zuurtje, dat kan ik me voorstellen. Afwachten met niks is al erg, maar afwachten als je ook al ween hebt die maar niet heel druk zijn....dat is nog erger! Het is bijna 15:00
owjah... ik was er ook weer van de gyn en ben na een SUPERSNELLE echo weer naar huis gestuurd.... met de mededeling; het kind is helemaal ingedaald en ligt helemaal vast,geen beweging in te krijgen...... enne "maak nog maar een afspraakje voor volgende week,misschien dat je dan nog zwanger bent" moek daar nou weer mee : nouja ik voel me zwaar naar de kl*te,maargoed we gaan rustig door..... nouja einde ego beriggie kom straks nog wel ff weer kijken,heb nu mn moeder aan de poets..... ZE IS NIET TE STOPPEN! hahaha
tsja nona...in alle eerlijkheid...je hebt ook nog 2 weken natuurlijk....Maar wel weer fijn dat je veel tijd hebt gespendeerd aan............niiks?
BUDDYNIEUWS WICJUH HAD VANMORGEN HAAR KEIZERSNEDE, EN IS BEVALLEN VAN EEN DOCHTER: Faylinn. ZE WEEGT 3310 GRAM. Alles gaat goed met Wic. Gefeliciteerd Wic en partner . EINDE BUDDYNIEUWS
Waaaaaaaaaaah Wicjuh ook al! Gefeliciteerd meid! En nu wil ik ook..................................................................
Beccaaaaaaa ik heb je een paar van mn harde buiken gestuurd.....misschien stimuleert het je zo dat je gaat weeen en gaat bevallen!
nou............hier nog niks. zou ik de voordeur open moeten zetten? Ik heb wel het raam op een kiertje. Kind beweegt wel.
De vk is geweest en ik heb nog steeds maar 4,5 cm ontsluiting net zoals vannacht. Ze heeft nu wel geambeteerd zoals zij zegt in de hoop dat de weeën terug op gang komen. Mannetje en ik gaan dadelijk uit eten om even wat afleiding te zoeken. Als er iets veranderd horen (nou ja lezen dan) jullie het wel. Knuf van zuurtje