20.00 uur komt mij prima uit, en dan zo rond een uurtje of 10 s'avonds geboren worden (hihi zou wel een droomscenario zijn hé?) Je hebt nog 4 min becca, kom op nog ff laatste dingetjes doen en dan hup breken van je vliezen en vol in de weeen!
Hier gaat het ook knap tekeer, tis nog wel droog maar zo te zien komt daar ook snel weer verandering in
Het is dus wel echt zo'n stormachtige dag waarover je over 60 jaar tegen je kleinkinderen vertelt: ''het was een stormachtige dag, toen je vader/moeder werd geboren''
ja, ik ben voor. Weeralarm erbij en zo. De vorige kwam in een hittegolf dus ik heb wel weer wat bijzonders verdiend. Al zeg ik het zelf. 12:00 heb ik duidelijk niet gered. Ik ga even de ka afkijken.
hee dames..... hoe laat mag ik? Ik ga vanmiddag bij m'n zusje op verjaardagsvisite. Lijkt me wel spectaculair om daar m'n vruchtwater te verliezen. Hoe vinden jullie die? xx MJ
@MJ: You've got the green light.... Altijd leuk trouwens, op een feestje van een ander de show stelen! hahaha
Ben trouwens wel blij dat de verloskundigenpraktijk weer op TV is, in plaats van de bevalling (van voor de oorlog)
ehhhhhhhhhhh meiden Zitten we voor de gein tijden af te spreken voor de weeen vandaag, verlies ik net mijn slijmprop
ja hooooooi! ik was er weer! DON'T PANIC! heb lekker met millie in bed gelegen en naar die vreselijke sjankprogramma;s gekeken...... pfff WIE GAAT ER NOU BEVALLEN MET AL DIE MENSEN AAN BED? EN DAN TOT "OVERMAAT VAN RAMP" NOG EEN PIELIE UITPOEPEN IPV EEN HAMBURGERTJE WAT ZE HADDEN GEZEGT! nouja en dan die andere KS.... owww wat janken weer.... alsof ik mn eigen kleine humpie eruit zag komen..... AAARGH! nouja zal wel aan mn hormonen liggen... wie gaat er 's morgens nou over de zeik van een bevalling van een aardvarken : verder hier alles "goed" vannacht ff de zolder gedweild enzo,had t dakraam nog een INIEMINIE stukje open staan en jahoor.....daar was de hagel doorgegaan met een rotvaart hahah vond t wel lachen.....! wou er eerst in gaan liggen en een foto van maken.... "me@ noordpool" maarja die giraffevloerbedekking verpeste het weer hier verder nog niets bijzonders zo te zien..... het maakt mij ook niet meer uit wanneer ik beval... als het maar voor 1 april is,anders moek 3 maanden langer op de KB wachten
lona krijgt vanavond een smsjuh \/ lona krijgt vanavond een smsjuh \/ lona krijgt vanavond een smsjuh \/ lona krijgt vanavond een smsjuh \/ lona krijgt vanavond een smsjuh \/ TOCH?
moet je ff aanvragen als je het sofinummer van de kleine hebt,...... ( je burgerservicesnummer heet dat tegenwoordig!) Jamilia kwam 30 juni ( ipv 18 juni) dus was ook net op tijd hahahaha.....