Maarre, Lucifer: als je dan ook nog aan de wonderolie gaat, dan blijft er helemaal niks meer van je maaginhoud over hoor! Dan blijf je volgens mij gaan, ook niet echt plezant voor je aambeitje... Toch?
jee jij word echt een oude zeur hoor! hahaha neej pff t is echt te begrijpen hoor! die aambei had ik vorige week ook,ik heb m weggewerkt..... gewoon ff na je toiletbezoek een doekje met steenkoud water erop en 2 á 3 dagen later issie weg! en omdat er verder niex op de tv is kom je hier maar even zeuren.... nou zijn we lekker mee
Je moet iig NIET de Sperti zetpillen gebruiken... Ik ga je niet uitleggen waarom, gewoon niet doen...
Hey meiden! Allemaal al flink in spanning? Ik kan (net als jullie allemaal waarschijnlijk) niet wachten tot de kleine er eindelijk is. Ben nu 1 dag overtijd. (of zoals mijn man het vandaag bij de VK noemde "over datum" ) Het rommelt hier al weken, maar niks zet door helaas. Afgelopen weekend flink de griep te pakken gehad en ben er nu nog niet helemaal bovenop. Hoop dat ik snel van de verkoudheid af ben, want dit is niks als ik zo moet puffen Iedereen die al bevallen is, van harte met jullie kindje! Geniet van de kraamtijd! En voor de rest iedereen succes met de bevalling! Hopelijk hoeven we allemaal niet al te lang meer te wachten.
Ik gebruik wel sperti-zalf, want koude doekjes helpen helaas niet. Maar gelukkig heb ik er geen pijn of zo aan, tenminste niet heel veel. Wat een hondeweer buiten zeg! Ben blij dat ik er niet uit hoef. Regent het bij jullie ook zo erg?
Ow wat ik nog wou zeggen.. Ik was vandaag op controle bij de VK. Die heeft het gewicht van de baby geschat op minimaal 7 / 7,5 pond! Het werd in ieder geval geen kleintje zei ze..
ha meiden, Wat fijn dat ik niet de enige ben die zo loopt te klagen. Brrrrrr, wat ben ik het zat! En ik ben nog niet eens 'over datum'! Hi hi. Die houden we erin. Vanmiddag even lekker een uurtje geslapen, maar nu heb ik zo'n pijn in mijn rechter zij! Dat had ik gisteren ook al. Verder verlies ik ook nog steeds bloed van het inwendige onderzoek van vanmorgen. Maar dat hoeft geen slecht teken te zijn volgens mij. Wou er even een tampon in doen, maar die kreeg ik er helemaal niet in! En daar moet een BABY uit! Oh jee. Ik heb nu helemaal nergens zin meer in. Of zal ik nog een uurtje in bad gaan liggen. Kan ook wel relaxed zijn. Als ik hier die verhalen over de douche hoor....hmmmm Oh dat klotsen heb ik trouwens ook! Ik heb ook luchtbellen in mijn buik, maar het lijkt me sterk dat die in de baarmoeder zitten. Laatst dacht ik al dat de baby scheten liet! Maar dat lijkt me niet goed. Het bubbelt en borrelt wel daarbinnen. Helemaal bovenin m'n buik! Klinkt dit ook bekend voor iemand? liefs MJ
Hahaha ja, ik vroeg al of ik niet nog even gekoeld bewaard kon worden. Toen moest ie ff nadenken, maar volgens hem moesten we me dan maar snel invriezen
ow hahaha ja natte koude doekjes ( gewoon met kraanwater) hielpen bij mij.... haha maarja ik ben weer een slag apart hier waait het alleen heeeeeeeeeeeeeeel hard....Jamilia liep net al te gillen: OWJEEEEE de skutting! hij gaat zo vallen.... nou ik hoop dat ie lekker blijft staan..... khad net een bakje mini pringles gepakt,maar mn maagzuur! AAAAAAAAAARGHHHHHHH! misschien ook geen combi met cola en chocomel
joehoeoeoeoe! dat heb ik ook! hahaha gelukkig maar... nu hebben we het iig samen! doe jij lekker chill en "zeur" lekker mee...... hahaha
Goedemiddag @nique Spannend hopelijk zet het zo door en ben jij de volgende die bevalt. Ik kom net bij de vk vandaan,alles was goed en de beeb ligt nu diep in mijn bekken.Vandaar dat ik ook pijn in mijn liezen heb ja ja nog een die last van de liezen heeft.Volgende week weer heen maar de vk en ik hopen dat het niet meer nodig is maar ja we zullen zien.
Oowh, lekker Pringels.... ik geloof dat ik even wat keukenkastjes af ga speuren naar wat lekkers.....
kheb nog wel een bakje voor je hoor,kom je t halen of zal ik t gewoon in delucht gooien,waait t jouw kant wel op ....uuh... de wind gaat richting t noorden....
Nu jullie hier toch allemaal zijn, ik heb eigenlijk even hulp nodig voor de tekst op ons geboortekaartje! Heel blij zijn wij met onze zoon/dochter Dolblij zijn wij met onze zoon/dochter Heel gelukkig zijn wij....
@ nique : spannend! Succes meid! Hier heeft de nesteldrang toegeslagen geloof ik. Manlief en ik stonden vanmorgen samen de keuken/gasfornuis/woonkamer/wc te boenen.