Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

whuhahahaha...... geduld s een schone zaak

ik heb btw nique ff een sms gestuurd hoe het daar is enzo omdat we hier nogal nieuwsgierig zijn ;)

nu in spannig afwachten..... wat zei ik net ook alweer...... owjee vergeten...iets was schoon.....,maar wat ? :rolleyes:

2. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ben benieuwd naar onze Nique! En hoe zou het met Petra zijn?

3. Arendskelk

geduld? tisdat? hahaha, hang in de wacht.

4. Arendskelk

SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Het loopt weer eens met een sisser af... Niks aan het handje, zoontje een piletje geven en mocht ik ook de lul zijn, kan ik ook een kuurtje krijgen...

5. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

nou kijk s aan........ niets aan t handje..... of nouja t kontje...... ik heb mn eten in de oven..... millia komt de keuken in...... snuif snuif.... heeej mama.... ik ruik wat lekkers....... is dat eten? hahaha schattig! nouja vind ik dan :p

6. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

khoor nog niets :p en petra....kheb ook geeeeeen id!

7. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    pfff krijgen we reclame door de bus,kijk t ff door...nouja niet veel bijzonders.... staan achterop het krantje van de HEMA van die vreselijk lekkere paas slagroom taarten! owwww jammie jammie!

GET OVER IT ILONA! JE ETEN STAAT IN DE OVEN!

WTF...... GET OVER IT :(: IK WIL T IK WIL T IK WIL T :) :)

http://www.hema.nl/nl-NL/nieuws/brochure.aspxachterop en dan die links onderin!!!

8. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    kleine witte wormpjes....? Wat raar. Heb je de huisarts al gebeld? oh ja, ik zie het.

Even met mijn boerenverstand, als jij wormpjes zou hebben die zich in je darmen nestelen heb jij daar last van. Je beeb haalt de voedingsstoffen uit je bloed. Mogelijk dat je, bij een hevige infectie, een tekort aan voedingsstoffen hebt, maar volgens mij is dat niet zo makkelijk te krijgen.

9. Cornelia

Cornelia Actief lid

12 jun 2007
    221
    0
    0
    Nou Flientje gelukkig weet je inmiddels wat van de dokter. Lijkt me niks hoor...

10. Arendskelk

Ja, dat zei de dok ook, gelukkig. Zometeen even en middeltje bij de apotheek ophalen, dat moet de wurmen killen... Vind het zo zielig voor het jongetje...

11. Arendskelk

Als ik dan toch onderweg ben, kan ik wel even langs de Hema voor zo'n taart...

12. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @nona: schetig pakje. Ik had ook zo ongeveer alles van mijn dochter op MP staan maar i kkom er maar niet al te goed van af. Dus als ik je nog blij kan maken......

13. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    maden? jakkie zeg!

14. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

nou kom maar op...welke maten? ik heb van jamilia alles weg gedaan (weggegeven aan mensen die het nog slechter hadden als ik hihihi) alleen dr maatje 44 had ik bewaard...nu moet ik weer nieuwe shoppen...

ik houd me aanbevolen,als de maatjes niet al te groot zijn.... wil jij nix meer voor je kleine druifje bewaren dan? offe nouja neej ik vraag verder niets hahaha

15. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    je doet een jongen geenmeiden kleren aan natuurlijk..... NET ZO blondT

16. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    ik heb een pyamaaaatje bewaard, maar ik had zoveel kleertjes dat ik in principe niet speciale herinneringen aan een specifiek kledingstuk heb.

Ik heb echt van alles nog, de wereld aan meisjes-rompers maat 62 - 80 en dan nog de setjes kleren en jasjes en zo.

Nu ik er over nadenk, het is wel allemaal zomerkleren maat 62 / 68 en winterkleren 74 en lente / zomer maat 80. Misschien niet helemaal handig voor een meisje uit maart? (mijne is van juli 06 )

17. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    ha ha. Ik heb wel de neutrale stukken bewaard voor baby2, maar het meeste is echt ongeschikt.

Ik dacht eigenlijk dat je het bedoelde voor de herinnering, zeg maar.

18. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Damn .. zie ik net kaasfondue op tv ... nu wil ik het.

Hmmmmmmmmmmmmmmmmm

maar das heel wat anders dan gekookte aardappeltjes, witlof met ham en kaas en braadworstjes .. :(

19. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    het ligt er maar net aan welke maat ze geboren word..... jamilia was 30 juni geboren en had die winter pas maat 56 aan...... hahahaha

maar ik houd me aanbevolen,wat wil je er dan voor hebben..... ik moet het natuurlijk wel "inapssen" inmn uitgaven :)

20. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    heej meiden

wilde jullie nog even een hart onder de riem steken!
    Nog ff volhouden en jullie houden jullie kleintjes in de armen!!

Deel Deze Pagina