Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    hey meiden,

Mijn hoofdpijn is nog steeds niet weg. Ga nu maar met een paracetamol mijn bedje in.

Ben een klein beetje ongerust, omdat mijn hoofdpijn gepaard gaat met vocht vasthouden en vanmiddag kon ik slecht zien (bewegende vlekken voor m'n ogen). Verder heb ik heel veel dorst. Doet me een heel klein beetje denken aan het hellp-syndroom (zwangerschapsvergiftiging). Maar het kan nog meevallen.

Eerst maar eens met paracetamol m'n bedje in en dan kijken hoe ik me morgen voel.

Welterusten allemaal!

liefs MJ

2. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

nou MJ rustig aan doen en anders gewoon morgenvroeg even bellen hoor!

3. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
  4. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

GEWELDIGE foto's hoor! wat een haren!

waar heb jij het mutsje vandaan? ook hier van de site?

5. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    slaap lekker allemaal!

ik ga zometeen maar eens een x richting bed....

iedereen een voorspoedige nacht/bevalling ;)

liefs van hier!

6. nique36

nique36 Actief lid

4 okt 2007
    171
    0
    0
    Prinsenbeek
    Hoi meiden,

Hier ben ik ook snel weer ff. Ik lees wel mee maar heb helaas de puf niet om te reageren. Ben ontzettend moe echt aan het eind van mijn latijn. Maar wees gerust, ik blijf jullie volgen!

Liefs en dikke knuffel
    Nique

7. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Hé meiden, rustig dagje hier vandaag hè? Iedereen lekker van het weekend aan het genieten?
    Oh ja, Beccaatje is natuurlijk aan het bevallen vandaag hè, maar dat spreekt voor zich! Haha.

Hier een drukke dag gehad, vanochtend vroeg de deur uit gegaan om te gaan shoppen, moest nog wat dingentjes voor de vluchtkoffer hebben (die ik trouwens morgen écht maar eens in moet gaan pakken) en verder nog wat boodschapjes gedaan. Daarna hier vrienden van m'n man over de vloer gehad en vanavond naar de bios geweest met z'n tweetjes. We hebben de film 27 Dresses gezien, vond 'm erg leuk, zeker een aanrader!

Morgen moet ik het maar ff wat rustiger aan doen, heb erg last gehad van m'n liezen/bekken door het vele lopen. Wil eigenlijk morgen nog even m'n wenkbrauwen laten epileren, na de bevalling zal ik daar wel een tijdje geen zin in hebben. Heb ook al een afspraak bij de kapper gemaakt voor dinsdagochtend. Jaja, we moeten er natuurlijk wel lekker uitzien in het kraambed, haha.

Nou goed, genoeg gekakel voor deze nacht, ga zo maar ff lekker slapen, moet er morgen vroeg weer uit!

Slaap lekker dames en tot gauw!

8. Petra1980

Petra1980 VIP lid

12 jan 2008
    5.146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    Goedemorgen meiden,

Hier slechte nachtrust. Gisteren overdag al heel de dag harde buiken, bijna aaneengesloten, en verder af en toe behoorlijke krampen. Dacht echt dat het zou beginnen.

Vannacht ook veel harde buiken gehad waarbij ik af en toe gewoon misselijk werd. Nu maar d'r uit gegaan, want slapen ging het toch niet meer worden.

Weet niet wat ik van bovenstaande moet denken. Als dit voorwerk is dan is het behoorlijk heftig.

Nou ja, een voordeel, ik ben een keertje de eerste die zich meld ;)

Veel liefs Petra

9. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

heey

ik lag vannacht nog aan je te denken...... maar alles zit nog op zn plakkie zo te lezen ;)

10. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

Fijn dat je een leuke dag hebt gehad en ja t was heel rustig hier! Ga vandaag maar lekker rustig aan doen en we zien je vanzelf wel weer hier!

11. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Hey!

Hopen dat de pijntjes wat minder worden voor je.óf dat t natuurlijk lekker doorzet ;)

Fijna Dag!

12. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Dank je :p

Nee mutsje heb ik betsteld bij www.creamira.nl

13. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    goedenmorgen meiden!

Reeds bevallen mama's: gefeliciteerd!

