Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

hahaha ja he? en dat voor een 2 jarige :p

kan er wel om lachen nu ik het even heb laten bezinken!

2. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

nou ik ga mn best doen ;) ga even Jamilia eten maken en voor mezelf natuurlijk ook en daarna zal ik er eens even voor gaat liggen

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Smakelijk en ligze.

Wij gaan hier even familiedouchen. ;)

4. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    Mama & Callcenter medewerkster
    IJsselstein (UTR)
    Ja qua hardheid een biljartbal, qua grote een skippybal hahaha

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Hier ook maar dan wel een grote skippybal. Niet zo een op kinderformaat :)

6. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

@Maryjane, erg herkenbaar: ik wil dat kind, NU!

@Nona: nou, daar kan je het dan weer mee doen hé, je lijkt gewoon op Gloria... :)

Ik weet niet zo goed hoor, dat gestrip... Het is al niet echt Flientje eigen om met de onderbroek op de enkels te liggen en aangezien er geen garanties zijn dat het ook daadwerkelijk wat uithaalt. Ik wacht wel gewoon even af wat de verloskundigert te melden heeft vanavond...

7. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    IJsselstein (UTR)
    Ja idd wel een volwassene formaat ppffttt

8. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    ik ga even eten en liggen. Tot later

9. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    IJsselstein (UTR)
    nou ik hoor net dat als je je tepels ruw tussen je vingers wrijf, je je baarmoeder stimuleerd tot contracties en dus betere weeën krijgt klinkt dit bekend bij iemand?

Lijkt mij vrij pijnlijk aangezien ze al erg gevoelig zijn

10. Arendskelk

Ja wel eens over gelezen, Jett. Maar of het helpt? Geen idee. Na de bevalling doet BV je baarmoeder natuurlijk goed sametrekken waardoor de boel weer krimpt, maar of het voor de bevalling weeën kan opwekken?

11. Arendskelk

Ik ga even mijn huis op orde brengen een mafje doen. Tot later!

12. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    nou stelletje slaapkoppen hier allemaal zeg.....

enne wou er iemand skippyballen? ik heb er nog wel een in de aanbieding!

vliegt me hier net alle stroom eraf! echt wel een kwartier! ik helmaal in de rats..... :confused: ik dacht echt eventjes: nu kan ik niet meer internetten en MOET ik wel bevallen :)

nou de stofzuiger staat nog op zolder,pfff die ga ik maar eens even halen...wat een hels karwei....alleen het id al! AAARGH!

13. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    je kan ook op je tepels zuigen zeggen ze....schijnt ook goed te werken..... enne een broodje pindakaas eten (heb ik net op :p ) offe een lepel op 2 zonnebloemolie nemen hahaha nouja ga zo maar door!

owjah die stofzuiger.... moet ik echt.....pffff :rolleyes:

14. Arendskelk

Kan nie slapen. Zoon is wakker, grrrr zit weer voor 5 herrie te maken hoor, irriteer me groen en geel hier. Er heen gaan werkt averechts, maar ik zou 'm aan zijn oren aan de waslijn kunnen hangen.. grommgrommm

15. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hahahaha heb jij weer :p

nou dan uuhm.... :rolleyes: lekker wakker blijven .....

16. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    WONDEROLIE

Wonderolie of Ricinusolie is een plantaardige olie die in Nederland vooral bekend is als laxeermiddel en die vrij te verkrijgen is bij de drogisterij. Wonderolie is gemaakt van de vrucht van de Wonderboom (Ricinus commmunis), de zogenaamde wonderboon. De wonderboom behoort overigens niet tot de familie der peulvruchten, Leguminosae, en in die zin is de wonderboon geen "echte" boon.

De olie wordt gewonnen door het pletten en uitpersen van de wonderbonen. De pulp die overblijft is zeer giftig zowel voor mensen als voor dieren. Het gif in kwestie wordt in zuivere vorm ricine genoemd. Wonderolie kan worden toegepast bij de productie van zeep, smeermiddelen, hydraulische en remvloeistoffen, verf, inkt, koudebestendige plastics, boenwas, nylon, medicijnen en parfum. Medicinaal kan ricinusolie worden toegepast in de vorm van wikkels, druppels en grotere orale doses. In de Angelsaksische landen is wonderolie ook vrij te krijgen, onder de naam Castor oil.

Van oudsher wordt wonderolie gebruikt door hoogzwangere vrouwen om de bevalling op te wekken. Soms komen door de darmkrampen die wonderolie veroorzaakt de weeën op gang. Overigens werkt dit alleen als de bevalling toch al op het punt van beginnen stond.

alsof we dit nog niet wisten :p
    :p

17. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    IJsselstein (UTR)
    De kans dat het werkt is niet zeker en er is een verhoogde kans dat de beeb in het vruchtwater gaat poepen door de wonderolie, dus ik begin er maar niet aan maar dat is ieder voor zich natuurlijk

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

achja ik zat eens te kijken bij google en kwam het tegen,d8 acht plaatst t ff.... ik heb t ook nie nodig,ben de hele ochtend al aan de "race" dus mijn darmen zijn al genoeg geirriteerd....hahaha en dat zonder WONDEROLIE

19. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    IJsselstein (UTR)
    Ik ben gelukkig niet aan de race, en mijn darmpjes al netjes geleegd hahaha
    maar die buikk ppffttt die wordt steeds weer hard maar zonder regelmaat dus we blijven stug doorlopen hoe moedeloos we er ook van worden.

Ga zo ff lekker onder de douche staan ff de warme straal recht op m`n buik

20. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

water niet te warm maken he,anders komt je vruchtwater aan de kook!

kheb trouwens ook last van samentrekkende buiken hoor..... zeer irri,maargoed ik hang weer op de bank na mn stofzuig avontuur.... ben dr weer klaar mee voor vandaag......

Deel Deze Pagina