Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @divi nou ik ga dat zeker doen van die broeken!
    Vind het erg knap dat je het lang voor je kan houden! zeker gezien de geschiedenis. (er zijn maar een aantal collegas die het weten maar daar zeg ik voorlopig ook niks tegen, heb toch vakantie)

Ja Zwitsal helpt echt, gebruik het altijd op mijn benen want die krab ik gerust open. Dan is het echt weg!

Mijn moeder zei gister tegen mijn neefje dat ze over een weekie naar huis komen! jeeeej! hihihi sneller dan gedacht!

@tatum, weet niet, maar het helpt echt!

2. tatum

tatum Actief lid

30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    oooh ha ha :) , ik dacht dat Pooh dat bericht geplaatst had, maar jij hebt last van jeukende benen, Natasja! :oops: :oops: :oops: :oops:

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    gheheheheh zwangere muts! :D

4. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Weeral zo veel bij te lezen!
    Ik ben trouwens ook zo verstrooid, dat zal er ook wel bij horen zeker. En verder kan ik het amper verzwijgen. Had net met een vriendin afgesproken om iets te gaan eten. En ze vroeg wat ik allemaal had gedaan tijdens mijn verlof (ben in verlof sinds 8 juli tot maandag), en ik kon niet te veel zeggen aangezien ik naast verhuizen en kuisen vooral gerust heb. Dat vond ze raar, dus ik heb het maar verteld :)

5. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Hier nog een verstrooide ziel... Ik word er echt gek van. Ik heb mijn zoontje dus de hele middag in een shirtje laten lopen dat binnenste buiten zat. Erg slecht van mij. Ik moet nu urine opvangen voor MvM. Ben van de 10 keer het iets van 6 keer vergeten, terwijl de fles naast de wc staat..

Zijn er trouwens meer MvM verzamelaarsters die niet tegen die lucht van de conserveringsmiddelen in die flessen kunnen? Ik word er echt zó niet goed van.

@tatum: ik voel me er best rot onder wat ik ben best gek op de poezebeestjes. Maar als ik ze zichzelf zien wassen en eten.. gatver... die geluidjes. yech.. Ik hoop maar dat het snel overgaat want ik vind het echt heel zielig voor ze. En dan kijken ze me aan met die waterige oogjes en gaan ze miauwen.. echt sneu. Het is niet te hopen dat jij er ook last van krijgt. Dat gaat echt niet goedkomen met al die beestjes bij jou.

Flientje

6. brabbel

brabbel Lid

27 jun 2007
    32
    0
    0
    Hey meiden,
    Net even bijgelezen, ik lach me suf! Erg herkenbaar allemaal. Dacht dat ik de enige was die zulk soort symptomen al zo vroeg heeft, maar nee...

7. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Fientje jaaaa die lucht van die potten van Mvm is niet te harden. Ik moet echt mijn neus dicht houden!

@ Mpje heel veel beterschap!

@ Cindy en lieve beestje super die echo's

Zooooo nu lekker mijn bedje in...alles opgeruimd hier. Hopen dat ik morgenvroeg niet misselijk ben! ;)

Truste allemaal!

8. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    Hallo dames, ik zal jullie eventjes updates. Ik ben gisteren toch maar naar de huisartsenpost gereden, zat toch niet lekker. Wat blijkt een blaasontsteking (wist niet dat dat ZO'N pijn kon doen). Dus dat was wel fijn, maar het kan ook helaas een miskraam zijn. Vandaag naar mijn eigen dokter en dan hopelijk deze week nog een echo.........
    Vervelend, heb echt tranen met tuiten gehuld gisteren, terwijl er misschien wel niks aan de hand is. Maarja ging een beetje uit van het ergste.. We zien dus wel, hopelijk kunnen we snel terecht en kunnen ze uberhaupt iets zien.
    Ik heb verkeerd gereken volgens de dokter, ben niet uitgeteld 28 maart maar volgens mijn NOD 18 maart. Ik ging uit van mijn eisprong maar dat mocht dus niet. Nouja bij de echo kunnen ze het denk ik wel vast stellen.
    Beetje eng dus allemaal, maar drink dus liters water sinds gisterenavond!

groetjes, Fientje

9. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Wat een hele hoop om bij te lezen...

@Fientje2007: Ik hoop dat het een blaasontsteking is en dat je er snel vanaf bent. Succes bij je dokter vandaag.

