Ik ben zelf al aan de kook hahahaha ik wordt het echt met de minuut zatter, dit heb ik helemaal niet gehad bij mijn twee vorige zwangerschappen blehh en bij mijn jongste was het een hittegolf zelfs toen liep ik nog vrolijk door terwijl ik overtijd liep
hahaha ja ik liep ook met 41w3d nog gewoon lekker door hoor ,terwijl het ruim 35 graden was hihihihihi hebben jullie trouwens ook bij de harde buiken dat de beeb zo bewegelijk is?? die kleine hier werkt echt die harde buiken tegen en das best pijnlijk!
Heel actief is Ukkie niet, maar idd de bewegingen die het maakt ben ik op z`n zachts gezegd niet heel erg happy mee maar aan de andere kant het zal voor ukkie ook niet fijn voelen om helemaal klem gedrukt te worden lijkt me
Hoi meiden, Vanochtend naar de gyn geweest en..........................GOED NIEUWS! De helse pijnen van afgelopen weekend zijn gelukkig niet voor niets geweest. Baarmoedermond is al helemaal vertreken en week. En ontsluiting ook al aanwezig. Ze heeft meteen een inwendig onderzoek gedaan en met een knipoog zei ze tegen me: nou meis, jij hebt al flink wat voorwerk verricht zal ik je nu even een handje helpen met strippen". AUW AUW AUW AUW AUW AUW AUW! Niet grappig! Echt meiden, ik ging bijna door de grond van de pijn, niet normaal meer. Maar de gyn hoopt nu dat ze het "op gang" heeft kunnen brengen. Daarna nog even half uurtje aan CTG gelegen en daar was dus ook al weeenactiviteit te zien. Kleine uk doet het hardstikke goed. Weer terug thuis begin ik inderdaad allemaal troep te verliezen van onderen. Kheb nu om de 10 minuten keiharde buik en lichte ween en steken. Ik hoop dat het door gaat zetten. Duik nu ff lekker bedje in (zal niet zo makkelijk meer gaan want staat nu op klossen en ik heb echt een krukje nodig om erin te komen ) en probeer ik nog ff paar uurtjes rust te pakken voor hopelijk [-o< straks de storm los gaat breken. Tot later! Liefs Nique
Spannend nique zal voor je duimen dat alles door blijft zetten en je vandaag nog en anders morgen je wondertje in je armen kan houden
ja goed he mamanona ik ben ook blij dat ons Ukkie niet de enigste is die denk laat ik nog ff lekker me gang proberen te gaan af en toe
ik zat me net te bedenken.... misschien dat ik maar naar de april mama's moet gaan.... hopelijk ben ik dan eerder..... nu ben ik de laatste in t rijtje
Nee mamanonaatje! De april mama's zijn helemaaaaaaal niet leuk. Tenminste, niet half zo leuk als de maart mama's...
is er toevallig iemand die ook wel het idee heeft dat ie"klotst" ? ik heb vanaf gisteren echt het id namelijk dat als ik gewoon stil op de bank zit,mn water ineens hoor klotsen hahahaha heb ik weer.....
Nee, geen Scheve Schuitachtige verschijnselen hier... K heb zin in een wijntje... Of twee.. Of drie... Of gewoon de hele fles...
ik lust geen wijn ik heb zin om te bevallen...... pfff ik heb hoofdpijn,leg ff de laptop naast me neer..... jamilia aan t fruit en een tv momentje....ik ff rust hihihih en ze is niet eens lastig..... shame on me uhoh kheb weer een HB met "ongesteldsheidskramp"
pfff, ik hoorde net van mijn moeder over iemand die twee weken over tijd ging. Daar heb ik geen zin in!
Hey klotsende dames! Ik ga toch maar geen wonderolie halen, ik ben vandaag al 3 keer wezen poepen (sorry, maar ik noem het 'beestje' gewoon bij zijn naam) en ik word daar niet echt vrolijk van aangezien ik ook een mooie aambei heb (gatsie, wat ben ik een vies mens dat ik dit gewoon vertel...) @Nique, meis wat spannend! Hoop voor je dat het doorzet. Kreeg net ook een sms-je van een vriendin van me, die ligt op dit moment in het ziekenhuis om ingeleid te worden. Die weddenschap ga ik dus ook verliezen. Ik heb ook geen idee meer wat ik hier moet doen in huis. Stof is gezogen, vaatwasser geleegd en eten ingekocht. Verder geen puf om te stoffen (saai) of te strijken (saai en vervelend) of zo. Op tv is er ook al niet veel leuks. Och, behalve een vies mens ben ik nu ook nog een zeur geworden. Sorry sorry sorry, ik ga onmiddellijk beterschap beloven! Zo beter?! Knuf, Lucifer
hahaha ja helaas hebben we dat niet voor het zeggen,anders lag ik nu echt wel te bevallen! bij de vorige ging ik ook 2 weken over,nu maar afwachten.......