haha, vosje, over datum! Die houden we erin. In dat geval is lucifer al wel rijp voor de GFT bak denk ik...Meid, dat jij nog niet bent bevallen! Het is ook psychisch he. Bereid je voor op de overdracht naar de gyn bij 42 weken en je zult zien...voor je het weet een wee! @MJ: scheten kunnen niet, er is geen lucht bij beeb. Maar wel grappig @vosje: ik wou dat ze mij op 7,5 pond schatten Hier geen aambeien of andere enge dingen, maar ik ben al dik genoeg dus dat leek me ook wel terecht.
ehm.....tsja...heel blij vind ik zelf niet wat, het bekt net niet enthousiast genoeg zeg maar. Dolbij is dan ook weer zo.... Blij en gelukkig? Opgelucht en tevreden? moe maar voldaan? de laatste 2 zijn grapjes, maar je mag ze best gebruiken
verdorie, zit ik te denken over teksten voor op 't kaartje...is ze weg. Nou ja, moet ik maar sneller zijn. Nona, mens, wat bne jij flauw! Maar wel enorm leuk. Al dat ingebreek ook hier. Het wordt tijd voor een alarm of zo. IKk heb een oorthermometer gekocht, ik ben nu helemaal blij. Hoe simpel, nietwaar?
Was jij dat niet van de vergelijking met Gloria, dan denk ik dat ik vooral uit moet kijken dat je niet op me gaat zitten. Hihi, leuk he, kinderlogica. Maar ik zal weer uitbreken, want ik moet nog 2 maandjes wachten.
Meiden, hier effe een enorm ego berichtje van mij: Mijn zoontje heeft kleine witte wormpjes, ben als de dood dat ik ze ook krijg! Zo ja, is dat slecht voor de beebie? Ik moet zo mijn huisarts terugbellen. Ik voel me echt een hele egotripper hoor, en ik vind het ook heel naar voor mijn zoontje, maar wat nu als....?
heel simpel ja kwam gisteren nog door ..... gesjeest..... heb nix diks gezien hahahaha anders had ik ff getuuterd
Ons kaartje ligt al klaar alleen nog een telefoontje met de laatste gegevens en ze gaan ze drukken. Het gedichtje is uit naam van mijn kinderen en ook de namen van Ukkie worden door mijn kinderen bekend gemaakt zeg maar. sjoo de douche was ff lekker verfrissend, maarja tegen de tijd dat ik weer helemaal afgedroogd en aangekleed beneden was, was ik onderhandt alweer toe aan een douche hahaha