Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Hoi meiden !
    net wakker mijn moeder belde gelukkig want natuurlijk lag ik te dromen dat het mis was .... rennen naar de wc ....pffff niks aan de hand
    nou behalve dan dat mama zoooooo stijf is en pijn heeft....
    pffff wat een toestand zeg ... zal zo blij zijn als het donderdag 11.45 is !
    Meiden echt super lief dat jullie er zo voor me zijn ! super bedankt hoor !
    en nu ga ik weer boven de wc hangen blehhhhhh dat houdt ook maar niet op zeg...
    maar ik zie het zo .. moeilijke start goed eind !
    dikke knuf Emma

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Misschien lekker een massage vanavond?

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    is idd maar ik denk maar ff van niet !
    ik zie er ook echt uit of ik in elkaar ben geslagen pff maar ff foto van maken voor in het plakboek ...
    heb veel pijn maar hoe later hoe geruster ik mezelf voel ... en ik mag de vk dag en nacht bellen !
    Die vrouwen zijn echt super lief ... jammer alleen dat ze hier zeggen dat ze het hartje voor 12 weken niet kunnen vinden ... ik heb van genoeg meiden gelezen dat ze het bij 6 weken al hoorde ....
    ach ik heb gelukkig flink wat stootkussens van mezelf dus met de beeb zal het wel ok komen ...
    denk alleen dat we niet nog 2.5 week gaan wachten met vertellen als het donderdag OK is...
    en we echt verder zijn ....

4. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hier ook idd. Ze zei al aan de telefoon destijds dat we in het eerste gesprek een afspraak voor de termijnecho gaan maken. Dus dat zal dan 2 of 3 weken later zijn, laatste week augustus dus.
    Geduld is een schone zaak hehehe. Maar ik vind het best wel lang duren, je weet zo niet of het allemaal wel goed gaat he ;)

Hebben jullie ook veel krampen? Ik best wel vaak, vooral als ik even wat dingen gedaan heb. Ze zijn soms best wel heftig.
    Verder nog steeds moe en veel gapen. En ik heb het idee dat ik van drop e.d. misselijk word dus dat neem ik nu niet meer. Heb er wel zin in maar ja. Chips smaakt me ook al niet zo.
    Maar we zijn wel heel blij hoor al vind ik het nog steeds onwerkelijk.
    Eerst die echo maar eens en daarna ga ik lekker spulletjes kopen :D

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Geen echte baarmoeder krampen, wel soms steekjes en darm krampen!

Tis inderdaad heel onwerkelijk!

6. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Slik je ook geen foliumzuur en/of andere aanvullende vitaminen dan?

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik eet ook al veel dingen niet meer...
    en cola wil ik al helemaal niet meer de bubbels zijn niet lekker
    drink veel water en eet veel fruit ! volgensmij ben ik nog nooit zo gezond bezig geweest maar merk wel dat dat nu het beste voor mijn maag is !
    en wat lusten jullie zoal wel of niet meer .... ?

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik lust nog alles.
    Ik eet niet veel, want heb niet veel trek in eten, maar dwing mezelf zo af en toe toch echt.

9. tatum

tatum Actief lid

30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    Ik eet geen bon bon bloc meer, terwijl ik er elke avond met gemak 1 wegtikte! verder niet meer zoveel snoepen, meer trek in hartig.

Emma, zie je er zo bont en blauw uit joh? Jijhebt echt een val gemaakt zeg, jemig!

Ik heb al jaren namen die ik leuk vind (net zoals ik ook al jaren over denk hoe ik mijn babykamer zou inrichten. gek he, gewoon interesse want ik wilde nog geen kinderen.

Natasja, ik vind het voor jou echt zo te gek dat je zwanger bent. Wat lijkt het me enorm frustrerend en lang wachten als je zo lang zwanger probeert te worden. Ik heb een vriendinnetje die is 3 jaar al bezig. Ze prikt nu zelf en zaad wordt ingebracht (ben ff kwijt hoe het heet). heb jij dat ook gehad? Ze zitten nu in ronde 4 en ik hoop zo dat het raak is!

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Yep dat was wat ik ook gehad heb. IUI heet het. Wij zijn in de 4de keer zwanger geworden en prikte ook zelf die ronde!
    Ik hoop het voor haar!

