Nee hoor, lijkt me niks voor nona. Tenminste, toch niet zonder een kort berichtje aan ons, ongeruste moeders?
heeft haar buddy al gevraagd? mijn mama komt zo op visite, zonder gebak overigens. Mijn lenzen zijn wazig, morgen maar eens nieuwe in doen.
Kan jij je lenzen nog in dan? Ik heb namelijk in veel boeken over zwangerschap gelezen dat dit moeilijker zou gaan en je niet meer zo scherp zou zien.
Nou Jetjuhh eet smakelijk. Hier gelukkig niet zoveel last van vervelende opmerkingen (hoef dan ook nog niet naar het schoolplein) Vind het trouwens erg rustig qua telefoontjes of ik nog niet bevallen ben, op het ene punt wel lekker maar aan de andere kant heb ik nu niet zo veel te doen en vind ik een gezellig telefoontje (ligt eraan van wie) wel leuk. Maar volgens mij durven ze hier niet. Beccaatje wat bedoel je met volgende week donderdag pas? Iedereen veel sterkte met de rare opmerkingen....
Heb trouwens wonderolie ingenomen, brr, wat een ranzig spulletje zeg! Geen idee wat ik nu moet verwachten trouwens...
En dan is het natuurlijk nog de vraag of wer snel antwoord komt.. Spannendspannend! Maar ja, voor hetzelfde ligt ze lekker uit te slapen of dobbert ze rond in het zwembad ofzo...