar lekker rustig aan, hier moet je even doorheen. @Beccaatje: die bevalling uit 1985 (of eerder) heb ik ook gezien. Die laatste op de kraamafdeling vond ik vreselijk als ik eerlijk ben. Ze schopte de gynaecoloog gewoon voor zn kop! Ik weet natuurlijk niet wat ik ga doen als ik aan het bevallen ben .. hihi. Full frontal marmot ..ha ha @Nathalie: wat spannend joh! Ik wou dat ik zeker wist dat mijn babe deze week zou komen! Rustig afwachten dan maar! @mamanona/dalillah: jammer dat we eigenlijk geen Bartje met filet americain mogen hebben, he? Dat is wel zon beetje het eerste dat ik wil eten na de bevalling! Dat mag tijdens borstvoeding toch wel? @alle sudderlapjes: we blijven nog even gezellig sudderen! In de praktijk is er weinig dat je kunt doen om de bevalling op te wekken. Gelukkig is het hier altijd gezellig en vliegt de tijd voorbij! kuss voor allemaal! liefs Mary Jane
@nathalie: klinkt goed meid! Ik wil ook strippen! @mamanona: hmmmmmmmmmmmmmmmmmm lekker. Ik denk trouwens dat het een boterham pindakaas, appelstroop en nutella wordt. Op aparte boterhammen natuurlijk.
@ Mary Jane: als je maar denkt aan de hoeveelheid uitjes zeggen ze dan! hahaha ja ik geef geen borstvoeding en houd me niet zo aan de "regeltjes" ,misschien dus wel stom in de ogen van sommigen van jullie,maar ik blijf erbij...als je in 1 x anders gaat eten omdat je zwanger bent, raakt jelichaam ook "van slag" hahahaha nogmaals: iedereen moet dit voor zichzelf weten!
@ beccaatje: ik werd al misselijk bij het idee datje alles op 1 boterham deed! fijn dat het erbij stond dat je dat dus NIET deed!
@mamanona: diep hoor, dat gedicht...heel diep.... Tijd gaat inderdaad wel snel op deze manier ja, ik heb al weer een halve dag achter me liggen van de 5 nog te gaan ha ha! Morgen naar de huisarts, op advies van de vk. Vragen om slaapmedicatie. Het zal mij benieuwen. Maar ja, zoals ik me nu voel krijg ik er nooit geen 9 pond uit, ik voel me wankel en vermoeid.
ha ha, ja, speciaal voor die mensen die een combi van stroop en nutella niet zien zitten heb ik dat maar gedaan. Ik ben zoooooooo goed bezig! ER is ook niks op televisie zeg. Gelukkig dat ik geen fulltime huismoeder ben, want ik heb nu niks te doen. Behalve hier de meest onzinnige dingen typen.
volgens mij mag je alles behalve alcohol en sigaretten. Of je kindje er last van heeft is per kind verschillend. Zo heb ik nooit wat gemerkt terwijl ik iemand ken die 9 maanden alleen wortels en doperwten kon eten omdat het kind de rest niet verdroeg....Maar goed, zoals met alle dingen is het volgens mij vooral hoe je er zelf mee bent. Jij makkelijk, kind makkelijk. En de eerste week eet je vaak toch nog geen enorme spicy gerechten. Toch?
DOE MAAR NIET Beccaatje! Kben bang dat het er dan ook zo uit gaat zien........ GRAPJE HOOR! ken je wel hebben toch ?
oke dank je wel! maar ik hoorde weleens dat je bruin bier mag of is dit een fabel! een beetje alcohol lijkt me wel lekker denk ik na de bevalling!
bruin bier heeft te maken met de poeperij geloof ik! ik doe niet aan borstvoeding dus zeker weten doe ik het niet
ha ha ha! Zit jij er even naast, ik heb gewoon mijn lenzen in hoor! @mpje: ja, bruin bier schijnt inderdaad goed te zijn voor de productie. Zelf heb ik zoiets dat alcohol na een paar uur toch echt wel uit de bv zal zijn en er geen 12 uur in blijft zitten. Vorige keer heb ik dus toen ze bij 6 weken doorsliep van 9 (of 11?) tot 7 na de laatste voeding gewoon lekker een glaasje van 't een of 't ander gedronken.
ik kan me ook wel verheugen op een glaasje iets na de bevalling zeg. Sta je wel gelijk op je kop natuurlijk, na 8 maand geheelonthouden
MamaNona: Ja, iedereen denkt er inderdaad anders over. Ikzelf kijk wel uit met rauw vlees etc., maar het is ieder voor zich natuurlijk! Mary Jane: Gelukkig mag het tijdens de borstvoeding weer allemaal wel, heb mijn man ook al gewaarschuwd dat hij dat direct in huis moet halen na de bevalling haha, het is ook het eerste wat ik wil eten! (Zul je zien dat we er dan helemaal geen trek in hebben )
het viel mij de vorige keer tegen hoor, na 2 broodjes FA was ik wel zat. Maar straks weer een lekker biefstukje............ Ik bne trouwens al 26,6 kilo aangekomen.....