ja cindy ik duim zeker voor je ! en ik ben ff trots op mezelf.... ik heb moeten leren om meer voor mezelf op te komen en heb net gebeld dat het echt niet gaat en dat ik morgen dus niet kom werken ! Zo dat is nog eens goed van mezelf .. voor een ander misschien normaal maar ik heb nu al zo veel spierpijn ik ga er zo morgen niet aan beginnen dat gaat toch niet lukken ! Wow !
Aloha allemaal, Wat een berichten zeg, ik mocht 10 pagina's doorlezen............ Vandaag bij de verloskundige geweest. Ben langer zwanger dan ik dacht.........ben een februari 2008 mama, 27 februari is de datum (grote kans dat de uk wel in maart komt natuurlijk). Blijf wel gezellig hier hoor als jullie dat tenminste goed vinden?!?!?! Ik zal mijn banner dus maar aanpassen...... Verder blijf ik moe en misselijk, eet de ene keer wel de andere keer niet (als het me niet smaakt eet ik niet want het risico dat het er weer met dezelfde vaart uitkomt, dat wil ik niet), ik probeer veel fruit te eten, dat smaakt wel. Volgende week de officiele intake bij de verloskundige. gr. wup
@ Cindy ik duim ook! @ Wuppie das weer een meevaller! En idd gezellig als je hier blijft! @ Natasja zal nu idd wel meevallen met veranderen Is een goede oplossing zo!
Hee wuppie .. wat leuk voor je bij mij is het ook zo ! maar ik wil ook hier blijven .. ik sta op 14 februari ! ben mijn hartje verloren aan de maartmama's ! ps wel op tijd bevallen ! anders is het een schrikkelkindje
ja ik dacht dat ik nu 7 weken zou zijn maar ik ben al een maand verder (weten we pas 1 week) omdat ik het al zo lang hoopte blijkt dat ik mijn hoofd in het zand had gestopt m.b.t. zwangerschapsverschijnselen ! ha ha mijn laatste ongi was innesteling ! donderdag weten we het zeker bij de 1e echo ! zooooooo spannend nu allemaal..
ha ha ja een stuiterbal kindje ha ha ha ik vond het ook al zo ongelooflijk dat mijn broeken echt niet dicht wilde mijn buik is al erg aanwezig maar met 6 weken zwanger kon ik dat niet geloven .. tja nu is het bijna 11 weken en kan ik wel geloven ha ha maar blijf het raar vinden en wacht ff af op de echo ! aan de 1e kant blij ben je zo bij de 12 weken aan de andere kant mis je al 4 weken... maar na mijn duikvlucht van vandaag ben ik blij dat ik dan toch net iets verder ben !
Hoi meiden, Ben ik ook weer eens. Het gaat me soms ook allemaal te snel hier hoor. Ben ook niet zo lekker steeds en heb niet veel puf. Eetlust is nog steeds bijna niks. Ik moet mezelf ook dwingen om te eten. Ben ook vaak duizelig. Heb nu roosvice Ferro gehaald. Weet iemand of je Floradix ook in je zwangerschap mag hebben? Ik heb dat na de bevalling van mijn zoontje gehad. Was toen 2 liter bloed verloren. En voelde me erg slap. Wuppie: gaaf zeg dat je langer zwanger bent dan gedacht. Maar fijn dat je toch hier blijft. Emma: Ik ben toen ik zwanger was van mijn zoontje aangereden door een auto, en ben zelfs bewusteloos geweest. Ik was toen alleen wel verder als jou, 4 maanden toen. De gyn heeft toen een echo gemaakt en met ons frummeltje was niks aan de hand. Hij vertelde ook dat ze goed beschermd zitten in je baarmoeder. Dus niet teveel zorgen maken meid. Cindy: ik duim voor je.
