Hallo allemaal Hier even een berichtje van mij. Alles gaat hier prima! Ons mooie mannetje groeid als kool .. hij was dinsdag al 90 gram over zijn geboorte gewicht! Gelukkig gaat het geven van borstvoeding erg goed! Kraamhulp was dinsdag voor het laatst... we hebben het erg leuk gehad.. zo'n lief mens! Ik zelf voel me ook helemaal goed! Zijn al lekker met zijn 4e op pad geweest deze week.. heerlijk! En de trotse broer is zo ontzettend gek met zijn broertje! de hele dag wil hij knuffelen en kusjes geven en hem vasthouden... hij wil ons overal bij helpen... zoooo lief We zijn zoo gelukkig met onze 2 prachtige mannetjes! Nou meiden..succes met de laatste loodjes Meiden die ondertussen bevallen zijn ....GEFELICITEERD! Wij krijgen zo bezoek dus ga gauw weer! Groetjes mama 1984
hahaha owjaaaah! nouja hhaa ik ga mn best doen,maar of ik het ga redden ....denk t nie....hoop t wel.....
hahaha ik hoef alleen maar over wonderolie te lezen en ik reet-race al! ik had van de week al krampen enzo,maar gisteren ging ik koken en toen deed ik onbewust een scheut olijf olie in mn ijsthee ipv in de wok! en daarna dus mn gehakt in de pan zonder olie hahahaha en nam toen een slok olijfthee RANZIG! daarna wat olie bij t gehakt gedaan,maargoed t heeft mn race weer ff gestimuleerd..... niet aan t eraden..... olijfolie bij je ijsthee!
ik ga Misty douchen ( mn hond) met het speciale spul wat ik gisteren van de dierendokter mee hebt gekregen....... IEMAND AL IETS VAN NIQUE GELEZEN? anders sms ik haar na t douche-gedoe hoor! 13.15 moest ze bij de vk zijn..... is nu al erg lang geleden toch?
O mamanona volgens mj helpt cola Dalilah GEFELICITEERD met je dochter! Hier niks bijzonders. Vk heeft toch geen inwendig onderzoek gedaan (was ik daarom zo zenuwachtig) alles zag er nog goed uit en ze wilde daarom nog niks forceren. Als het er nog niet is na het weekeinde komt ze maandag op huisbezoek en dan gaat ze me strippen. Gebeurd er dan nog niks dan moet ik dinsdag voor controle e.d. naar het ziekenhuis. Dit weekend is ze weg en dan neemt iemand anders voor haar waar, en die persoon heb ik nog nooit gezien, maar ja ik denk maar zo als ik moet bevallen maakt het me volgens mij geen klap uit wie er is als ze me maar helpen. O ja Lucifer, veel succes morgen! Straks eindelijk je kleine in je armen!
@Mamanona Neem onze Misty ook meteen ff mee de douche in, ik heb nog kleurshampoo voor haar staan en ze heeft nodig weer een behandelingetje nodig hahahaha Verder iedereen die bevallen is gefeliciteerd met jullie beebs Hier alles heerlijk rustig, nouja heerlijk........ In ieder geval geen loos gerommel gelukkig.
Ja, dat denk ik bij nader inzien ook! Ik heb nog een keertje in mijn kristallen bol gekeken, en hij gaf nu 14-03-08 aan.. Gos, wat ben ik toch ook een domme hormoonbom af en toe
oh je had het zelf ook gezien...muppet. @dalilah: gefeliciteerd meid! @zuurtje: veel plezier de komende uren! @mezelf: hup hup, beval....
Meiden wat lief van jullie dat jullie zo ongerust waren maar alles is goed. Nee ik ben niet ingeleid en ook nog niet volop aan de ween helaas. Vanmiddag in het ziekenhuis bleek mijn eigen gyn ziek te zijn. Ik balen als een stekker natuurlijk, want nu werd ik door iemand geholpen die ik al eerder had gehad en wat met recht een L*L genoemd kan worden. Ik naar binnen het enige wat ie gedaan heeft is geluisterd naar het hartje en ff snel met de echo naar de beeb gekeken en toen kreeg ik te horen, nou laat de natuur haar gang maar gaan! Ik nog vertellen dat ik de slijmprop verloren was en voorween heb gehad maar hij wilde gewoon niet luisteren en binnen 5 minuten stond ik alweer buiten Ben blij dat met de kleine alles goed is maar ik heb hier toch een heel onbevredigd gevoel over. Maar goed we wachten wel weer af. Hoest met alle mama's, nog iets van zuurtje vernomen hoe het daarmee staat, spannend hoor! Liefs Nique