He meiden, thanx voor de reacties. Ik moet 1/8 naar de gyn en dan hoor ik het wel verder. Ik hoorde al dat ik waarschijnlijk een inwendige echo krijg.. dat vind ik wel prettig.. misschien zie je het hartje al wel.. .. Pap3a was niet ernstig op zich, het moet nader onderzocht worden. Het houdt eigenlijk in dat er onrustige cellen zijn.. De huisarts zei dat het zelfs nog zou kunnen dat het door zwangerschap komt.. we zullen zien!
door de hormonen worden je spieren slapper (in buik en darmen) waardoor het wat gaat puilen. Plus dat ze iets omhoog komen. Wat ik doe is 's morgens een paar buikspieroefeningen, dan staan ze een beetje strak en valt het minder op. Nu had ik toch mijn wasbordje nog niet terug dus kan ik wat hebben, maar het moet niet al te opvallen natuurlijk.
zuurtje en becca, is bij jullie beide het 2de kindje toch? zie je het dan niet sneller? ik heb alleen 's avonds wat dikkere buik.
@natasja: ik weet niet of je het bij een tweede of derde kindje vlugger ziet. Ik ben ook niet van de magersten, heb al een dikke buik van mezelf.Ik moet wel zeggen dat ik kans heb dat het een tweeling gaat zijn. Ik had namelijk 2 follikels toen ze een echo hadden gemaakt, maar volgens de gyn waren ze te klein voor een zwangerschap. Zo zie je ook maar weer dat het ook anders kan en dat de gyn niet altijd gelijk krijgt. Zal nog tot 7 augustus moeten wachten op mijn eerste echo. Hoop dat ze dan al kunnen zien of het een of 2 beebjes worden. Knuf van zuurtje
Een tweeling of drieling, dat kan natuulijk altijd gebeuren. Zelf heb ik er een dubbel gevoel over, aan de ene kant hartstikke leuk maar aan de andere kant nog meer chaos en grote verandering in je leven..... ik denk dat mijn eerste reactie wel een flinke schok is, hoe denken jullie er over?
Een meerling brengt natuurlijk meer kosten met zich mee, maar een tweeling zou ik nog wel willen. Een drieling daarentegen denk ik dat net iets teveel van het mooie zal zijn. Moest het zo zijn zijn ze natuurlijk welkom, ik zal ze allemaal even graag zien. Knuf zuurtje
ik ben er op voorbereid dat het zo kan zijn. Dus een schok zal het niet zijn. 3 is wat veel maar niet minder welkom als 1 of 2.
Zoooooooo weer uit mijn bedje gerold een half uur geleden. Pfffff heb voor het eerst mogen meemaken wat ochtendmisselijkheid is ale: Ik heb nog niet boven de pot gehangen, maar was zoooo misselijk. Voelde alsof je te lang in een draaimolen hebt gezeten of als je teveel gedronken hebt. Ik heb respect voor de meiden die alle dagen misselijk zijn. Gelukkig is het wat weggetrokken nu. Ik moet nl echt de deur uit om taartjes te gaan halen. En hier beneden moet ik echt stoffen en stofzuigen, omdat we de afgelopen 2 weken geklust hebben boven ligt er heel veel stof. Hoop dat ik me vanavond wat beter voel! @ Natasja ik heb veel nare dromen over van alles en nog wat. Echt de raarste dingen. Net gedroomd dat er heel veel mensen zaten te wachten op taart en het lukte maar niet om ze te verzorgen en iedereen liep weer weg enz enz. Pffffff Wat jou betreft snap ik het heel goed hoor! Maar hoop dat je gevoel wat wegtrekt! Zijn jullie ook zo schrikachtig/angstig sinds je zwanger bent? Als mijn vriend zachtjes binnen komt of die roept in eens hard schrik ik er van. Snachts als ik ga slapen hoor ik alles ook veel beter. Mja zal wel weer over gaan hoop ik. Nu snel wat opfrissen en aankleden!
@pooh fijne dag! die taart komt er wel hihihi schrikken ken ik nog niet hihi Ik hoop dat je misselijkheid hierbij blijft!
mijn tweede inderdaad. En doordat de buik al eens tot enorme proporties is gegroeid zal je het sneller zien. Bij de eerste zijn de spieren nog strak en zo maar dan nog is het niet de bedoeling dat ik bij 15 weken al een enorme buik heb natuurlijk
@becca, hihihi nee dat begrijp ik. jeetje heb 0 energie zeg! Ik dacht, zo ik ga lekker douchen en dan even gezellig naar de winkels, sta ik onder de douche, heb ik echt geen puf meer hahahahah zo klein en dan al zo veel te weeg brengen!
@ Pooh, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! @ Natasja, geen nare gedachten in je hoofd halen meid. En voor het slapen gaan alleen aan de mooie dingen denken een daarmee in slaap proberen te vallen. Wedden dat je dan leuke dingen gaat dromen. Werkt echt. @Bruidje, ik dacht dat je geen uitstrijkje mocht laten doen als je zwanger bent? Hoop voor je dat de uitslag is beinvloed door je zwangerschap en dat er niets aan de hand is.
He maranka, op het moment van het uitstrijkje wist ik niet dat ik zwanger was.. dat was net rond mn eisprong zeg maar...
Zijn er hier ook al meiden die nu al een opgezette buik hebben.. ik kan nu al (dat kan nog wat beloven.. ) 's avonds mn knoop al bijna niet meer dicht...
ik heb wel een wat opgezette buik 's avonds maar kan nog alles dicht. Moet ook eerlijk zeggen dat ik al een paar daagjes veel in mijn huisbroek ben savond dus dan merk ik niks.
Ik vind het zo raar.. ik had altijd gedacht dat dat pas veel later komt.. nu weet ik wel dat het je darmen zijn maar toch... Als het zo doorgaat kan ik over 2 weken al positiebroeken gaan kopen..