@emma, blij dat je geen bruin meer gehad hebt! Hoe voelt je lijf! Ja ik proef alles, het is namelijk geen snot wat het dichthoud op een of andere manier. ene dag is het erger dan de andere. Ik denk zelf dat het met allergie te maken heeft van iets op mijn werk. Ik ben nu 1,5 week vrij en het neemt weer af, maar de dokter heeft niks kunnen vinden.
Goedemorgen zwangere dames Vandaag weer aan het werk naar 2,5 week vakantie, valt wel weer tegen. Ik kan me gedachten ook eigenlijk op niks anders zetten dan baby baby baby. Mijn darmen zijn echt van slag zeg, heb hier nog nooit last van gehad. Ben al 2 dagen niet geweest, maar goed het schijnt ook een van de vele kwaaltjes te zijn. Borsten beginnnen vanaf gisteren iets gevoeliger te worden. Ga nu gelijk even naar de site van MvM om me eigen ook aan te melden en ga ook gelijk maar VK een mail sturen voor intake afspraak, spannend spannend. Liefs Isra
ik ga vandaag maar eens foto's maken van mijn mooie blauwe plekken voor in het plakboek ze zijn nu op zijn paarst ha ha maar ben nog wel pijnlijk hoor pff au au en gelukkig maar dat je gewoon kan proeven want dat lijkt me erg ... al die lekkere dingen als choco en friet niet proeven mmmm he mijn maag gaat al knorren ha ha zo ga nu ff shoppen tot straks knuf emma
@ Emma veel shopplezier! @ Natasja, bij mij belde ze ook aps na 3 dagen, maar komt ook doorvakantietijd. Ik had ook een vervangster en die hebben het dubbel zo druk! Jaaaaaaaaaaaa geen misselijkheid vanmorgen...hoop dat het door die vsm mama granules is gekomen!
Lilya, volgens mij ben ik even ver als jij maar een verstopte neus is bij mij ver te zoeken! wel merk ik dat ik nu sochtends steeds misselijker wordt. hoef nog niet over te geven (ik kan ook niet overgeven) en is na uurtje weer weg. Savonds heb ik het ook. Ik hoop zo dat het hierbij blijft....(zegt ze iedere keer als de kwaaltjes weer iets erger zijn geworden ) Ik ga vandaag helemaal niks doen heb besloten in navolging van de meeste van jullie probeer ik te rusten. Moeilijk hoor, dan zit ik net met een boek en gaat de telefoon of bedenk ik dat ik dit of dat nog even moet doen... Grrrr.... Tatum
@ tatum: er is niets zo goed alsop tijd en stond goed te rusten. Dit is zowel voor jou als voor de beeb goed. Geniet ervan. Knuf van zuurtje Niemand die mij kan zeggen welke datum ik het beste aanhoud : -datum bloedonderzoek -datum cyclus
@ natasja: dan zal ik het eventjes veranderen naar mijn cyclusdatum. Kan jij uitgerekende datum aanpassen naar 11 maart? Dank je wel Kuf van zuurtje
Goeiemorgen allemaal, Ik ga straks naar de ziekenhuis voor een echo en hopelijk is alles goed. Zuurtje@ gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje.
@ natasja: de ha zei dat volgens het bloedonderzoek ik uitgeteld zou zijn op 25 maart. Maar ze zei dat we het best de oficiël datum nemen volgens de cyclus en dan zou ik uitgerekend zijn op 11 maart. Zelf weet ik niet hoelang mijn cyclus is, deze is heel onregelmatig. Knuf van zuurtje
ik zou ook cyclus aanhouden. Ik heb iets anders: ik weet datum bevruchting, maar heb maar 1 cyclus nadat spiraal eruit is gegaan gehad (25 dg). De Vk keek naar mijn laatste dag menstruatie, dan ben ik uitgerekend op 23 maart. Maar als je kijkt naar mijn cyclus en bevruchting wordt het 20 maart (blijkt 25 dg cyclus). Blijft VK van je laatste menstruatie uitgaan? Hoe precies kunnen ze zien straks bij echo? Het doet er allemaal niet toe, die drie dagen aamkt natuurlijk niks uit, maar ik ben zwanger en leg op alle slakken zout !
Maar dat kan toch niks zeggen over de uitgerekende datum? sommige mensen maken veel minder hcg aan dan een ander.
Hallo, Nelly hoe was jouw echo? Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest en die constateerde weer geen blaasontsteking. Dat is wel vervelend dus. Stelde me wel gerust dat geen bloed verliezen een goed teken is..... Maar moest wel rusten en gaan liggen zodra de krampen opkwamen. Heb me dus daarna maar ziek gemeld en hang nu een beetje versufd op de bank. Vanmiddag om half 3 naar 't ziekenhuis voor een echo gyneacologie zoals ze dat noemen, inwendig dus. Hopelijk weten we dan weer meer. Nog even afwachten dus! Verder geen verkoudheid hier of een verstopte neus. Groetjes, Fientje