Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes.
    Sorry maar voel me nog niet fit genoeg alles te lezen en te reageren. Komt snel weer hoop ik!

2. Nelly76

Nelly76 Lid

21 jul 2007
    41
    0
    0
    Fientje@ ik moet pas rond 13.00.

Ik ben echt een beetje zenuwachtig vandaag ging ik voor de spiegel staan en ik merk dat mijn opgezwolle buik een beetje gezakt is en nu haal ik weer van alles door mijn hoofd mijn borst doet ook al een paar dagen niet meer zeer, ik hoop echt dat alles goed is, gelukkig kon mijn man vrij krijgen dus ik ga niet alleen.

Jullie horen van me zodra ik thuis bent.

3. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    Ja Mpje, we hebben met je te doen! Hopelijk ben je er snel bovenop!

4. tatum

tatum Actief lid

30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    sterkte mpje!

5. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Mpje, dikke knuf meid. Dat is niet niks.

Fientje en Nelly veel succes straks met de echo.

6. Liz D

Liz D Lid

23 jul 2007
    60
    0
    0
    hallo dametjes,
    proficiat aan allen die zwanger zijn. Mag ik er ook even bij? Tegen 18 uur vanavond weet ik of ik zwanger ben; ik heb wel al een aantal posi testen maar ik kom er graag bij. Ik zou uitgerekend zijn voor 31 maart 2008 en het is mijn derde kindje.

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Zooooo
    deze maartmama is weer arm ha ha :)
    heb lekker zwangerschapskleding gekocht !
    OW DAT ZIT LEKKER pffff voel me echt verlost ha ha was nog net wat in uitverkoop te vinden en ook weer een boel niet
    goede score 2 rokken 1 broek nieuwe schoenen en nu platte zodat ik niet omval ha ha en een badpak voor op vakantie ! een mega leuke en toch ook nog sexy :confused: ha ha oh ja en een leuk toppie voor over een t-shirt wat langer zodat je die banden niet ziet !
    lekker samen met mijn ma geweest die schrok van mijn buik hihi nou ze wist nu ook wel dat ik niet meer in mijn kleding pas .... ja dame's mijn grote hobby is kleding kopen ... kan het goed aan mezelf uitgeven ha ha maar ok werk er ook hard voor ik zeg maar zo ik kietel mezelf wel ha ha ha :D :D :D
    had best wat energie maar die is nu weer op pff zo ff eten klaarzetten voor vanaaf lekker macaroni stroganof mijn favo eten ! :D

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Emma lijkt me heerlijk om die kleding te kopen! :D

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    gaaf emma!

10. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Oh Emma wat gaaf zeg, lekker shoppen. Kan niet wachten tot ik ook positie kleding kan gaan kopen.

Ik zie dat je op vakantie gaat naar Mexico, waar ga je naar toe. Ik ben vrijdag terug gekomen uit Playa del Carmen. Heb het er echt super gehad, zal zo weer terug willen.

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    wij gaan naar een plaatsje ernaast ! ik heb er ook al super zin in !
    was alleen bang dat ik geen kleding zou hebben ha ha nou heb nu de basis al binnen dus dat komt goed ! vond je het goed te doen zwanger en mexico of wist je het nog niet ?

En meiden echt ontzeg jezelf dit niet koop zsm een lekkere broek want met stiekjes enzo is echt niet alles ! ik kocht al een maat groter en dat hielp al niet meer zit nu weer lekker in 42 en nog ruimte over ha ha dat doet een vrouw goed !
    was alleen even paniek want ik was net klaar met passen komt de moeder van mijn beste vriendin binnen ieeeee maar het is gelukt ha ha

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Wist het nog niet,

We zijn met zijn tweetjes heen gegaan en met zijn drietjes terug gekomen hihi.

Maar ik denk dat je badpak wel goed van pas komt, wij hebben alleen maar rond de 35 graden gehad, heerlijk.

