Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    je onze darmen zijn op hol!
    hhahaha zo klein he en al zoveel bij ons doen!

2. nessie

nessie Actief lid

4 jun 2007
    126
    0
    0
    Brugge
    Hallo iedereen,

Ik zend niet zoveel berichten maar leef met jullie mee en lees elke dag heel trouw de nieuwe vele berichten.
    Ik heb een ellendige nacht achter de rug (darmklachten), hopelijk stopt dit snel en kan ik nog meer genieten van dit kleine wondertje. En wanneer ik tijdens de dag voor de zoveelste keer een hongergevoel voel opkomen heb ik maar beter eten bij de hand, wanneer we een uitstap maken heb ik steeds een müslireep bij.

tot binnenkort iedereen en geniet verder van de zwangerschap!

p.s: weet er iemand of je gerookte heilbot mag eten tijdens de zwangerschap? heb er gisteren gezien in de winkel en heb er enorm zin in!

groetjes nessie

3. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja grappig he Natas! Ik ben wel blij als ik de 1e keer het hartje heb gehoord.. Ik maak me echt druk ook over de raarste dingen.. o.a. de bloedproef bij de vk.. dan denk ik.. oh jee wat als ik iets mankeer etc.. pfff. word moe van mezelf!

He nessie, vervelend zeg dat je je zo rot voelde.. nee ik weet niet of heilbot zou mogen.. Fijne zwangerschap verder!

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @nessie gerookt zou moeten kunnen, maar durf het niet te zeggen.

@bruidje, pff hihihi, ik snap je helemaal! nog 2 weken en 2 dagen dan mag ik voor de echo. Dan zullen we iets geruster zijn he?
    Wel fijn dat je het hier allemaal mag neerzetten, vind het ook niet leuk voor mijn mannetje dat ik me allemaal dingen afvraag (al zegt hij dat het logisch is dat ik dit allemaal voel hhahahah volgens mij heeft hij kluun goed gelezen hahaha0

5. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    hahahha heb mijn man ook het boekje van Kluun gegeven!

6. nessie

nessie Actief lid

4 jun 2007
    126
    0
    0
    Brugge
    Ok toch bedankt. Ik zal het dan best eerst aan de gyneacologe vragen maar ik mag pas 7/8 gaan voor eerste echo en zo want ze is op verlof.

tot binnenkort

7. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Mmmm moet toch maar eens kijken of ik dat boek van Kluun nog ga kopen.

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Zo meiden kom net van de VK
    ze heeft geprobeerd het hartje te vinden omdat ik wat bruin verlies heb na mijn duikvlucht van gister..
    helaas is dit niet gelukt ! :cry:
    We zien het over 2 dagen .... ben wel benieuwd of dat ik nu toch misschien bijna 8 weken ben .. :(
    probeer me maar niet te veel zorgen te maken ze gaf van te voren al aan dat het waarschijnlijk niet te vinden zou zijn en zolang ik geen rood bloed vertrouwd ze het wel en ik ook nu wel .... :(

En Natas ik droomde ook al gelijk lekker dat alles mis ging vannacht .. lekker hoor huilend wakker worden pfff
    Wordt ook gek van mijn man zijn gesnurk terwijl ik dan normaal niet merk.... ;)

En Pooh doe mij maar een lekker stukje slagroomgebak ha ha fijne verjaardag meissie ! :D

en alle andere meiden natuurlijk ook een hele fijne dag ! jammer dat de zon alweer niet schijnt ..

9. Lidy

Lidy Actief lid

5 feb 2007
    200
    0
    0
    @bruidje77, nee hoor ook geen opgezettebuik, nog mooi plat allemaal.

10. Nelly76

Nelly76 Lid

21 jul 2007
    41
    0
    0
    Nou, met 5 wkn was het al zichtbaar bij mij het zijn natuurlijk wel me darmen maar ik kan het niet verbergen ik heb vanmezelf wel een buik maar er was er behoorlijk wat weg tijdens mijn Sonja Bakker dieet maar nu heb ik al een punt buik en daardoor weten de meeste het al, ik kan het echt niet verbergen, ik lijk op iemand die al 5 maanden zwanger is.