Ik krijg trouwens meteen bij de eerste vk afspraak een echo. Ben dan ongeveer 11 weken. Het hartje zullen ze dan nog niet luisteren met de doptone denk ik. Dat was de vorige keer bij mijn zoontje ook niet. Deden ze pas een maand later omdat hun de ervaring hadden dat je met 11/12 weken het nog niet altijd kon horen vanaf de buitenkant. En om je niet onnodig ongerust te maken doen ze dat dus een maand later. Wij zagen het ook goed kloppen op de echo dus dat was ook een geruststelling. Ik zit trouwens bij dezelfde vk praktijk als toen. Had ik een goede band mee.
Hallo allemaal, Moest vandaag voor de echo (of alles wel goed zou zijn) en wat denk je... Het hartje klopt! Blijkbaar heb ik mijn eisprong 5 dagen later gehad en is het zaad van mijn man 5 dagen blijven leven (what are the changes!?) Dus ben 5 dagen achteruit gezet en kom nu uit op 15 maart.. Pooh, kan je dit voor me veranderen in de lijst? Hieperdepiep voor mijn hummeltje! Groetjes Marion
Zoo zeg dames, wat een kletsmajoren zijn jullie! Gezellig hoor! Over dat smeren tegen die zwangerschaps-striemen. Helpt dat nu wel of niet, of is dat weer mens afhankelijk? Ik heb nog striemen van het snelle groeien in de pubertijd erg he... Maar misschien wel handig het nu goed aan te pakken ookal ben ik niet zo'n smeerseltjes mens. Verder sinds gisteren flinke krampen dat ik bijna dubbel lig van de pijn. Dat is wel lastig als je op kantoor werkt en niemand iets weet. Ik ga dan maar even naar de wc omdat ik dan even kan ontspannen. Maar is niet geweldig. Wel voel ik dat er vanalles aan de hand is daarzo. Een rommelend en zwaar/aanwezige baarmoeder. Spannend! Gelukkig lees ik dat meer meiden dat hebben! Ik ben er nog niet uit of ik de dokter al moet bellen/inlichten. Of meteen de vk bellen? Ik wil bij de dokter eigenlijk wel mijn verhaal doen. Toch nog een best lang verhaal geworden! Groetjes, Fientje
Vandaag een afspraak gemaakt voor de termijnecho, maar ik begrijp dus dat ze niet altijd proberen om naar het hartje te luisteren? Als ik de echo krijg, ben ik als het goed is 9,5 weken zwanger. En verder de hele dag door flauw op de maag, alsof je de hele dag in de bus hebt gezeten, zo voelt het. Nog niet overgegeven. Herkent iemand deze vorm van misselijkheid, dus niet dat extreme?
@ Fientje ik ben ook eerst naar de huisarts gegaan omdat ik het hem wilde vertellen en er lang niet geweest was Ik heb ook striemen uit mijn puberteit op bovenbenen en (*)(*), dus daarom begin ik nu op tijd met smeren. Het helpt niet bij iedereen. @ Roosje sinds gisteren heb ik ook dat gevoel van misselijkheid. Best vervelend, maar nog altijd beter als zwaar misselijk en overgeven, maar ik hoop niet dat dit een voorbode is van wat er aan komt!
Hoi meiden, Bedankt voor de vetlaagjes, ik kan er weer even tegenaan hi hi! Wat de misselijkheid betreft: ik heb er alleen 's morgens last van als ik wakker word (moet niet overgeven, maar het zit er tegenaan). Ik moet dan echt even op bed blijven liggen en een kopje thee+liga nemen (die mijn mannetje heel lief komt brengen) en dan kan ik er weer tegenaan. Verder hebben vandaag mijn darmen de hele dag geborreld. Naast dat het heel maf klinkt, deed het ook wel pijn. Maar nu is het weer over.. Volgende week donderdag mijn eerste echo. Dan zien we -als alles goed is- het hartje kloppen. Zo spannend en het duurt nog zoooooo lang voor mijn gevoel. Ik leef mee met alle meiden die nog veel langer moeten wachten!