Dank je! ik heb voor een paar weken geleden mn buik gegipst.... ook erg leuk! hhahaha moet m nu alleen nog ietsie schuren en dan verven... geboorte data en naam enzo er op en hij kan ook opgehangen worden!
jaaa dat natuurlijk ook..... en neiuwsgierigheid overheerst....... Iemand al weer wat van Mpje gelezen? die ging timen ofzo,maar niets meer gehoord van dr!
14.26 14.30 0,50 sec. 14.37 0,60 sec. Douchen 15.08 0,45 sec. 15.17 0,50 sec. 15.24 0,30 sec. 15.29 0,50 sec. 15.33 0,30 sec.
ik heb ook heel erg moeten wennen aan al dat roze hoor,maar nu t allemaal wat vager is geworden springt ie er wat minder uit! op mn been heb ik er ook nog een,die is gewoon met zwart.........
Nou ja, krijg ik net een brief van het uwv, dat ik in verband met de voortzetting van mijn bevallingsuitkering snel - voor 11 maart - mijn bevallingsverklaring moet opsturen. Anders sluit men mijn dossier. Ik bellen. Dag. Ik ontvang net een dreigende brief. Mevrouw pakt 'm er ook bij. Ja, wij hebben uw bevallingsverklaring nog niet. Ik zeg: wanneer moet ik van jullie bevallen dan? Zij kijken.....8 maart. Ik zeg: ik wil wel mijn best doen, maar vind het wel kort dag. En vrij dreigend. De mevrouw vond het ook een verkeerde brief en moest er om lachen. Ik niet. Stomme koeien daar.
Herco is echt goed hoor! ik heb mn beide tattoo's er laten zetten,die "vogel" heeft ie zo uit zn hand erop getekend trouwens..... paps heeft van zn oudste 2 kids de portretten ook bij hem laten zetten en van t weekend hebben we een afspraak gemaakt voor 14 mei,dan komt jamilia dr koppie ook erbij...... ik zou niet snel ergens anders heen gaan..... ook omdat ik hem dan persoonlijk een beetje ken omdat ik eerder in Olst heb gewoond! een heleboel vinden hem arrogant,ik mag m wel
ze moeten minimaal een minuut aanhouden he........ geintje hoor. Als jij wilt bellen, gewoon bellen. Wel jammer dat je voor mij wilt bevallen....
ehm, goed punt jij! Heb je de vk nu al gebeld? Hoewel uit je tijden blijkt dat de hevigheid wat afneemt....hoe voelt het? @gemiddeld mens: ehm.....de meeste eerste kindjes komen te laat, behalve als je maart mama bent.
Hallo meiden... Ik wil even alle maartmama's succes wensen bij de bevalling en dat er maar allemaal mooie en gezonde beebjes geboren mogen worden... Alle gezondheid toegewenst van een februarimama. Kuss Diaan
Spannend Mpje! Ben trouwens benieuwd hoe het met FD gaat...zij is duidelijk nog lekker aan het rusten! Als je dit leest FD: ik denk aan je hoor en hoop dat je onwijs aan het genieten bent van je kleine meid! Hoe gaat het met je oudste dochter? Enthousiast en blij met haar zusje? Gaat het al wat beter met je bekken?
FD mocht zich toch 4 dagen niet bewegen vanwege haar BI, of ben ik nu in de war? Ik zie MPJE al met haar CTG heen en waar tussen bed en ziekenhuis...haha. O nee, is niet leuk. Heb je nu al gebeld?