Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

haha nou dat weet ik nie,maar ach als we toch aan t pakken zijn :)

2. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Oh oke .. haha ... dan ga ik dat lekker overslaan :)

3. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

hahaha ja nouja ik had ook al een leuk setje in de kast klaargelegt.... maar zit me net te bedenken dat ik anders maar ff een leuk pakje moet gaan kopen,maarja dan wil ik weer naar de H&M en dan moet ik weer naar Deventer en dan moet ik weer met openbaar vervoer omdat ik dus de auto niet bij de deur heb enzo pfff hahaha laat maar dus,hou t wel bij het pakje wat nu klaar ligt!

owja ik wou gaan douchen! :oops:

4. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    owjah en als je een MEGA onderboek (tent) inpakt,dan moet je de tentstokken ook niet vergeten! :)

5. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Ben net terug van de controle. Nog steeds geen opening (verwonderd mij ook helemaal niet, maar ja stiekem hoop je toch op enige vooruitgang). Vrijdag weer terug en dan aan de monitor. Als het nog nodig is natuurlijk :D

6. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    Mama & Callcenter medewerkster
    IJsselstein (UTR)
    Nou meis, hopelijk komt er snel verandering in voor je

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedemiddag mama's

Ik meld me ook maar eens even voor vandaag. Mijn nootje heeft vandaag vrij dus zal iets minder aanwezig zijn vandaag.
    Straks nog wat boodschappen doen en verder nog wat opruimen.
    Als mijn tentonderbroeken ( nieuw gekocht voor moest er een ks nodig zijn, ze zijn wat hoger en groter dan mijn ander ondergoed) droog zijn dan moeten deze nog in de zhvalies, voor de rest zit alles er nog in.
    O en niet te vergeten de tentstokken nog inpakken. :)

Mannetje gaat nu nog wat eten en dan moeten we nog allemaal douchen, maken er maar een familiedouche van.

Gisteren ook veel naar toilet gemoeten en veel last van harde buiken en krampen. Hopelijk zet het hier eens door net als bij de rest van jullie die al zo lang aan het rommelen, afzien zijn of over tijd gaan.

Hier moet je je eigen handoeken en ander wasgerief meenemen naar het zh.

Vlinder welkom terug thuis en nu maar goed rusten en genieten.

Voor iedereen die moe is goed rusten en voor degene die zich minder goed voelen veel beterschap.

Knuf van zuurtje ;)

8. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Zou deze ruim genoeg zijn? Of toch een maatje groter?

9. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    ik heb mijn tas klaar, zelfs het trouwboekje erin (voor de aangifte he) dus ik voel me goed.

Ik draag lenzen, en die zal ik voor en tijdens het baren niet uit doen, en als ik een beetje moe ben ga ik gewoon met lenzen slapen. En dan moet ik als ik wakker wordt wel even lekker wat oogwater in mijn oog gooien, anders kijkt het nergens naar. Dus dat heb ik. Verder een baar-pyama, een naar-huis-reis-set, bv hemd, kleren voor de knul (in 2 maten) en een boek voor noot.

Lijkt mij wel genoeg, zeep en zo is daar wel voor handen en mijn haar wassen doe ik wel thuis. Want ik heb nogal lang haar en dat vereist een bepaald ritueel waar ik de vp niet mee wil vermoeien.

au. harde buik. Wat erg, zo'n grote buik en dan ook nog hard...

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik zou toch een maatje groter nemen voor de zekerheid. Stel je voor dcat deze net te klein is :)

11. Arendskelk

Ha die Zuurtje!
    Nou laten we hopen dat het dan toch zal doorzetten zeg! Ik vind echt dat IEMAND vandaag moet bevallen, jij dus in dit geval aangezien je noot ook thuis is.... :D

12. Arendskelk

NJAAAAAAAAUW! Er zit een kontje in mijn long....

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    O maar als de beeb komt mag hij gelijk 10 dagen thuis blijven.
    Dus liever vanaf morgen dan heeft hij een dag langer vrij :)
    ( vandaag moet ik ook eerst het laatste ijs opeten)

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Auwww dat doet pijn.

15. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    meiden....jullie zijn ook allemaal lekker op dreef merk ik alweer..... dochter lief hier net ook ....grrrr :evil:

kom ik onder de douche weg,ligt ze lekker op mijn plek in t waterbed en begint ze te gillen......

ik zeg: WAT IS ER?

zegt ze heel droog : jij bent dik en eng mama,jij lijkt op Gloria ( nijlpaard,die van madagascar,de ze op dr slaapkamer heeft van bijna 1 meter groot! :evil: :evil: )

nou ben ik klaar mee ,of nie dan

16. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    mag ik me aanbieden om te bevallen? vandaag precies 37 weken,leuk toch?

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Jou dochter durft nogal :confused:

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Kom maar op met die :baby:

19. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Goeiemiddag meiden,

Ik meld me ook eventjes weer. Vannacht ook weer een vreselijke nacht gehad. Heb bijna geen oog dicht gedaan. Had overal last van waar ik maar last van kon hebben. Tot overmaat van ramp ging ik me ook nog helemaal boos maken. Ik was/ben het zooooo zat! Vreselijk! Ik wil dat kind NU! :evil:
    Anyway...voor vandaag had ik weinig plannen, behalve (pas) om 18:20 naar de VK. Maar ze belde dat ik ook wel om 10:40 mocht komen. Dat vond ik prima, dus ik ben vanmorgen geweest. Ik heb uitgelegd hoe zat ik het was en hoeveel last ik overal van had. Ze zei dat ze op zich wel wou strippen, maar dan alleen als mijn lichaam er 'rijp' voor was. Ze heeft inwendig gevoeld (AUW! :confused: ), maar er was nog helemaal niets aan de hand daarbinnen. Potverdorie! Wat een tegenvaller! Er werd dus ook niet gestript. Maar nou ben ik het er ook wel mee eens dat het het beste is om de natuur haar gang te laten gaan, hoor. De babe beslist wanneer hij er klaar voor is zeggen ze. Maar ik baalde wel even hevig. Ik heb al zo'n grote babe en zo'n volle buik! De VK kon zich ook goed voorstellen dat ik het zat was. Nu ga ik er maar vanuit dat ik minstens een week over loop. Zien we volgende week vrijdag wel eens weer. Sorry meiden, maar ik moest het echt even kwijt! :oops:

@vlinder: wat fijn dat je weer thuis bent! Eindelijk zeg! Nu lekker gaan genieten.

@jetjuhh: wat een verhaal meid! Wel fijn dat je bij de hele begrafenis aanwezig hebt kunnen zijn. En ik vind het ook bewonderenswaardig. Je hebt er goed aan gedaan om te gaan. Nu maar hopen dat de weeën gauw terug komen! Is jouw buik zo strak als een biljartbal? De mijne heeft meer weg van een bowlingbal of voetbal of basketbal!

@flientje: jouw nacht klinkt als de mijne! Heb ook elk half uur voorbij zien komen! Denk je dat jouw verloskundige al zo gauw gaat strippen?

@mamanona: pijnlijke liezen heb ik ook! Wat een rotgevoel he? En diarree had ik vanmorgen ook! Moet niet gekker worden!

20. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    @mamanona: jouw dochter is echt grappig.

Deel Deze Pagina