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @emma, oeh dat was zeker schrikken dat bruin verlies? Hoop dat het snel stopt! Nog 2 daagjes en dan de echo, dan weten we het zeker hoe ver je bent! Ik duim voor je.
    Ben je nog stijf?

12. Nelly76

Nelly76 Lid

21 jul 2007
    41
    0
    0
    Waarom heb je geen echo gehad? Ik duim voor je dat over 2 dgn alles goed is.

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    bij onze vk maken ze zelf geen echo's en de 1e keer dat het kan deze week is donderdag en dan had ik al een afspraak .... :(
    moet dus echt nog ff wachten maar verder was alles ok zei ze ...
    en ja natas ik ben mooi blauw/paars en helemaal stijf doet erg pijn maar maakt me niet uit als verder van binnen alles ok is... :confused:
    bruinverlies kwam van gesprongen adertje van de val zei ze en ik mag me pas zorgen maken als ik echt ga bloeden ...
    Echt afwachten maar ben wel blij dat ik ff mocht komen overigens nu geen bruin bloed meer dus ok...
    ik ga zo ook lekker mijn bedje in lekker relaxen en doet het minste pijn !

ben ook bek af van dit alles dit doet een mens geen goed zeg maar .... ! ;)

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Emma ik duim voor je dat alles goed zit! Vervelend he dat ze bij onze vk niet tegelijk een echo kunnen maken! Duim voor je!

@ Maranka ik zou het boekje van kluun zeker kopen! Echt super ik heb het zelf ook gelezen. Mijn mannetje is niet zo van lezen, maar deze vond hij echt leuk en komt zelf met tips nu ;)

@ Bruidje ik heb ook een opgezette buik! Savonds doe ik een stiekje door knoopsgat en dan naar knoop. Dat scheelt al heel veel! ;)

@ Nessie volgens mij mag je alle vis hebben als het maar niet vacuumverpakt is, maar vers!

15. Nelly76

Nelly76 Lid

21 jul 2007
    41
    0
    0
    Emma@ kruipt maar lekker in je bed, wel goed dat de bruinverlies over is.

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ja pooh ik vind het zelfs een beetje irritant !
    veel meiden hebben er al 1 gehad en hier moet je zo lang wachten ... en vooral bij zoiets inwendig zou het al makkelijk kunnen maar dan zit je dat er een apparte afspraak elders gemaakt moet worden is niet echt handig allemaal en voor een val begrijp ik al wel dat ze dat ook niet extra doen zonder bloeding .... nou zo is iemand gerust stellen niet echt snel gebeurd ... Ben blij dat ik nu toevallig over 2 dagen mag anders had ik misschien nog 4 weken kunnen wachten ...

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    en nelly ik ga je advies lekker opvolgen !
    misschien nog tot vanavond allemaal
    dikke knuf van Emma

18. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ik heb net de consulente van MvM hier gehad. echt een schat van een mens. Vanaf vandaag ga ik ook mijn plasje opsparen voor MvM. Ik ben heel blij dat ik ook iets kan betekenen voor al die duizenden vrouwen bij wie zwangerschap niet vanzelfsprekend is...

Oja, ik was vandaag voor het eerst misselijk! Maar dan ook echt kotsmisselijk. Alles stinkt (zelfs de wasverzachter) en als ik naar de katten kijk, krijg ik kokhalsneigingen. 't gaat nu wel wat beter gelukkig...

Flientje

19. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Aanrader hoor maranka, voor hem maar ook zeker voor jezelf! Heel herkenbaar!

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hey meiden, ik breek even in. Weet nog haarscherp hoe ik per se een echo wou met 8 weken - had vanaf de vierde week dat ongestelde gevoel en die MEGA onzekerheid. Nu achteraf begrijp ik wat je lijf allemaal moet doen qua reorganisatie (en ja Natas, zo klein en al zo veel invloed ;) )!

Ik wens jullie allemaal een TOPzwangerschap en geniet ervan! :D

Deel Deze Pagina