Ik hoop het maar mijn VK gaf aan dat het ook gewoon een reactie kan zijn op het toucheren etc..ik had namelijk ook bruiverlies en stolsels etc en dacht toen ook YESSSS...maar helaas. Maar goed bij jou hebben ze wat gstript toch dus das wellicht net weer anders Duim voor je dat het doorzet!
He meiden wat kunnen jullie veel schrijven in een middag.Ik ben even naar de prenatal geweest en kon 15 bladzijden lezen. Maar wel gezellig hoor. @FD wat een mooi meisje @Nathalie ik hoop dat het doorzet meid @mamanona ik had de hint begrepen maar daar ben je inmiddels ook achter @nique36 Fijn dat alles goed was. @man van emma leuk dat je ons zo op de hoogte houd.
ja, dat weet ik dus niet, want ik heb niet gekeken of ik ze nog had toen ik onder de douche stapte...
Ik hoop het voor je hoor Nathalie! Enne Lucifer: het is wel eerlijk ja, als jij gaat bevallen... @Beccaatje: héél veel sterkte met dit immense verlies...
@ Flientje: heeeel erg mooi gesproken Pffff ik dacht net nog ff na op mn reactie op Nathalie... --------> Bedoelde het niet lullig of deprimerend..hahah komt gewoon omdat bij mij gewoon niets lijkt te helpen en ik al zooo lang rommel word er beetje moedeloos van soms..ik wil verdorie ook bevallen! En mensen die niet eens vooraf rommelen bevallen ineens allemaal spontaan hahah en ikke niet
ik heb al gegoogled maar nog geen goede aanbieding gevonden. En ik wil natuurlijk niet zomaar de eerste de beste enkels, dat zul je begrijpen. Ik kijk nu een vaag kookprogramma op rtl 4. Ze doet de hele tijd maar koekjes bakken, de nare vrouw. Nog 3 kwartier en ik ga dan mijn dochter eens ophalen. Wat eet ik vandaag - bij gebrek aan plaatje doe ik maar tekst - schnitzel met verse wortels en krieltjes.....mjammie!
het is jou blijkbaar gewoon niet gegund. Jij zult ook netjes je termijn moeten volmaken vrees ik.... @flientje, inderdaad, heel mooi getypt. Ik kan zien dat het in een vloeiende lijn gedaan is
@ beccaatje: Hahha kijk ik ook naar nu....heb je al wel gezien dat ze een heel erg paars/rood oor had/heeft? Hahahah dat krijg je van al die koekjes enzo!
Nou moeders in spé; het is vlot doorgezet nadat de vliezen zijn gebroken...we hebben een prachtige zoon! Op 1 maart is Ayden Julian geboren, 49 cm lang en 3000 gram. Later volgt de rest nog wel van het verhaal, maar dit was het voor nu. We zijn dolgelukkig met onze mooie en gezonde jongen.
@ Beccaatje: Ja denk ik ook haha...k wil er ook niet meer over zeuren hahah hou ik niet van Dus als ik er weer over zeur zeg het dan!