Roosje Proficiat ! @Beccaatje : Ik had ook allerlei CSI-kronkels in mn hoofd hoor ! @allen : Mozeskriebels wat wordt hier ineens veel gekletst.....pfffffff De paashazen vliegen me om de oren ! Ik wil ook eitjes, maar kan nog steeds te weinig lopen om ze te gaan kopen....boehoehoe snik Mijn verste wandeling was vandaag naar de overburen....... Tsja, dat krijg je met BI......dat is niet ineens over als je beebje er is..... Ik hoop dat ik snel weer wat beter kan lopen.......met kinderwagen XFD
Ja, ze zal er hoe dan ook toch uit moeten De reden dat ik zo angstig ben is dat ik nogal smal gebouwd ben en mijn dochtertje tijdens de bevalling vast kwam te zitten met haar schoudertje onder m'n schaambeen en daardoor werd haar sleutelbeentje gebroken. Gelukkig is het toen goed afgelopen, maar het had ook anders kunnen gaan. Ik wil in iedergeval in het ziekenhuis bevallen en hopelijk krijg ik een medische indicatie, lijkt me toch een wat veiliger gevoel.
O ja, het is idd Bellamano die gebroken vliezen had ben ook best benieuwd hoe het met haar en Wenneke gaat. @Nathalie: volgens mij is er geen ontkomen meer aan voor jou. Je beebietje komt vast heel snel! Hier alles gewoon rustig, zoon net naar bed gebracht en ik ben vanavond lekker alleen thuis. Zometeen America's Next Topmodel kijken. Zo oerleuk...
Hey meis,hopen dat t helemaal goed gaat,zonder complicaties en bedenk maar zo ; Beter een lekkere dikke gezonde baby,dan een lichtgewichtje,wat ik toen had,wat ze weer nieuw leven in moesten pompen!
@Delilah: Bij een tweede of volgende maakt dat niet zoveel uit hoor, soms dalen ze pas op het allerlaatste moment in, tijdens de bevalling.
bij mij ook niet,maar de gyn heeft mij verteld dat je bij een 2e of volgende zwangerschap geen ingedaalde baby hoeft te hebben,als de beeb er maar wel voor ligt met zn hoofdje.....
Ja, dat is helemaal waar natuurlijk. Als ik al getraumatiseerd ben dan vraag ik me af hoe jij je moet voelen, jouw vorige bevalling was ook helemaal geen pretje natuurlijk. Wil ook niet teveel zeuren hoor, maar soms dan wordt het allemaal ff teveel en al helemaal met die fantastische hormonen
Bedankt voor de info dames. Ik krijg heel weinig info bij mijn vk, ben ook helemaal niet tevreden over ze, maar helaas is het de enige praktijk in deze omgeving. Vorige zwangerschap zaten we bij een veel fijnere praktijk, maar goed, wij moesten zonodig verhuizen
Zo net even wat melk afgekolfd. Mijn (.)(.) deden ongelooflijk veel pijn maar dat is nu beter. Het zoontje zal blij zijn. Een 2de of volgend kindje hoeft niet persé ingedaald te zijn voor de bevalling. Dit kan ook pas tijdens de bevalling gebeuren. Knuf van zuurtje
Wat me trouwens opviel aan de babynamen van de maartmama's, we hebben nu al een: - Daniel Aidan - Julian Daniel - Ayden Julian Allemaal een beetje in hetzelfde straatje, alsof ze het met elkaar afgesproken hebben
ik zal duimen voor je dat je medische indicatie krijgt voor t ziekenhuis....,maar t gaat vast helemaal goed komen! we doen voor je duimen!
@Dalillah: Da's mooi vervelend dan dat je niet tevreden bent over je VK terwijl er geen andere in de buurt zit.. Wil je thuis of in het ziekenhuis bevallen? Probeer anders toch dingen bespreekbaar te maken met haar, je zal het waarschijnlijk toch met haar moeten doen..
Hoop het!Tis nu in ieder geval weer rustig(geen krampjes meer waarvan ik zeg....het zou weleens...........)
ach meis...... als je wilt zeuren moet je het lekker ff doen...... het is allemaal ook wel te begrijpen! zolang je niet de hele dag alleen maar zeurt,dan is er niex aan t handje!