He dames wat hebben jullie weer lekker gekletst vanavond. Ik moet morgen weer naar de vk hoop dat de beeb verder is ingedaald. Ik ga ook slapen.
ik hoop dat iedereen lekker slaapt...ik heb net weer een glas melk op en ga het zo weer proberen. Verdorie, heb misschien een uur geslapen. Wordt weer een waardeloze nacht. Nu maar hopen dat die dokter morgen wat medeleven heeft....
Hoop voor je dat je dok. idd een beetje mee wil werken/denken!!! Ik heb ook waardeloos geslapen en ga ook nog ff wat proberen bij te "luieren"...... Jamilia vind alles wel best,die hangt lekker bij mij in mn bed de smurfen te kijken @ this moment.... broodje erbij en ze vind alles prima! Tot Later! Niet teveel typen jullie he!
Hier een redelijke nacht gehad.Werd tegen 3 uur wakker van pijnlijke harde buiken.Een poosje wakker gelegen en toen weer in slaap gevallen. Zometeen de kids naar school brengen en dan om 9 uur eerst naar de fysio en dan om half 12 naar de vk. Dames tot later
Goedemorgen, Hier gaat het slapen ook waardeloos, Heb vanaf 5 uur wakker gelegen, af en toe 5 minuutjes liggen slapen maar daar wordt je ook alleen maar nog lamlendiger van. Heb last van krampen, maar niet echt pijnlijk te noemen eerder vervelend. Heb het idee dat Ukkie aan het indalen is, de steken daar beneden worden steeds erger en met lopen wordt het ook veel gevoeliger daar. @mamanona, Dat vonden wij ook, maar wilde eerst de familie peilen hoe hun erover dachten. Je brengt op zòn moment een heleboel oude emoties naar boven. Vooral de reactie van me schoonmoeder is me heel erg bijgebleven, die wilde weten van wie het idee afkwam om het naar hun dochter te vernoemen waarop Marco zei dat is Jeanette d`r idee. Nou zei ze: Dat vind ik een heel mooi en lief gebaar van je en ben er trots op dat als jullie een dochter krijgen, jullie de gedachte aan onze dochter willen voortzetten Nou toen kwamen de traantjes hoor, zowel bij mij als me schoonzussen die erbij zaten.
Moggel! Hier vannacht er een paar keer uitgeweest. Vreselijke pijn in mijn rug en wist niet hoe ik moest liggen. Toen maar 2 paracetamol ingenomen en daarna een redelijke nacht gemaakt. Verder is het rustig,zo nu en dan een flinke voorwee,maar verder niets. Ik denk als de VK donderdag gaat strippen dan het dan wel gaat doorzetten.
Goeiemoggel! Eindelijk weer eens een beetje een redelijke nacht gehad! Dat verkouden zijn is nix waard, en zuurbranden erbij helemaal buttttt. Jullie hadden weer lekker gekletst gisteravond, haha. De naam die wij voor een meisje hebben is niet gegeven het afgelopen jaar, de jongensnaam wel, 202 x. Best veel, maar goed. We weten wel wat het wordt, maar ik heb toch liever een naam achter de hand voor het andere geslacht ..gister op tv ook weer gezien dat het een verrassing kan zijn (bij de bevalling of de kraamafdeling? Weet niet meer welke).
Goedemorgen! Hier een redelijke nacht achter de rug, alleen belachelijk vroeg wakker: 5.15 uur. Kon niet meer slapen en ben toen maar wat gaan lezen. Hier nog geen enkel teken dat ik op punt van bevallen sta, dus gewoon maar weer een dagje wachten.... straks even koffie drinken bij mijn ouders en dan wat boodschapjes doen en spelen met mijn jongste zoon. Oudste is vandaag hele dag op school en na school moet hij naar zwemles maar dat regelt mijn lieve zus! Ben benieuwd wie er vandaag allemaal gaan 'beginnen'. Iemand al iets van Bellamo gehoord? Kom vandaag zeker nog even kletsen! Knuf, Lucifer
Goedemorgen dames! Net weer aangesloten op Internet, dus ik meld me maar even. Heb ook regelmatig steken onderaan. Ben erg benieuwd voor de controle deze avond, zou de baby al goed ingedaald zijn? De kinderkamer is sinds zondag af. Nu moeten de meubeltjes er nog in, maar dat mag pas vanaf volgend weekend. De vloer moet eerst nog wat uitharden. Nou ga ik hier in huis nog een beetje voort doen. Wil nog het een en ander in orde hebben. Groetjes.
hahah ja kan t me voorstellen.... bij mij werkt t ook op mn emo's hoor! Hier ook niet fijn geslapen...ik lig nu nog op bed... kijk ff naar dat ziekenhuisprogramma..... haha volgende x ga ik oook nder Hypnose ofzo
hahaha ja wij hebben ook de jongensnamen achter de hand hoor,maar dat komt ook omdat wij al heel snel de namen klaar hadden!
Hey! Nou bij mij hebben ze gehaald met 41w5d dus als je daar van uit gaat dan valt alles wat je eerder bevalt nog weer mee!