Goeiemorgen allemaal! Wat een rust nog hier! Spannende dag voor Lucifer zeg en zou Zuurtje haar dochtertje al in de armen houden? 't Is hier nog verd8 stil! x-ie & tot strakkiessss
Goedemorgen allemaal Nee ik heb mijn dochter nog niet in mijn armen. Als ik lig stoppen mijn weeën. Dus ga ik vanaf nu veel bij de computer zitten en tussendoor onder de douche. Daar krijg ik hevigere en sterkere weeën van. Heb gelukkig nog wat kunnen slapen en heb voldoende krachten opgedaan. Knuf van zuurtje die jullie voorlopig zelf nog op de hoogte houd.
Zuurtje Jammer ja ik heb vaak op mijn mobiel gekeken of ik een sms had maar nee.Ga maar flink bewegen en douchen en hoop dat de beeb er gauw is.
Meid wat een drama dat het niet doorzet! Gelukkig dat je hebt kunnen slapen enzo dat je lekker je krachten hebt kunnen behouden! Heel veel succes! Ik ga nog even liggen tot half 9,dan kan ik me lekker douchen en doen en ff naar de "famous" jank programa's kijken..... dan komt mn mams hier en moeten ik alweer naar de gyn straks! Ben benieuwd hoor of er wat veranderd is.... IK HOOP HET!
@Lucifer: Je zal dit berichtje niet meer lezen, maar heel erg veel succes vandaag! @Zuurtje: Voor jou ook veel succes, hopelijk zet het door. @Mary Jane: zou het vandaag? In de lijst is er nog niemand op de uitgerekende datum bevallen Zelf doe ik vandaag ook maar een poging om te bevallen . Voorlopig al goed bezig. Ik heb al sinds middernacht zowat constant krampen met af en toe een nog ergere kramp er tussen in. Zouden dat weeën kunnen zijn? Ik heb mijn mannetje nog nooit zo snel weten opstaan om te gaan werken. Hij moest vandaag nog vanalles afwerken... Ik moet deze middag zowieso naar de gyn voor controle, maar als de krampen aanhouden dan heb ik toch liever dat mijn mannetje meegaat. Zo'n kramp tijdens het auto-rijden lijkt me ook niet erg praktisch
Deze ochtend mijn laatste werkdag en vanmiddag naar de gyn. volgens mij is er deze week van alles gebeurd 'daar van onder' want ik voel me helemaal anders, lopen gaat echt amper nog sinds gisteren, de druk ik echt groot! Spannend!
succes allemaal met de laatste lootjes, en voor de vrouwen die al aan het bevallen zijn heel veel succes met de bevalling voor je het weet kan je genieten van een klein wonder de mooiste tijd begint dan pas.
Goedenmorgen mensen! Weet je wat ik voel? Niks. Jammer man. Lucifer, muppet van me...veel plezier vandaag. Nona, ik ben benieuwd wat de gyn vind. Of zegt. Of weet ik veel. Ik ben gewoon benieuwd. Zuurtje: hoe gaat het met die weeen? Inmiddels is het al zo laat dat ik een perswee van je verwacht. En je weet 't he, als je er mee klaar bent, hier heb ik er nog een paar nodig. Ik ga nu verder naar de zielige programma's kijken.
Hier komen de weeën niet goed terug op gang. Heb al een half uur onder de douche gezeten, maar helaas zonder resultaat voorlopig. Als we ze niet eerder nodig hebben komt de vk om 15u naar hier. Knuf van zuurtje