Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hey mama's: nog eventjes en we zijn aan pagina 100.
    Ben net gaan winkelen en heb een hele voorraad ijs meegebracht. Chocolade vind ik niet meer zo lekker, maar tegen ijs zeg ik geen nee.

Voor de rest is er niet iets waar ik van zeg daar heb ik, nu eens zin in.

Hoe gaat het met jullie?

@Emma: ik ben blij dat het verlies over is. Wel stom dat je geen echo kreeg om te kijken of alles in orde is met de beeb. Hier in belgië doen ze dat onmiddellijk als er zoiets gebeurd is.

Knuf van zuurtje ;)

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @zuurtje, lekkerrrr ijs!
    Ik had trek in frikandellen vanmiddag! hahahah

heb de hele dag al ongi pijn, lekker rustig aangedaan dus hihihi

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    @natasja: Bij mijn vorige zwangerschap had ik ongelloflijk veel zin in chocolade(alleen de praliné) , nu dus ijs.
    Morgen is ons zoontje jarig en wat eten we als 4-uurtje? Inderdaad ijs :) Maar dan wel geen gewoon ijs maar een bumba ijstaart.( bumba is hier een bekende kinderfiguur op t.v.

Verheug me er al op.

Knuf van zuurtje ;)

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    @ all: PAGINA 100 IS EEN FEIT :) :) :)
    Wat zijn wij toch kletskousen :)

Knuf van zuurtje ;)

5. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    ik kan geen koffie meer drinken en ruiken
    bah...

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @zuurtje, ja wij kennen bumba ook hier! hihihi hoe oud wordt je zoontje?
    Leuk hoor!

Yes 100 pagina's! hihihi

Ik heb nog niks wat ik niet lekker vind ruiken of smaken. Al vond ik mijn boterham met kaas niet zo lekker vanmorgen, maar ik moest mezelf een beetje dwingen om te eten.

7. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    pagina 100! alle**

8. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Vanmorgen in de trekpleister werd ik misselijk van de lucht die daar hing.Verschrikkelijk ik wist niet hoe gauw ik daar weg moest.
    Ook vanmorgen verloskundige gebeld 24 augustus eerste afspraak.

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    @ natasja: Het zoontje wordt 2 jaar morgen, maar ik herrinner me het nog net alsof het gisteren was dat hij geboren is.

Knuf van zuurtje ;)

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Op naar de 24 augustus redone!

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik heb toennet de vsm mama granules tegen ochtendongemakken gekocht. Heb al twee ochtenden dat ik tot 1400 heel misselijk ben. Iemand ervaring mee?

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Aaw 2 is ook zo'n leuke leeftijd! Alvast een hele leuke dag toegewenst!

13. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ik ben vandaag voor het eerst amper misselijk ,maar heb het gevoel alsof mijn bekken uitgerokken wordt. Pijnlijk. Ik kan nu al niet meer in mijn lievelingsjeans... Ben dus nog maar in de solden een broek gaan kopen die te groot is. Zal die straks inleggen en dan kan ie meegroeien met me in het begin :) Ik heb mijn eerste gyneabezoek de 20ste augustus. Hoe komt het dat sommigen al aan zeven weken mogen gaan en ik pas aan negen? Hangt dat af van de gynae, of eerder van hoe druk ze het heeft?

14. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Ik denk dat dat per praktijk anders is.Ik mag ook heen als ik 9 week ben en dan krijg ik een intake en dan 2 week later een echo.

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik heb mijn intake ook met 9 weken op 22 aug.

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik ga niet naar de vk he met mijn 7 weken en 2 dagen, maar naar de gynaecoloog omdat ik daar liep voor de behandelingen. (hier is daar verschil tussen de gyn en vk)

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik heb ook mijn intake met 9 weken op 7 augustus ;)

18. pinklady

pinklady Bekend lid

10 mei 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    Hallo dames,

Volgens mij zijn er weer genoeg nieuwe maartmama's. GEFELICITEERD!
    Hier gaat het allemaal wel. Nog steeds erg moe. Ik word er nu wel zo'n beetje gek van. :rolleyes:

Verder met jullie ook goed?

Groetjes Esther

19. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    Pooh Gefeliciteerd met je verjaardag!

Natasja, niet te veel nadenken over nare dromen. Hopelijk heb je je er een beetje overheen gezet. Zoveel meiden die je hebben opgepept las ik ;) Maar het is een heel bekend verschijnsel hoor. Van de andere (nuchtere) kant, als het mis gaat heeft het vast een reden, en dan liever nu dan over x-weken/maanden. En gelukkig weet je dat je lichaam functioneert want je bent nu wel verrekkes zwanger!

Ik heb nog steeds zo'n buikpijn. Niet de hele dag, echt met vlagen. Vandaag al 4 van die aanvallen gehad en ik vind er geen patroon in. Kan wel janken als het zover is, sla dubbel en kan dan niks op mijn buik hebben. Doe het liefste mijn broek los, maar dan kan niet altijd overal... :D
    Heb maar een afspraak gemaakt met de huisarts morgenochtend, dan kijken we wel weer verder. Hij zal toch weinig kunnen doen, maar misschien zegt hij wel wat zinnigs.... Ben er wel een beetje bezorgd over, maar het is gelukkig niet continu.

Verder is er bij mij nog geen buik te zien, het is ook de eerste zwangerschap. Misschien heeeeeeel lichtjes een buikje, maar het kan ook zijn dat dat er al zat ;) ;) ;)

Verder heb ik geen katten, wel konijnen. Die zijn juist wat wilder geworden maar daar verdenk ik eigenlijk een kat van die ze heeft opgejaagd in de tuin. Misschien dat die kat dan wel weer iets in de gaten heeft ;)

Groetjes, Fientje

20. pinklady

pinklady Bekend lid

10 mei 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    Sorry, vergeten te vertellen; Wij hebben 2 katten, en de ene mauwt mij 's nachts wakker tegenwoordig :( . En ik slaap al zo slecht. Maarja, de volgende keer gaan de deur gewoon dicht :D
    Verder heb ik ook nog een hond en die merkt nergens wat van. Ze springt nog steeds op mijn schoot alsof ze een schoothondje is :) Het is een newfountlander en dus niet formaat schoothondje :D

Groetjes Esther

Deel Deze Pagina