@ all: Hoi damessss! Heb niet alles bij kunnen lezen maar: Alle dames die bevallen zijn: van harte! Voor de dames die nog moeten: 1,2,3....VLIEZEN BREEK! Hier gaat alles goed, onze kleine meid was gister op geboortegewicht gaat heel goed. Ze meldt zich om de 4 u voor voeding, dus helemaal goed, we krijgen dus zelfs slaap s nachts Liefs, Mili
Milli fijn dat het zo goed gaat met jullie! Lucia, gefeliciteerd met je dochtertje! ALYNA! Mooie naam! Flientje, Heeeeel herkenbaar en ontzettend grappig geschreven. En ondanks dat het helemaaaaaal niet grappig is heb toch echt even moeten grinnikken hoor. Hier verder nog alles erg rustig. Geen voorween of ander voorwerk. Die kleine van ons vindt het nog te koud buiten en wacht op een echte mooie voorjaarsdag.
hey girlszzz! nog steeds geen nieuwe baby's? hoe zou t bij eekje zijn? zuurtje ga je naar / of ben je al in het ziekenhuis? meiden succes! hier verder niets bijzonders...... LUCIA: gefeliciteerd met je dochter!
Haai! @mamajo: Gefeliciteerd met jullie zoon! @Wicjuh: Gefeliciteerd met jullie dochter! Hier niets aan de hand, rustig aan. Fijne dag allemaal! Groetjes Nathalie
heej ben jij er ook nog wel? ook nog steeds niets .... hihihihi ... nou zo is t mega baby druk en zo is er niets we w88 allemal rustig af.....
Hallo meiden, Voor de verandering post ik ook weer eens een keertje, heb dat in het begin wel gedaan maar ging zo snel! dat ik maar ben gestopt en een beetje ben gaan meelezen. Ik ben nu onderhand al 9 dagen over de uitgerekende datum heen en ben t nu spuugzat! Heb ontzettende pijn in mijn ribben en mijn rug. Morgen naar het ziekenhuis voor onderzoek en dan horen we verder, ben benieuwd... Mag eigenlijk helemaal niet klagen want ik wordt mama maar toch doe ik het even... Ik zie dat er al heel veel zijn bevallen, gefeliciteerd en geniet ervan! Voor de genen die nog niet zijn bevallen, toytoy! liefs Marieke
@Marieke, Leuk dat je ook post. Al 9 dagen over de datum heen joh! Vreselijk. Ik hoop dat ik dat niet meemaak. We mogen best klagen, hoor. 9 maanden zwanger is toch lang genoeg? Succes in het ziekenhuis morgen. @All Waar is iedereen toch?
Ik ben hiehiehier! Heb een hele poos onder de douche gestaan. Kanonne, wat ben ik het zat zeg, heb het echt te doen met de mama's die overtijd zijn. Echt niet leuk dat wachten. Ik merk trouwens dat de beebie steeds minder ruimte krijgt, hij doet me gewoon zeer af en toe met dat geduw en gemurmel... Ook wel weer scheetig, zo'n kontje in je ribbenkast...
en ikkus ben hieieier...... nou flientje.... wat je schattig vind van die billen in je ribbenkast ahahaha nu die kleine hier helemaal ingedaald zit doet ze me ook iedere x echt PIJN! net ook weer..... kreeg dr een wee-ige harde buik bij \/ go nona go nona d8 ik toen..... hahaha vanmiddag nog maar s even bij mn mams op de koffie en dan vindik het weer goed voor vandaag.... ben echt BLEGH! gewoon NERGENS geen zin in,weet nie hoe het komt,maar t voelt gewoon zo......hihihihi nou tot laterszzz x-ie
goedenmorgen mensen. Hier nog steeds een beeb in de buik in plaats van ernaast. Bah. Nu volgt een enorm gezeur hoor, dus mensen die het niet willen...overslaan. Vanmorgen boodschappen gedaan, en alles doet zeer. Het lopen natuurlijk al, maar die buik....man man man...Een harde buik van het verlaten van huis tot dat ik na het opruimen weer op de bank kon gaan liggen. Wat een ellende. Verder geen voortekenen, dus vandaag zal het wel weer niet. Helaas. Een week over datum vandaag. Ik kijk nu even de kraamafdeling. Zo'n kapje, daar gaan mensen otch wel heel erg gek van schreeuwen valt mij op. Voor mij maar geen kapje. Maandag mag weer ik weer eens naar de verloskundige, dat zal ik ook wel redden @zuurtje: meid, hoe gaat het met je ? @cornelia: ik vind dat wij wel behoorlijk aan de beurt zijn nu. Half maart is al bevallen!
oh gelukkig, er is nog iemand. oh nona, hier net zo! Ik verveel me dood en heb ook helemaal geen zin om iets te gaan doen! Het liefst ga ik in bed liggen slapen. En word ik pas weer wakker als de weeën beginnen. Ik word echt psychisch gestoord van het wachten!
@Beccaaatje: respect voor jou. Je bent nog verder over datum dan ik. Zeur maar lekker, hoor. Doe ik ook.
mijn dochter is natuurlijk sinds afgelopen week enorm uit haar maat 86 gegroeid en eigenlijk moet ik dus even winkelen...maar ik zie er zo tegenop.... Ik wil bevallen! ZO. Ik heb het idee dat ik niet te genieten ben maar gelukkig een enorm schat van een nootje.
Mijn nootje heeft de hele week gewerkt en mij alleen thuis laten vervelen en nu is hij verdorie aan het voetballen! Ik wou dat ik kon voetballen! Ik heb verdorie een voetbal inclusief voetballertje in m'n buik zitten!
och man, ik wou ook dat ik kon voetballen....of alleen maar een kwartier in het doel staan, als ik dat al zou kunnen.... Gaat jouw nootje dan wel de derde helft beschaafd doorkomen?
Ik heb momenteel een klootnoot die alleen maar loopt te zeuren dat 'ie een hond wil. T is toh onbegrijpelijk waar die gedachtengang van de gemiddelde man langs gaat? Ik ga 'm zometeen maar de volle laag geven, ben ik dat ook weer kwijt...
haha, ja, zo zie je maar......mannen zijn onbegrijpelijke wezens. Klootnoot...hihi. Leuk woord. Zal ik het nog een keer zeggen? Ik wil bevallen. Wie wil er nu een hond terwijl er een klein kind aan staat te komen, dat is toch niet handig?
nee, dat snap ik ook niet van die hond! zullen we anders een voetbalteam oprichten van wanhopige, zwangere vrouwen? Gaan we eerst voetballen en daarna eten bij de Burger King. Moet mamanona ook meedoen.
@beccaatje: mijn nootje heeft beloofd na de tweede helft meteen naar huis te komen! Dus geen derde helft vandaag! Dat is dan wel weer schattig.