HAHAHA, wat een heerlijk mens ben je toch! Mijn brok in m'n keel is meteen verdwenen na deze lachbui. Nootje heeft ook tranen in zijn ogen van het lachen! DANK JE! Knuf, Lucifer
Fijn dat jullie zo'n plezier hebben...... en dat alles dankzij mij! JOEHOE! ben ik ook nog weer eens ergens goed voor..... ik weet niet of er nog veel meer meiden lopen met AAMBEIEN,maar het volgende kwam ik tegen ergsn op een site!!! Ik ben pas afgestudeerd als verloskundige en krijg van mijn nieuwe en ervaren collega\'s die al jaren in het vak zitten de tip om otrivin neusspray te gebruiken bij aambeien. De precieze werking kunnen ze mij echter niet vertellen: het zou te maken hebben met het zout in de spray wat het vocht uit de aambeien zou halen....gewoon erop spuiten dat het er flink langs loopt!!! Ga ik dus dadelijk gelijk proberen!!!!
Het is alweer over. Moest net even bekomen van een stamp tegen mijn buik van het zoontje. Hij was kwaad en koppig dat hij zich op de zetel gooide en in het wilde weg begon te stampen. Daardoor tegen mijn buik gekomen en ik kan zeggen het deed geen deugd. De pijn die ik daarvan kreeg is gelukkig weer weg.
voor je die neusspray in je gat spuit.... een aambei is toch een stukje darm dat naar buiten komt? en is het niet zo dat hij (of zij, weet niet wat voor geslacht een aambei is) ook een soort wondje is? maar dan ga je toch geen zoutig iets erop doen, dat doet toch vreselijk pijn? ik zou echt heel voorzichtig zijn hoor!
en als je het toch gebruikt...... spoel hem dan ook schoon voor je de spray weer gebruikt voor je verkouden neus voor je het weet laat je scheetjes uit je neus!
schat ik was ook niet van plan om het IN mn gt te spuiten hoor! IK HOUD VEILIG AFSTAND! ja en die pijn nemen we voor lief ALS ik die krijg.... hahha zal t laten weten....
Geen kramp, af en toe een hard buikie, dat zijn momenteel de meest spectaculaire dingen hier. hahahah, Otrivin tegen aambeien. Als het dan niet helpt kun je altijd nog tegen de apotheker zeggen: ik had dat spul het wel in mijn r**t kunnen steken... Ai, Zuurtje da's niet echt een fijn gevoel nee. Dwarse kinders.. grrrrrrr Lúúúúúzievéhér: ga nou eens bevallen! Whahaha Mamanona, je arme aambeitje... Beccaatje: al veranderingen of iets dergelijks? Je had trouwens gelijk over die diaree. Shit man..
JOEHOEOEOEOE ALS HET GOED IS KRIJG IK MORGEN HET MUTSJE BINNEN WAT IK VOOR MN KLEINTJE HEB LATEN MAKEN! BEN ZO BENIEUWD!
Jij dappere meid! Ik ga jullie vast dag zeggen, nog effe wat spulletjes voor morgen klaar leggen en boekje lezen in bed. WELTERUSTEN ALLEMAAL! Knuf, Lucifer
hahaha heppie DREEE? zet de OTRIVIN maar vast klaar dan..... dadelijk komt er bij jouw ook wat "om t hoekje" kijken....... whuhahahaha!