ooooooooooooo burger king! *hormonaal honger nu* o, afgelopen donderdag...te erg. 10 voor 8, ik zin in choco...nootje maar naar de AH gestuurd voor wat bonbonbloc Nu blief ik wel een hamburger
Zo, ik post ook maar eens een keertje, want ik wou toch ook wel even melden dat ik het net zo zat ben als jullie! En ik moet officieel nog 8 dagen, ben nog niet eens over tijd... Ik heb al heel vaak met jullie meegelezen en het helpt me echt om te zien dat zo'n beetje iedereen met dezelfde horror-monen zit en dat die zuurbranden na het eten van een doos soesjes (negerzoenen in mijn geval) toch wel vaak voorkomen. Het is niet bedoeld als leedvermaak dus maar ik ben blij dat ik niet de enige ben! Van mij mag het beginnen: ik moet dan wel een stuit-bevalling door, maar ik wil gewoon mijn lichaam terug! Iedereen die ook nog moet: sterkte en eet maar lekker die soesjes hoor, want een beetje troost eten mag nu best, toch?
Hey allemaal! Hier nog steeds niks Potver.... M'n mannetje heb ik naar de supermarkt gestuurd om soesjes te halen, want na al dat geklets over soesjes heb ik er ZO'N zin in! Strakjes een perzik-kwarktaart maken Jammie! Nog niemand aan het bevallen vandaag? @laura een stuitbevalling? Ai.. krijg je geen draaipoging? Of wil je dat niet?
Wat een rust hier. Ik heb vanmiddag een aardbeienvlaai gehaald en al 2 stukken gehad.Niet zo goed maar erg lekker. Ben benieuwd hoe het met zuurtje is.En mamanona waar ben jij?
@vosje: Ik heb al een draaipoging gehad met 36 weken, en het is dus niet gelukt. Maar dat doe ik echt nooooit meer! Ik heb kennelijk nogal stevige buikspieren (vroeger geturnd) en het gevolg was dat het zó'n pijn deed bij mij dat ik echt heb liggen gillen! Ik ben niet kleinzerig of bang voor pijn, maar dat...echt: als ik dat geweten had, was ik er nooit aan begonnen. Mijn hele buik was blauw erna en ik voelde me ook een soort van "aangerand" zeg maar, ik was echt heel emotioneel terwijl ik normaal de nuchterheid zelve ben. Ik ga de bevalling gewoon eerst proberen en als het niet lukt, te weinig ontsluiting of de conditie van mij of het kindje gaat achteruit, wordt er ingegrepen en krijg ik alsnog een Keizersnee. Mijn gyn zegt dat ze dat al vrij snel zullen beslissen, en me niet eerst uren laten proberen. Maar als het wel lukt, dan hoef ik tenminste niet zo'n zware operatie toch?
Het is hier echt verbazingwekkend rustig vandaag zeg! Zullen er dan toch een paar meiden aan het bevallen zijn? Ik weet het nu zeker. Ik verlies kleine beetjes vruchtwater. Telkens een klein beetje dun doorzichtig vocht wat kleurloos opdroogt. Ik heb deze week volgens mij ook iemand anders hierover gehoord? Dan hoef ik de VK toch niet te bellen? Heb er helaas geen weeën of andere feestelijkheden bij. Nootje heeft met 13-0 gewonnen. Heb zelfs nog eventjes gekeken. Volgens mij heeft hij toch voor de derde helft gekozen, want meneer is nog niet thuis! Potverdorie...die mannen ook! Verder weinig nieuws aan het front. Beccaatje, Mamanona, Flientje....zijn jullie allemaal aan het bevallen? En hoe zal het met Zuurtje zijn? Spannend!
@mamanona: Ja hoor, ik ben er ook nog! Volgens mij doe ik elke dag wel effe een klein berichtje. Bij jou ook alles nog rustig he? Ik verwacht hier voorlopig nog niets! Fijne avond meiden!
He jak wat een nare ervaring! Ik kan me voorstellen dat je dat niet meer wilt. Goed van je hoor dat je het eerst zo probeert! Er zijn zat dames die dat gewoon voor mekaar krijgen en dan bespaar je je inderdaad een vervelende operatie. Alvast heel veel succes!
Ik ben nog steeds thuis. Mannetje was er nog niet helemaal mee eens dat ik naar het zh zou gaan.Hij vind dat we nog een dagje moeten afwachten en de natuur zijn gang moeten laten gaan.Hij weet wel dat er ten laatste dinsdag ingegrepen gaat worden door mij door naar het zh te gaan na gynbezoek. Ons meisje ligt veel lager dan gisteren dus ik wacht nog even af tot dinsdag. Dinsdag heb ik een afspraak bij mijn gyn. Heb mijn batterijen weer opgeladen vandaag dus ik kan er weer even tegen. We hebben nog wat gewinkeld en een terrasje gedaan, het was hier supermooi en warm weer. Af en toe heb ik nog wel eens een wee maar heb me voorgenomen er niet meer in te geloven tot ik echt merk dat ons meisje er uit il. Dan is de teleurstelling minder groot. We houden wel de vk op de hoogte zodat ze weet hoe of wat en weet ze ook of ze moet langskomen. Zo nu zijn jullie weer op de hoogte. Knuf van zuurtje
Dag Zuurtje, Fijn dat je weer 'opgeladen' bent. Ik zou me inderdaad niet teveel van die weeën aantrekken. Als het echt flink doorzet, merk je het wel. Zolang je nog kunt lopen (winkelen, terrasje pakken) zou ik daar lekker mee door gaan. Dan gaat de tijd ook veel sneller voorbij, toch? Dat probeer ik ook, hoor. Is ook veel beter voor mijn humeur. Gewoon leuke dingen doen en niet gaan zitten wachten. Maar het is soms wel moeilijk om optimistisch te blijven! kus MJ
Ik probeer nu nog zoveel mogelijk te genieten. Mannetje gaat vanaf morgen weer werken. Voor hem is het ook zwaar dat wachten. Maar ze weten zodra dat ik bel hij onmiddellijk weg is en zijn collega's moeten inspringen. Knuf van zuurtje
tja...weet ik niet Wat kunnen zij eraan doen dan? Ik voel me verder prima en ik had toch al ruim vruchtwater. Dus ik kom niet gauw vruchtwater tekort lijkt mij...
Ik sta trouwens wel op het punt om in bad te gaan. Mag dat nog wel als je (kleine beetjes) vruchtwater verliest?
Maar het bad is al vol! Ga het toch stiekem doen, hoor. Kan voorlopig mijn laatste bad zijn! Dinsdag moet ik naar de VK. Dan zal ik het vragen. Als ik dan nog niet bevallen ben. Ben nu even weg, hoor!