Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen

&

n4th4li3 (Nathalie) - 26 jaar - ? - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise

2. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    Mama & Callcenter medewerkster
    IJsselstein (UTR)
    ja 6,5 jaar hahaha

Ik heb nadat mijn dochter geboren is een mirena spiraal laten plaatsen, vorigjaar 4 juni moest ik die laten verwijderen omdat die niet goed meer zat, hij was de boel bijna aan het doorboren zeg maar.

Ik heb daarna twee dagen heel lichtjes gevloeid en toen bleef het helemaal weg.
    Volgens de assistente van de huisarts omdat mijn lichaam moest wennen en het zou vanzelf wel op gang komen.

paar weken later moest marco naar de huisarts voor controle van zijn hart en ik ben meegeweest omdat ik de huisarts ook zelf maar even wilde spreken aangezien de assistente me maar met een kluitje het riet in bleef sturen.
    Alles aan hem uitgelegd, en hij zei meteen oke ga maar naar het lab en laat je bloed maar testen dan weten we hoe of wat.
    Nou dat was een ramp, normaal heb je binnen 3 dagen de uitslag maar er was iets missgegaan dus het duurde allemaal wat langer (bijna twee weken)
    Eindelijk de uitslag was binnen, uitslag: niet zwanger.
    Maar ook nog steeds geen ongi dus toch weer een thuistest gehaald (ja ik ben nou eenmaal een eigenwijs tiepje haha) na alle pogingen met cb digitaal, ben ik toen gewoon kruidvat eigen merk gaan halen, en wat bleek de volgende ochtend....... ZWANGER

Dus vandaar 6,5 jaar

3. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

hahah ja dat verklaard een heleboel....... ik d8 al..... DAT WIL IK OOK :) chill man... nooit meer ongi....geen pijnen.... oww heerlijk! hahhahaa word je helemaal niet meer ongi dan als je een spiraaltje neemt? ik heb er namelijk ook aan zitten denken omer een te nemen na deze bevalling.... :rolleyes:

4. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    IJsselstein (UTR)
    Bij mij bleef het weg, ik had de mirena en na het plaatsen heb ik het nog 1 of 2 keer nog gekregen, maar niet echt noemenswaardig eigenlijk.

Ik vond het heerlijk, geen omkijken naar de pil iedere dag, geen getress of je doorgelekt zou kunnen zijn, ik vind het echt een mega uitvinding.

Mijn zussen hebben er allebei ook een en die krijgen het ook niet meer, maar niet bij iedereen blijft het helemaal weg heb ik gehoord

gewoon ff overleggen met je huisarts, best duur dingetje hoor 130 euries, maar in verhouding met de pil valt het wel weer mee als je nagaat dat een spiraal 5 jaar kan blijven zitten tel maar eens uit wat de pil kost op basis van 5 jaar

5. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    IJsselstein (UTR)
    Oww wel ff een ranzig detail
    ze moeten hem plaatsen tijdens je menstruatie,
    of ben zo slim als ik ben geweest hahaha
    en lees de bijsluiter.
    ik las dat het tijdens de menstruatie moest of in de 6e week na de bevalling nou je weet zeker wel wat mijn keuze is geweest he :D

6. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

hahaha nou tijdens je menstruatie dus :) :p :) ;)

en ja 130 euro..... hahaha een kind krijgen is duurder :) :p

hoe issie daar nu eigenlijk met de "krampjes" ? ?

paps gaat zo @ werk..... milia gaat vast nog spelen,dus dan ga ik nog ven lekker onderuit..... kheb ff nergens geen last van..... HELAAS!

7. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    IJsselstein (UTR)
    Krampjes? ....krampen komen wanneer ze er zin in hebben, wordt er moedeloos van.
    zo heb ik een kwartier helemaal niets en dan ineens om de 3 a 4 minuten en dan weer hup weg argggghhhh

8. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

nou lekkerrrrrrrrr pfff ik had het gisteren uren lang standaard om de 20 minuten en ze hielden vrij lang aan ( 45 sec tot 1 minuut en soms langer!),dus had goeie hoop,maar het versnelde niet qua tussentijden ofso.... als ik in bed ( lekker warm waterbed) ga liggen of ga douchen dan blijven ze helemaal weg..... als ik zit in bed zoals nu dankomt er af en toe een langs,maar niet ernstig ofzo.... zal wel niets zijn.... hiihihi en anders merk ik het snel genoeg!

9. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    IJsselstein (UTR)
    Hier hetzelfde als ik zit komen ze door zodra ik ga lopen of liggen zijn ze weg:S

Bij mijn jongste had ik dat ook, ik lag aan de ctg en had wel weeën maar niet optimaal ik moest maar door het ziekenhis gaan wandelen, nou weg weeën nou ga dan maar in bad liggen, was errugg lekker maar geen weeën en zodra ik weer ging liggen had ik weeën maar die waren niet sterk genoeg.
    Toen wilde ze me weer naar huis sturen met gebroken vliezen en al, maar ik ging naar de wc en had allemaal meconium (ze lag in stuit) dus toen moest ik toch blijven en kreeg weeënopwekkers

10. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ja pff irritant he :rolleyes: :(: hahaha "ALS HET ERGER WORDT K0MT U MAAR WEER TERUG" :p

ja ze proberen van alles,maar ik blijf erbij,bij de een werkt het wel en bij de andere niet! gelukkig heb ik door mn voorgeschiedenis een "voordeel" dat ze me wel serieus nemen en niet maarzo naar huis sturen.... zo zie je maar weer alles heeft zn voor en nadelen ;)

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    *INBRAAK*

Lieve meiden,

ik wil jullie allemaal veel succes wensen met de laatste loodjes.
    Ik wens iedereen een voorspoedige bevalling toe!

*EINDE INBRAAK*

12. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    hallo meiden,

hier ben ik ook weer eens! wat een drukte zo'n kleintje, haha!
    spannend hoor meiden die nog niet bevallen zijn, ik leef met jullie mee en weet hoe k*t het is om alleen maar te wachten en te wachten!
    hier gaat met kleine joeri alles oke. hij slaapt heel veel en huilt eigenlijk vrijwel alleen als hij honger heeft. echt een schat.
    met mij gaat het ook wel weer beter. alleen sinds de hectingen eruit zijn wijkt mijn wond een beetje. ze heeft zover ingeknipt dat dit kon kloppen volgens de vk.

ik probeer hier nu ook weer wat vaker te zijn!
    meiden suc6!

13. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

Fijn dat het met Joeri goed gaat,nu je wond nog en tadaaaa!

GENIET ERVAN!

14. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    NOUJA ZEG! zit ik bijna klaar voor "baby's kijken" zoals jamilia dat zegtkomt dus alleen de kraamafdeling om 10.35.... pffff als ze nou s een x een schema houden..hahahah DIT IS ZWANGERE VROUWEN TERROR :)

15. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    IJsselstein (UTR)
    Ik wil niet kijken (doe het wel hoor hahaha)
    ik wille zelluff bevalluhhh

16. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @zuurtje: wat houdt een sterrekijker in? En ga nu toch eens bevallen meid, je maakt me moe!

Voel me vandaag....anders. Ik eet een boterham pindakaas die werkelijk helemaal nergens naar smaakt, het kind denkt zich nog even helemaal te kunnen uitrekken - en dat past toch echt niet - en dat doet potje pijn.

Verder heb ik last van mijn baarmoeder. Dat heb ik ook als ik ongesteld ben, als ik dan eigenlijk naar het toilet moet heb ik gewoon een hele pijnlijke buik. Nou, met een baarmoeder die ik weet niet hoeveel groter is dan in die situaties...is dat nog minder prettig. AU.

12:00 dus de vk. Ik ga toch maar eens vragen naar strippen, het duurt me nu allemaal veels te lang en het heeft toch zeker lang genoeg geduurd?

17. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @mpje: ik heb dat ook gehad bij de wond, en dat is vreselijk vervelend. Wat ik je kan aanraden is calendula gelei (niet de zalf i.v.m. bacterien) op de wond smeren voor een snelle genezing en regelmatig wondbadjes nemen.
    Bij mij zijn de hechtingen te laat verwijderd en is daardoor de wond op 2 plaatsen gaan wijken. Heeft maanden moeten duren....

@nona: hier noemen we de KA ook babies kijken. Lachen. MAar ik neem het op, dan zapp ik zo overal naartoe. En mijn poets komt zo natuurlijk.

Zou ik na het strippen nog zelf fatsoenlijk naar huis kunnen rijden?

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

YIHAAA! BECCAAAAAAA! JIJ bent vandaag diegene die begint met bevallen.... en weet je waarom :(: omdat jij de 1e bent die een bericht heeft geplaatst op pagina 1125 :) :) :) :) :) :) :)

:)

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Sterrekijkertje wil zeggen dat ze zo ligt dat als ze geboren wordt ze naar boven ipv naar beneden kijkt.

Ga jij ook eens even bevallen :)

20. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Moggûh!

Niet al te best geslapen, onrustig en harde buiken en mijn rug doet zeer. We apart dat Becca erover begint, maar sinds gisteravond voel ik me ook een beetje anders. Maar het zou ook van de moeheid kunnen komen natuurlijk.

Zuurtje: laat vandaag nou jouw dag zijn zeg, laat maar komen die uk van jou!

Deel Deze Pagina