13. Lidy

Lidy Actief lid

5 feb 2007
    200
    0
    0
    Ik kom net van een koude kermis thuis. Had een heerklijke stoelmassage geregeld bij een collega. Moest ik heel professioneel een lijstje in vullen met wat vragen, wil je zwnager worden/ ben je zwanger? Ikke euhhhh Ja (dus weer iemand die het weet) Blijkt dat je geen massages mag in de eerste maanden, door de drukpunten kan dit een miskraam veroorzaken, verdorie, had er zo'n zin in! Ben de hele dag al moe.....

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Lidy daar heb ik nog nooit van gehoord hoor! Of het moet een hele aparte massage zijn. Ik heb vorige week genoten van de hotstonemassage en hoofdhuidmassage! Mijn VK vertelde me dat helemaal geen kwaad kon! Ze zei ga maar lekker genieten! ;)

15. Lidy

Lidy Actief lid

5 feb 2007
    200
    0
    0
    Ik heb het nog even op het internet nagelezen en er staat inderdaad bij veel massages dat een zwangerschap een contra-indicatie is...... Heeft met drukpunten te maken..... Ik ga het risico niet lopen in iedergeval, vraag het over 3 weken wel na bij de VK.

16. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    Sjee zeg dat jullie al nieuwe kleren nodig hebben, bij mij is nog niets te zien!
    Mijn echo heb ik vandaag gehad en er was weinig te zien. Nog te vroeg voor een kloppend hartje, maar alles zag er gelukkig picobello uit... Waar de krampen vandaan komen is een groot vraagteken. Ik had ze ook tijdens de echo, maar ze zag niets... Hopelijk gaat het straks beter als ik me rustig hou deze week!

Liz D welkom! Hopelijk ben je zwanger!

Nelly hoe was jouw echo?

Groetjes Fientje

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ja idd dat vind ik ook fijner ! ben een echte waterrat dus zal wel veel aan het plonzen zijn ha ha
    maar we hebben ff laten uitzoeken of het allemaal wel ok is en is geen probleem dus we gaan maar lekker en ik kijk met alles extra uit ! jammer van mijn bikini's ik had al mega leuke maar mijn boobs en buik willen niet ... ach no problemo hoor !
    gelukkig hebben we wel net wat luxere stoelen met meer beenruimte en ik ga maar vragen om een plaatsje bij de wc hihi ik heb er al super zin in
    wilde graag met dolfijnen zwemmen maar dat doen we maar niet meer ... wel veel snorkelen is mega leuk !

ha ha en jij hebt een echte bruine bonen eter ha ha speedy conzales !

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    wouw fientje wat fijn een prima echo ! ik hoop hem morgen ook te hebben ben al zenuwachtig maar toch heb ik ergens ook een ok gevoel ....
    nog ff wachten
    en meissie ik ben waarschijnlijjk al 11 weken en heb al een zwemband van mezelf ! nu is de blub nog groter en strak zit al niet lekker meer..
    misschien ook een verschil dat ik een jojo ben met gewicht ... ik rek en strek wel mee zeg maar ha ha

19. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik ben vandaag de stad in gewest en heb twee t-shirts besteld. Met daarop op de voorkant.

IN 2008

En op de achterkant

WORD IK MAMA

En op het andere shirt staat dan natuurlijk

WORD IK PAPA

Ik ga het shirt aantrekken als ik naar mijn ouders ga om het te vertellen. Trek er eerst een vest over zodat ze allen het stuk van in 2008 kunnen lezen en in de loop van de middag doe ik dan mijn vest uit. Eens kijken wanneer het kwartje valt.

Mijn vriend doet het shirt aan als we naar zijn ouders gaan.

Oh heb er zo'n zin in. Maar we wachten nog zo week of twee. dan is vriend zijn vader jarig.

Fientje, fijn dat de echo goed was.

Emma, heerlijk geshopt zo te horen en dan als bonus nog zo'n heerlijke vakantie toe maar!

Liz, welkom!

20. Liz D

Liz D Lid

23 jul 2007
    60
    0
    0
    heb zonet bericht gekregen van het labo en ja hoor ik ben ZWANGER, vier weken zoals gedacht.

Deel Deze Pagina