Net de verloskundige gebeld en mijn verhaal gedaan. Ik kan 6 augustus al voor een termijn echo. Snel he! Maar wel leuk. bruidje77 ik heb geen ervaring met zwanger zijn en 3a hebben. Sorry.
Hey natasja: het is heel normaal dat je nu zulke nare dromen hebt. Dit is heel normaal omdat je lichaam bezig is met je zwangerschap. Je dromen hoeven dus zeker niet uit te komen. Het is een normaal zwangerschapsverschijnsel. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook nare dromen en ons zoontje is gezond en wel. Ik zou me dus niet al te druk maken over deze dromen en ze maar vlug vergeten. Knuf zuurtje
Is ook zo, maar heb dan zo'n naar gevoel en dan ben ik weer bang dat het een voorgevoel is Ik ga maar eens wat eten, anders word het weer een dag met te weinig eten, bleh.
@ natasja: je hebt nu zo een raar gevoel omdat je je droomnog herrinnert. Als dit niet zo zu zijn zou je je nu ook niet zo voelen. Wanneer heb je je eerste echo? Knuf zuurtje
Natasja, ik heb dat ook hoor! Ben ook mega onzeker wat dat betreft. M'n man heeft me gisteren ook ff gerust moeten stellen. Zal er idd wel gewoon bij horen. Maar is wel rottig, want je maakt jezelf helemaal gek er mee Liefs Corina
@zuurtje hihihi ja vast wel idd. Gister avond zat ik me druk te maken over de rodehond, dat mijn neefje dat zou hebben en dan ik ook hahahha jeetje wat een muts he? ik heb 9 aug de echo.
@Laura01, Ja dat is een dilemma. Ik zou voor de 9 weken gaan, wanneer ze dan geen rare dingen zien is de kans erg klein dat het later in eens niet goed zou zijn. Anders zit je nog 3 weken langer in onzekerheid, sterkte! Wbt je katten verhaal, zelf heb ik het nog niet ervaren, maar ik heb wel gelezen dat katten vaker bij zwangere vrouwen gaan liggen, die van mij hebben blijkbaar nog niets door. @Pooh69, baad het niet dan schaad het niet, maar verwacht geen wonderen. @ Bruidje77, nee geen ervaring @Natasja, lieve meid het gaat helemaal goed komen, maak je niet druk, je hebt al zoveel opstakels overwonnen! En je weet, dromen zijn bedrog!
@ natasja: als ik je zo hoor(lees) krijg ik de indruk dat je bijna alleen maar bezig houd met dingen die kunnen mis gaan. Lees je veel over zwanger zijn? Bekijk ook eens de mooie dingen over zwanger zijn. Ik wordt daar altijd vrolijk van. Zelfs van mijn leuke banner die weer veranderd is en hoe het beebje nu ontwikkeld. Vind het gewoon geweldig dat de wetenschap zo ver is dat je de ontwikkeling via foto's en teksten kan volgen. Het is toch verbazingwekkend hoe een klein wonder ontstaat. Knuf zuurtje
Nee ik lees juist zo weinig mogelijk, dit is ook gister avond pas gekomen Dus zo erg ben ik ook weer niet. mijn neefje is ziek en heeft uitslag, daar kwam het vandaan zeg maar. Ik vind het gewoon erg moeilijk na 2 jaar wachten, ben nu ineens heel bang dat ik het kleintje niet mag houden. Trekt vast wel weer weg.
@ natasja, Dat is heel goed te begrijpen dat je je onzeker voelt en dat je bang bent om het kleintje te verliezen. Ik ben ook bang dat ik ons beebje ga verliezen en aan de andere kant dagdroom ik al over hoe het gaat zijn met nog een kindje erbij. We zullen met zijn allen duimen dat het goed mag gaan en dat we over enkele maanden onze kindjes kunnen vasthouden. Knuf zuurtje
Natasja, ik was vorige week helemaal in de stress toen ik geen kwaaltjes meer had. ben zelfs gelijk naar de dokter gegaan . Ik weet zeker dat het er allemaal bij hoort; de angstdromen, slechte slapen, bang dat je miskraam gaat krijgen. Zeker gezien jouw situatie. Maar: angst is de slechtste raadgever! Bruidje, ik heb geen ervaring mee, maar een vriendin van mij heeft dat ook gehad (zij had PAP 3B) tijdens zwangerschap en ze hebben een stukje weefsel weggehaald en was allemaal goed. Ik zou als ik jou was goed info vragen bij gynaecoloog zodat je nie tin onzekerheid blijft zitten! Ik heb zo slecht geslapen en heb last van mijn maag. Maak me erg druk om de baan die 20 aug. gaat starten. Mijn baas had me gebeld om wat dingen door te nemen. Ik ben bang dat ik het allemaal nie taan ga kunnen, het is nogal een pittige baan die ik zeker niet met twee vinger sin mijn neus kan doen! Ik ben nogal faalangstig typje...
@tatum hihihi kunnen we dan onzeker zijn he? Ik weet ook zeker dat je onwijs goed gaat zijn in je baan! maar spannend is het wel, ja toch? als je weer wat nieuws gaat beginnen!
@bruidje, ik weet dat de best vriendin van mijn zus pap 3 had, kort daarna was ze zwanger, en heeft ze er niks meer mee gedaan, inmiddels ook zwanger van de 2de, maar alles is rustig. Ik zal het aan mijn zusje vragen!
hoi dames! goeiemorgen! @bruidje: ik heb hier geen ervaring mee...sorry @natasja, ik heb ook wel eens gehad dat een droom zo echt leek dat ik me er overdag eerst nog naar van voelde. komt gewoon omdat je er zo mee bezig bent, is heel normaal hoor. meestal ging het bij mij in de loop van de dag wel over. knuf.. ik heb vandaag om 13:45 mijn 1e echo. heb er zin in, en toch vind ik het ook doodeng....
Ik heb ook de meest bizarre dromen (dode babies, misvormde kindjes, heeele grote babies, dat ik mijn kind vergat, dat ik mijn kind iets aandeed, dat ik op mijn kind ging liggen tijdens het slapen, dat het een ''evil'' kind was enzenz) Maar het zegt helemaal niks hoor! Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik het ook, met name op het einde van mijn zwangerschap en ik wist zeker dat het helemaal fout ging lopen. Niet dus. Onze zoon kwam blakend van gezondheid ter wereld en doet alles nog steeds hartstikke goed! Maak je maar geen zorgen. Die dromen horen er echt bij. Liefs, Flientje
hihihi dank je wel flientje! ik weet ook dat ik me niet te veel zorgen moet maken vertrouwen op mijn lijf.
Moeders voor moeders is net geweest en heeft bevestigd dat ik echt zwanger ben, een hele dikke paarse streep! Het verbaasde haar dat ik geen klachten heb, omdat een dikke streep betekend dat ik veel hormonenen in mijn lijf heb. Nee echt niet, nergens last van, gelukkig! Toch fijn nog even zo tweede bevestiging, soms ga je toch twijvelen of het echt zo is, zeker als je lichaam niet raar gaat doen...... Voor de twijvelaars; deze consulent was ook super vriendelijk, heeft alles keurig uitgelegd en alle beetjes helpen. Wanneer je een keer geen zin hebt, of omdat je niet thuis ben, geeft allemaal niets.