Eventjes een wee opvangen ..............................................................................................Hier alles nog in orde. Auw weer een wee
En En En Zuurtje werkt het al ......? Effe alle gekheid op een stokje leef echt met je mee hoor ...wel weeen geen weeen ..pffffffffffftttttt lekker vermoeiend lijkt me dat ...Heb het zelf niet gehad ,Maar mocht het helpen ik denk wel aan je ...en hoop voor je dat het nou echt niet lang meer gaat duren .. Dikke knuf Rian
Hier een megadip. De weeën zijn weer zo goed als weg, ik heb daarom ook besloten dat als het niet doorzet vannacht ik morgen naar het zh ga. Ik trek het zo niet langer.
Mammajo Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Zuurtje wat ontzetten balen meid. Je was zo goed bezig! Ik hoop echt voor je dat het vannacht toch door gaat zetten en je hier morgenvroeg kunt melden dat je je kleine in je armen houdt! Hou vol! !
@mamajo: van harte gefeliciteerd met je zoon! @zuurtje: wat vreselijk vervelend zeg, dat het nu weer ophoudt! @all: ik begin pijn in mijn rug te krijgen! Dat is eigenlijk de eerste keer. Zal dit een voorteken van rugweeën zijn ofzo? Ga maar lekker met mijn liefje het bed in. Tot morgen!
Even mijn geboortekaartje showen http://www.mijnalbum.nl/Album=XARFA8SC Zuurtje: wat ontzettend balen meid. Snap het helemaal dat je er doorheen zit. Hopelijk zet het vannacht toch nog door en anders morgen heel veel succes in het ziekenhuis. Hoop dat ze dan iets voor je kunnen doen.