Hier weinig nieuws. Gelukkig niet echt misselijk, wel een heel ongemakkelijk gevoel, voornamelijk wanneer ik een ganse dag stil moet zitten (op het werk) en wanneer ik me neer leg om te slapen of bij het wakker worden. Wanneer ik een ganse dag in huis bezig ben heb ik dus nauwelijks last.
    Eten lukt 's morgens echt niet, dus neem ik mijn boterhammetjes maar mee naar het werk om ze wat later op te eten.

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Fientje ja idd dan ben je dus al 2 weken verder omdat je vanaf je eerste dag laatste menstruatie moet tellen! ;)

Nu mijn mannetje de deur uit i kruip ik er snel nog even terug in ;)

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedemorgen mama's,
    Hier is niet zoveel nieuws te vertellen.

We hebben hier vandaag een feestje, ons zoontje wordt 2 jaar vandaag. Ik heb hem al 2 cadeautjes gegeven en de rest krijgt hij als de papa straks terug thuis is van het werk. Gelukkig heeft hij vandaag enkel een vroege dienst.

Zou ik dan beter ook niet volgens mijn cyclus tellen ipv volgens het bloedonderzoek? Wat denken jullie? Ik heb namelijk pas mijn eerste echo op 7 augustus.

Knuf van zuurtje ;)

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @Fientje2007 hoop dat je blaas snel weer beter is en dat het geen miskraam betekend!

@Flientje hahahaha dat verhaal van je, die likkende katten me waterige oogjes. :D

Ik ben nog niet gebeld door mvm. Hoe lang duurt dat?

13. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He MPje! Heftig zeg! Doe lekker rustig aan en ben blij voor je dat je echo goed is!

14. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Nog even een vraagje (leuk dat hier mensen zijn die ongeveer even 'ver' zijn als ik)... Hebben jullie ook last van verstopte neus 's ochtends als je net wakker bent? Na het douchen, ontbijten,... is dat over, maar als ik net wakker ben, voelt het wel lastig aan!

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb eigenlijk altijd een verstopte neus, nu wat minder zelfs. Ben chronisch verkouden. Dus kan je niet helpen! ;)

16. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

@ Natasja: Ik heb me donderdag aangemeld en kreeg vrijdag telefoontje van de consulente. Duurt het zo lang bij jou dan? Anders misschien nog een keertje bellen?

@Mpje: Jemig zeg, dat is ook niet niks. Gelukkig is het goed gegaan want ik kan me voorstellen dat je helemaal geen zin in die operatie had, juist omdat je ook zwanger bent. Doe rustig aan hé!

Hier verder ook weinig bijzonders. Goed geslapen vannacht en gelukkig weinig misselijkheid.

Liefs, Flientje

17. Siep

Siep Lid

24 mei 2007
    72
    0
    0
    @Divi: Wel vier of vijf keer. Al wekenlang. Het plassen gaat overigens wel moeilijker deze (negende) week. Alsof het een beetje verdoofd voelt bij de sluitspier/bekkenbodemspier. Aandrang om te plassen, maar ik moet er wel de tijd voor nemen om het te laten komen, zeg maar. Kent iemand dat?

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb me eergisteren via de website aangemeld. Daar heb ik wel een bevestiging van, maar dan moet ik nog gebeld worden

19. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    ik ga me zo aanmelden voor mvm.
    Verder geen kwaaltjes hier behalve af en toe moe
    en soms steekjes in de buik.

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Goedemorgen allemaal ... zo ik heb lekker geslapen mijn mannetje durfde denk ik niet meer te snurken ha ha die was eindelijk eens stil pfff en geen bruinverlies meer gehad en nog 1 nachtje tot de echo ! whieeeeee ben nu al zenuwachtig ! wilde eigenlijk kleding gaan kopen maar wacht nog ff tot zaterdag... :)

Siep ik heb het ook hoor moet zoooo nodig komt er een beetje zit echt te wachten en dan drup drup en dat elk half uur .. :confused:

Fientje en MPJ heel erg veel beterschap meiden wat een extra spannende tijd voor jullie zal zeker voor jullie duimen !

en natasje ff nieuwschierig hoor maar heb je dan wel smaak ? als je neus altijd dicht zit ? :(:

hier zijn de kleine pruimpjes bij de boer zo lekker ik heb op 2 dagen een hele bak op en kan nu eindelijk normaal naar de wc hihi
    ik ga ff die davitamon zwanger zijn halen die ik hier las want ik ben het beu zijn nu wel erg zat en wil het ook wel eens proberen ! ben nogmaal echt een super bezig bijtje maar nu een luie hommel pff voel me zo ook een papzak dus hup ff shoppen ! :D

Deel Deze Pagina