ging mijn dochter maar slapen! ik ben kapot.....klote nacht! maarjaaa niets aan te doen.... gewoon lekker chill doen!
ik eet een peertje van de aldi, maar dat kan ik niet aanbevelen. Wat een waterige dingen zonder smaak zijn dat. Nou ja, weer wat geleerd. Niet meer doen dus.
Ik ga dadelijk de vk maar eens bellen. Het is nu sinds 10.50u ongeveer dat ik weeën heb. Ze zijn niet regelmatig, maar moest wel bellen als ik weeën had/heb. Ik of mijn buddy houden jullie op de hoogte.
oh zuurtje, wat stoer! Bellen! Ik hoop het zo voor je....ik zeg, als jij een beetje je best doet is 'ie er vandaag nog!
mmm ook nooit van die thee gehoord. Ik wacht eerst maar mn afspraak van vanavond af. Ik ga zo maar es ff mijn slaap inhalen van vannacht.
ik lust geen peer........ en ja vorig jaar sliep ze ook nog wat ja..... AAARGH! verder ben ik hels en ga NU de trappen op STAMPEN! Beccaaaaaaa kan je ff een paar straten verop lopen voor me en iemand vermoorden ofzo? jij bent lekker dichtbij IK BEN HELS! verder is alles goed hoor
De vk is gebeld. Om 15.45u mogen we haar ten laatste terugbellen. Als het erger wordt komt ze onmiddellijk naar hier. Knuf van zuurtje
Ze was in de school van haar zoontje. Ik mocht zelf beslissen of ze onmiddellijk zou komen of niet. Als ik wil dat ze komt moeten we haar gewoon bellen.
@ Pooh: Jaaaa mooi meisje he? Hii we zijn ook zuper trots Ze is nu nog 10 gram van haar geboortegwicht af..dus ze groeit heel goed. Mn rechter tepel is alleen kapot van het voeden auwieeeeee