ja, en ik weet van mijn kant dat ik het niet druk maak vanavond. Sjees man, al een uur lang harde buiken...ik zou haast niet durven hopen..
hee meiden, Het is inderdaad rustig hier. Is er nog iemand? Ik word weer even gek van het wachten! Zeg net tegen m'n vriendje dat ik een kind van hem wil! NU! Verdorie wat duurt dat wachten lang. En dan dat stomme maagzuur erbij de hele tijd....ik word er knetterbek van! Zo, dat is er ook weer uit. Nog meer mensen die even moeten klagen?
JAAAAAA IKKUHHH! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! hahha nouja ik ben gedouched en lig met dekbedje op de bank,vind het genoeg voor vandaag! Ben net zo misselijk en idd die vieze maagzuur! AaARRRGGGHHHHHH! nouja ga jij maar lekker eerst en neem Becca meeeeeeee \/
Update: sinds ongeveer 45 min. weer hevige weeën. We zijn niet weggeweest, begon weer wat krampen te krijgen toen ik me aan het omkleden was. Knuf van zuurtje
ohhh Zuurtje! Wat spannend! misschien moet ik ook eens dat soort plannen gaan maken! als je daar weeen van krijgt.... zet 'm op!
Ja leuk idee mamanona! Zullen we dan in Zwolle gaan? Dat is voor ons beiden ongeveer even ver misschien?
*** BUDDYNIEUWS*** Mamajo is gisteren bevallen van een gezonde zoon! Menno ,3980 gram Alles is prima gegaan! Einde buddynieuws Gefeliciteerd Mamajo! Sorry dat ik niet eerder een bericht plaatste,want lees de sms nu pas(man gebruikt mijn mobiel voor nieuwe werk)