@mamanona: we doen ook nog namens de babe erop 'hoera, het is me gelukt! Ik ben op m'n verjaardag geboren!'
hee help mij eens met die tekst! weet iemand iets originelers? Ik wil er toch 1 zinnetje op zetten namens mijn vriendje en mij waar ook in staat of het een zoontje of dochtertje is...
hahah das wel leuk! uuuh je kan ook lekker verdergaan met "met blijdschap delen wij u mede..... de hummel kwam uit mijn schede!" hhhahaha baaaah! flaaauauauauawwwww!
Wij hebben op de voorkant van het kaartje een plaatje met daar onder "geboren" en dan aan de binnenkant een tekst ' het blijft zo bijzonder...' en dan de naam en dan weer zoon/dochter, broertje/zusje van Wij zijn niet zo van de rijmpjes en versjes
dat is ook mooi Lucifer. Ik ben ook niet zo van de rijmpjes en de versjes, hoor. Vandaar dat grappige zinnetje namens de babe zelf. Maar ik wil er toch nog graag iets op zetten waaruit blijkt hoe blij wij zijn.....maar dan niet standaard eigenlijk.
We hebben nu het volgende: Hoera, het is me gelukt! Ik ben op m'n verjaardag geboren! BABYNAAM datum Onze namen adres enzo
zal ik het dan toch maar zo 'strak' houden? aan de kleur van de letters kunnen ze wel zien of het een jongetje of meisje is
uit liefde is geboren: er waren eens een eitje en een zaadje...., nou de rest die raad je hahaha nouja bah ben echt flauw
twee levens,een liefde twee liefdes,een leven ja pff ik weet t ook nie meer..... hahaha ben ook niet zo van dat standaard.... hihihihi
Heb effe gegoogled, maar de volgende teksten zijn ook mooi: * Wonderen bestaan! * Meer dan een wonder! * De wereld is een prachtig wonder rijker! * Zo veel geluk zo klein verpakt! * Trots, blij en gelukkig! Nog meer vind je op: http://www.trendygeboortekaartjes.nl/te ... artjes.htm
Oh Lucifer, dat is helemaal mijn smaak, leuk! (sorry mamanona, die van jou vind ik een beetje kwijlerig)