MamaNona chocolade helpt ook om de race te stoppen. Ik ben aan het wachten op de vk. Heb wel nog lekker genoten van een douche en heb ook even op bed gelegen om wat te rusten. De weeën komen al iets regelmatiger, maar even afwachten wat de vk zegt. Ik hoop dat ze toch wel wat werk verrichten. Knuf van zuurtje
Lucifer: Héél veel succes morgen hoor! Dan heb je eindelijk je beebietje! @Zuurtje: Hopelijk zet het vannacht door als je tot rust komt! @Nona: lekker laten komen die zooi, ben je weer goed leeg. Leuk is echt anders, maar je darmen zijn weer even goed ontstopt. (scheelt je weer een boel werk met een plummer enzo ) @Beccaatje: ik heb in mijn kristallen bol gekeken en die gaf de datum 14-04-2008 aan. Gelul hoor, maar ik hoop het serieus voor je... Hier geen nieuws, geen krampen, geen buikpijntjes en al helemaal geen beebie...
De vk is net weg. Heb nu 3à4 cm opening. Ons meisje ligt met haar hoofdje mooi naar beneden en ik kan dus thuis bevallen. Joepieeeeeeeeeeee Jullie worden op de hoogte gehouden door mezelf of mijn buddy. Knuf van zuurtje
nou spannend! houden ze ook nog een beetje aan dan of zijn ze al weer zo verdwenen? hoop voor je dat het doorzet....mischien hebben we dan morgen er wel 2 14 maart baby's bij! \/
hahaha ja kheb oo weinig anders te willen....t gaat gewoon....... moet wel zeggen dat ik al wel een paar hardebuiken heb gehad in een uur tijd.... hahaha....errug irri!
Bingo! Kassa! Zuurtje gaat bevallen van je hie haa hoo! Zuurtje gaat bevallen van je hie haa hoo!! Zet hem op hé!
Zuurtje en Lucifer, Succes met het bevallen meiden! Jennefer en Petra, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes! Groetjes Maranka
Zeg nona, heb het ff nie terug kunnen vinden, maar heb jij die race overgehouden aan een scheut wonderolie?
Dit berichtje nog en dan heb ik 1000 berichtjes gehaald voor ik beval deze nacht of morgen. Knuf van zuurtje
Hallo dames, Ik kom jullie vertellen dat ik gisteravond om 19:55 bevallen ben van onze mooie dochter Keziah. Ik moest om half 8 's ochtends in het ziekenhuis zijn om ingeleid te worden en vanaf toen ging het eigenlijk heel snel. Mijn bevallingsverhaal volgt snel, ik ben blij dat ik het achter de rug heb en hoop dat het voor jullie ook snel zover zal zijn! Toen ik met weeën in het ziekenhuis lag kreeg ik een smsje van de man van Petra dat zij 11 maart om 23:46 bevallen is van hun dochter Eliza! Misschien is het hier inmiddels al bekend, maar ik had niet eerder de tijd om het te komen melden. Succes met de laatste loodjes dames, ik zal zo nu en dan ff komen kijken hoe het ervoor staat met jullie
@Dalilah: Gefeliciteed met Keziah (spreek uit als kijsjaa, toch?) Geniet van elkaar! @Zuurtje: een mooi getal om je zwangerschap bij de maartmama's af te sluiten en een nieuw hoofdstuk in te slaan, nietwaar? Zet 'm op meis, je kan het!