Ik dacht, Lucifer zal inmiddels toch wel...maar helaas...
    Mijn eigen plan is ook niet helemaal volgens zelfbedacht model uitgepakt. Die bevalling is gister niet gelukt. Dan vandaag misschien nog?

Ik heb wel een enorm ongesteldheidsgevoel...maar ja, dat zijn nog een echte weeen he.....

Ik sluit weer af voor vandaag, tot morgen weer.

14. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

@Nathalie: Wat een ontzettend lief fotootje heb je ook bij je banner staan zeg!

@Beccaatje: wie weet zet het wel door, het begint toch vaak met wat lichte verwekingskrampjes... Ik hoop het (welgemeend dit keer :) haha) voor je.

@Mamanona: Nog 1 daggie hé, dan is je beebietje officieel ''af'' Je schiet ook al lekker op...

@Iedereen die ik vergeten ben: sorrie...

Hier alles wel goed eigenlijk. Gisteren op de markt allemaal soorten koek gehaald. 8 stuks voor 4 eurie. Niet voor het kraambezoek, welnee! Dat bikken notemans en ik lekker op komende dagen, ghehehehehe....

Fijne dag allen, enne, lucifer: ik verwacht voor 18.00 een buddy smsje van je dat je bevallen bent hoor! hahahaha

Flientje

15. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

T is trouwens ook rustig rondom Zuurtje....

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik ben er nog en met buik. Ben dus nog steeds niet bevallen.
    (mijn doos ijs is trouwens nog niet leeg) :)

Gisteren lekker van het mooie weer genoten en de kledij voor ons meisje mooi in de kast gelegd.
    Had mezelf gisteren verwend op vrouwendag met een nieuwe handtas en portomonnee.
    O ja en in de voormiddag was ik terug in slaap gevallen na mijn 4 uurtjes slapen.

Vandaag gaan we verder met uitpakken, alles was een beetje blijven liggen omdat het mannetje veel moest werken de afgelopen dagen.

Trouwens nog een goedemorgen voor iedereen, was ik vergeten er eerst op te zetten. :oops:

Vannacht weer heerlijk geslapen en langer dan 4 uurtjes.

Nathalie mooie foto's, wat een schattig mannetje jullie Justin.

Hoe gaat het hier met de andere mama's :(:

Knuf van zuurtje ;)

17. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Jeetje, het is echt rustig hier! Iedereen het een beetje beu? :)
    Hier ook alles rustig, geen aanstalten tot baby. Feestje was gezellig gister, om 02.00 uur in m'n bed. Vanavond bij vrienden eten en daarna effe buzzen! Ga zo m'n verplichtje middagdutje doen. Morgen weer naar de VK, hoop dat m'n bloeddruk weer wat gezakt is.
    Fijne dag allemaal!
    Groetjes Nathalie

18. lucifer99

lucifer99 Actief lid

1 mei 2007
    232
    0
    0
    Hey, ik zal beloven mijn best te doen.... vooralsnog zit ik nog steeds met een bolle buik op de bank te hangen :(

Waarschijnlijk wordt het morgen weer drukker hier, dan zijn alle nootjes weer naar hun werk en kunnen wij onze aandacht weer op dit forum richten ipv op nootje :)

Knuf,
    Lucifer

19. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    goeiemiddag meiden

Hier meld zich weer een keer een moeder!
    Iedereen die bevallen is ondertussen: Van harte gefliciteerd!

Hier begint het ritme gelukkig een beetje te komen.
    We genieten enorm van de kleine man!
    De borstvoeding is nu ook goed op gang en dat brengt een hoop rust!

Wel doen we het een beetje rustig aan met de visite, dat is iets wat ik emotioneel nog niet zo goed aan kan. Hebben meer dat?

nog even een fotootje van onze kleine kanjer in mijn album!

(weet niet zo goed hoe ik dat toe moet voegen aan mijn berichtje!)

[/quote]

20. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hoi Meiden,

Ik zit hier heerlijk op de bank te genieten van al die mooie babyfotootjes! *SMELT*

Dat er maar gauw weer een paar bij mogen komen.

Nathalie, gefeliciteerd met jullie zoon Justin!

Fijn weekend nog allemaal!

groetjes Maranka

Deel Deze Pagina