Nou, als dat geen positief voorteken is weet ik het ook niet meer. JE hebt gelijk, alles wijst in die richting. Even denken, moet er dan nog met spoed iets gebeuren... *denkt* *loopt in gedachten lijstje af * Nee....die eerste wee kan gewoon komen! MAar eerst komt de poets.
nou als je nie meer kan rijden,dan moet je t maar laten weten dan breng ik je wel @ huis..... auw in mn buik.... WTF ! ! !
@flientje: niet apart joh, ik heb altijd al de gave gehad iemand anders' gevoel te kunnen omschrijven @zuurtje: is dat erg, dat ze naar boven kijken? Ik heb er nooit bij nagedacht hoe het hoofd ligt. Is dat iets waar ik naar moet vragen?
Erg is dat niet, het duurt alleen een beetje langer tegen dat ze geboren zijn. Het zoontje was ook een sterrekijkertje.
O, wacht, je bedoelt een aangezichtsligging of niet? Moet nog ff opstarten hoor... @Beccaatje: nog even en je lult Char eruit man...
hahaha wat een stel lekkere drammers zijn we ook he? ik WALG normaai van volkoren bisquitjes,heb nu ondertussen al bijna een halve rol op
weet ik veel...... t niet fijn pijntje iig! hahahaha neej geen wee..... ik blijf ontkennen tot ze écht zeer gaan doen en om de 10 mnuten komen ofzo nou en dat duurt denk ik nog EEUWEN!
WTF: what the fuck......ja, daar krijg je al die ellende door he...! @nona: nootje gaat al mee! Ik heb zo'n lief nootje! @flientje: char, je bedoelt mijn beste leerling class of 96? haha...Ik zo flauw, en ik moet nog 4 dagen tot aan de bevalling..... Inmiddels vind ik dat wij het recht tot drammen hebben. Zo simpel. Trouwens, het kan nog erger. Vorige keer was ik zo hoogzwanger als nu .... in de hittegolf. Ook niet leuk!
Ik vind het best lastig, al die vage pijntjes. Bij de vorige wist ik gelijk wat er gaande was, maar omdat ik nu weet wat er staat te gebeuren en ik ook weet dat het niet hetzelfde hoeft te gaan, vind ik het best verwarrend. Ik hoop maar dat ik de weeën herken en me niet teveel vastpin op wat ik voelde tijdens de vorige bevalling...
Hittegolf? Ikke ook. Back in the summer of '05... Was ook n iet ideaal, maar ik had toen geen winterdip van al die duffe regen. Toen zat ik lekker met mijn voetjes in een bakkie water aan een bitter lemon te nippen...