FLAUW HOOR FLIENTJE! Wat is de overeenkomst tussen een vrouw en een brandweerwagen? Ze maken allebei veel lawaai als ze komen. nou vrouw onvriendelijk of nie
poeh mensen, jullie maken me aan t lachen. helaas heb ik geen flauwe tekst om jullie mee te verblijden. Ik zoek me suf naar een gave voedingsbeha. Is nog niet makkelijk. Straks ga ik een appeltje eten. Goed he, verantwoord he?
Oeps zak chips alweer leeg, maar niet in me eentje hoor Marco heeft lekker meegesnoept anders had ik me wel kapot geschaamd Me moeder belde net weer: en hoe is het nu mam alles zit nog lekker warm owwkee ga je morgen naar de verjaardag? Ja mam ik moet alleen even kijken hoe we er gaan komen, aangezien fietsen niet erg fijn meer voelt daar beneden. Oww maar meis dan komen we jullie toch gewoon even halen. Ja mam is goed dan zien we jullie morgen Weet je zeker dat er niets is, je klinkt zo vreemd, nee mam er is niets ik werk alleen ff een zakkie chips naar binnen. Oke als er iets is wel even laten weten he. Ja mam als er iets is bellen we doei mam!
Hoi lieve meiden, Hier even een snelle update. Faye en ik zijn vandaag eindelijk thuis gekomen. Alles gaat goed, alleen zwaar oververmoeid en pijnlijke hechtingen. Faye doet het perfect! Zodra ik weer wat mobieler ben zal ik mijn verhaal voor jullie krabbelen. Voor alle meiden die nog wachten: KOM OP MEIDEN, DE LAATSTE LOODJES WEGEN HET ZWAARST, MAAR HET IS HET ALLEMAAL O ZO WAARD! Liefs en dikke knuffel Nique [/img]
Ja ze is nog zenuwachtiger over wanneer Ukkie gaat komen dan wijzelf geloof ik hahaha En het is nieteens hun eerste kleinkind ze hebben er al 5 dit wordt nummer 6 en waarschijnlijk ook wel de laatste tenminste daar ga ik wel vanuit
Ja t is wat, die moeders... De telefoon staat hier ook roodgloeiend, alsof je ze zou vergeten als er iets is... ik ga zo een etage omhoog, ben best moe tot morgen!
ja hhahaha ik was om 6 uur eruit.... om 9 uur weer erin en rond half 12 weer eruit...ben nu zo moe en kan nie slapen