Ja, inderdaad! Maar die van gisteren hadden een of meerdere echo's gehad! Deze toch niet? Bij deze sukkels was het toch alleen een 'gevoel'?
die vrouw dacht het nu zelf he,ze hebben t niet gezien met een echo ofzo dat van gisteren was wel wicked trouwens ja... haha ik zie me dadlijk al een kleine pielie baren.....hahah mag natuurlijk altijd,maar danmoet ik wel een en ander veranderen!
Ja! Dat had ik ook al gedacht! Hier hetzelfde verhaal! Lijkt me op zich ook wel lachen zeg. Heeft je kind je toch mooi voor de gek gehouden!
ja hahah weet ik veel.... omdat je in belgiË woont misschien ik kan zelf altijd heel wat hebben,maarja bij een ander is het altijd moeilijk!
Zou inderdaad wat zijn als ook hier de 2 gyns het verkeerd hebben. Dan moet ik al het roze in mijn zh valies en in de kast veranderen. En dan alle naamkaartjes van bij de suikerbonen.
aha, ja als het nou ineens een jongen wordt mamanona zit je straks met een roze wipstoel (als je er nog 1 gaat kopen)
Goedemorgen Dames, Ik ben 11 maart 2008 om 23.46 bevallen van onze dochter Eliza Cloë Esmeralda. Bevalling was heel zwaar en zal ik nog een keer bij bevallingsverhalen of hier vermelden, maar we hebben er iets moois voor terug. Ik ben zelf gisteravond uit het ziekenhuis ontslagen en onze dochter mag hopelijk vandaag naar huis. In verband met haar hartje (wat ook al was gedurende de zwangerschap, zie eerdere berichten) moest zij toch nog blijven ter controle. In het kader van "wie oh wie heeft de zwaarste baby" val ik gelukkig af. Onze Eliza was "maar" 3900 gram. Succes voor de andere kanshebbers Veel liefs Petra
t is wel echt iets voor mij hoor.... heb ik alles roze,word t blauw hahahaha maarja heb nu al heel vaak een "hamburgertje" gezien op de echo,dus eigenlijk twijfel ik er nie zo aan..... maar t zal je gebeuren!