Ik vind het nog steeds ongelofelijk hoor tatum, tis dat me ongi ook echt uitbijft, maar vreemd is het.. al die teleurstellingen, elke keer weer ongi.. wachten, zaaduitslag afwachten met de IUI's. Maar ik ga proberen dat hoofdstuk af te sluiten, al zal dat nog even duren, het is een soort manier van lezen geworden.

11. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    wat gaan de dagen langzaam he, als je ergens op moet wachten!

Zelf heb ik niet zoveel zin in brood de laatste dagen, zelfs niet zefgemaakt brood.....wel allemaal andere lekkere dingen....moet maar een beetje uitkijken..........

mag je niet vragen om een echo als je een intake bij de vk gaat doen?
    Wij hebben eerste de echo vrijdag en dan moeten we weer naar de huisarts, die doet de controles en bevalling.......

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoi natasja
    een vriendin van ons is na poging 7 nu ook 17 weken zwanger.... ! het is zo super dat dit allemaal kan in deze tijd en ook hun zijn elke dag nog zooooo dankbaar dat het gelukt is...
    wat ik wel stom vind in nl is dat je maar een paar keer vergoed krijgt van je ziektekostenverz. :(
    ik was ook zo bang om in de molen te komen we zijn er gelukkig net aan ontsnapt ... maar ik heb aan hun gezien dat je wel zo'n kracht en doorzettingsvermogen moet hebben !
    echt super respect hoor ! je verdient het dubbel en dwars ! :)
    ik vind dat alleen al hierdoor je aan je beeb laat zien hoe erg gewenst dat hij/zij is .... :D
    ps de kans dat je een meerling krijgt is zo toch groter ?
    een collega van mij heeft nu een 3ling !

13. tatum

tatum Actief lid

30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    het lijkt me ook een leegte nu natas omdat je opeens niet meer hoeft te denken en te hopen dat je zwanger bent, want dat BEN je! Nu ga je heerlijk naar de volgende fase. Een super onzekere rottijd laat je achter je... Je hoort trouwens dat vaak relaties stuklopen als je zolang bezig bent, omdat je zo op zwanger worden gefixeerd bent dat je elkaar kwijtraakt. Of juist heel hecht worden. Bij mijn vriendin is het laatste het geval; hij heeft haar ook ten huwelijk gevraagd!

En dat de ongesteldheid uitblijft ik ook nog steeds raar :rolleyes: . Dan voel ik iets en ren ik toch weer naar het toilet (alsof het een vergissing was of een grote grap)

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @Emma, hetzelfde geldt voor jou, alleen minus de MMM!
    Ja de kans is groter, ik had ook meerdere eitjes. hihih dus is het nog even afwachten!

@Tatum, gelukkig waren we niet zo gefixxeerd op zwanger worden, tuurlijk in het begin, maar daarna word het normaal. We hebben nog nooit ruzie gemaakt hierover, en zelfs tijdens de mmm maakte we amper ruzie, toen we na een jaar naar de gyn gingen viel er een soort last van me af. Wij zijn nog hechter geworden inderdaad!

15. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    hihi....heb eindelijk me testfoto in me album gezet!

16. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Blijft leuk he! :D

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihi mooi!
    de mijne staat er ook in!

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    wow das wel extra spannend hoor natasja ! een meerling is grote kans ... maar ook dat is misschien wel super leuk !
    die kids van mijn collega noemen we altijd kwik kwek en kwak ha ha lopen ook altijd in een rijtje achter haar aan !
    moet wel zeggen dat ze na dat hele proces van zwanger worden en nu 3 kids 1 van de tofste mensen is die ik ken ... die gaat met allles wel zo geweldig om .. petje af ... !
    nou meissie dan is je 1e echo voor jou nog ff extra spannend ha ha
    kanp hoor dat je er zo goed mee om hebt kunnen gaan samen ! bewijst nu al dat je samen wel heel sterk in je schoenen staat !
    en nu ga ik maar eens proberen te eten want m'n middag eten zit nog boven in mijn keel ..

19. tatum

tatum Actief lid

30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    ik vraag me nog steeds af of jullie al smeren en wat. ik was vanmiddag bij de drogist en wist niet wat ik moest nemen; zwitsal, mama creme van VSM (heb ik ook de pillen van), dr van der Hoog of eigen merk. Zou het uitmaken of is het 1 pot nat?

20. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    ik gebruik zwitsal mama! Erg lekker....maar het zal denk ik niet veel uitmaken!

Deel Deze Pagina