pfff nou ik ga maar vast de maceroni maken ,die kan ik dan wel opwarmen over een uur als paps thuus komt..... als dat klaar is maar ff naar zolder "klimmen" om de was aan te doen en op te hangen! owjah..... ik zat s te denken... ( nouja stond aan het aanrecht net) en bedacht me.... de baby's zijn gemaakt met liefde....althans daar ga ik vanuit iedereen "hoopt" maar... en "gelooft" maar..... nouja GELOOF,HOOP & LIEFDE is dus puur iets van zwangere vrouwen haha goed bedacht he
als je denkt dat t nodig is moet je cker bellen komen ze vaak? regelmatig? doen ze zeer? hoelang duren ze?
jeetje zeg, jullie maken het wel spannend hier hoor! Het wordt toch echt wel weer tijd voor een paar bevallingen hier! Maar die kunnen nooit meer lang op zich laten wachten!
owjeeeee ik zit op de bank en voel iets vochtigs uit mn doos lopen...... niet veel hoor..... voel t gewoon..... net zo'n "bubbel" al sje flinke ongi hebt wazdah
heej ben jij er ook weer...... ja niemand wil dat kind eruit gooien..... ik wil wel,maar t kind wil nie,... hahahaha ja nouja dan schiet t dus gewoon niet op
Ze doen nog niet echt zeer. Heb mijn mannetje daarstraks al gewaarschuwd dat ik hem wel eens zou kunnen bellen. Regelmaat zit er niet in, voorlopig althans.