@mpje; hoop voor je dat het doorzet. Kan me voorstellen dat je nu steeds aan het 'wachten' bent op de volgende wee en hoe lang die dan weer duurt. Hier alleen 's avonds flinke voorweeen, maar ik vertel dat ondertussen niet meer aan mijn man, want die gelooft er ook niet meer in... Hij merkt het denk ik wel hoor, want soms hou ik gewoon mijn adem in zo'n pijn doen ze!
nou ik eet wel een lekker vet patatje dat ik hoogstwaarschijnlijk daarna weer via dezelfde weg kwijt kan..... bestel er daarom oook maar eenlekker pistoletje FA bij...... heerlijk.... en een frikandel speciaal.. of een bamischijf..... hahaha dat weet ik nog niet!
Ik denk dat ik er een lekkere hamburger speciaal bij neem..... Hmm, heb nu echt trek, en mijn man komt pas om 18.15 uur thuis.... .ga toch maar een muffin voorproeven, kan die kindjes morgen toch geen muffins voorzetten die niet voorgeproefd zijn?
neej dat kan je idd niet maken..... ik denk dat je bij de 1e nog niet kan zeggen of ze wel lekker zijn.... neem gewoonoveral een hapje van
Als ik dat nou van de bovenkant doe, smeer ik er gewoon wat glazuur op met gekleurde korreltjes, dan zien ze het vast niet! Ze zijn trouwens errug lekker!
Hahaha sorry hoor, moest ook ff erg lachen om jouw uitspraak : ik wil wel mn best doen, maar vind het wel kort dag Idioten daar.
Aangestoken door het woord veldsla ben ik daarstraks dus ff naar de supermarkt geweest Vanavond wordt het sla met gebakken krieltjes en kippepootjes/vleugeltjes
Vlees van een bot eten is ook niet aan mij besteed hoor. Ik hou van vlees wat niet te herleiden is naar wat het ooit geweest is.... Verwend nest ben ik!
het enigste dat ik van t bot eet is SPARE RIBS..... heel sporadisch en dan met ZEER lange tanden! ( liefste met mes en vork en paps kluift ze dan wel tot op t botje....hahahaha)
mens nee! De schande die dat veroorzaakt! JE zult nooit meer normaal bekeken worden, altijd alleen nog maar als die vrouw met haar vieze muffins! Neem snel!
lief kind Blijf vooral ontspannen he, dan doet het minder pijn...denk aan die enorfines.......jij-hartje-endorfines Zo geldt ook ik-hartje-ontsluitingsweeen maar alleen maar zolang ik ze nog niet heb. Na een uur voel ik me waarschijnlijk toch anders.
ik dan, ik heb ook wel recht op een onsje geluk, in de vorm van gebak, koek, kind, chocola.....ik ben niet moeilijk, valt mij op.
spare ribs geeft zo'n gesmeer. Kip-met-botje ook trouwens. Wat zijn jullie (jij en lucifer) muppets ook. En karbonade dan? Zit toch ook botje aan?