Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

ja gezellig hoor.... :rolleyes:

2. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    nou die programering bij sbs kan ook nog wel s een x wat beter....... zit gewoon een kwartier verschil in met de teletext en dat vind ik best veel voor een programma van een half uur :) hahahahaha

3. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    Mama & Callcenter medewerkster
    IJsselstein (UTR)
    ik heb ook de ka gekeken soms kan je maar beter niet kijken als je tegen je bevalling aanzit geloof ik.

en dan de opmerking van die kerel, je heb haar toch wel een paar extra hechtingen gegeven he zoals afgesproken, als Marco zoiets durf te zeggen krijgt ie me toch een hoekslag

4. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

hahaha ja echt wel! en als ie niet binnen handbereik zit,dan spring ik uit mn bed en hoek m er dan wel eentje op....

:rolleyes: wat een aggressie :oops: KOMT DOOR DE HORMONEN :) :p :)

5. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    iedereen weer weg hier? tis zo stil.......

met zn hoevelen zijn we eigenlijk nog over van ons "kletsclubje" om te bevallen :(:

6. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ben der weer! Ik hb de vk maar gebeld dat ik géén zin heb om de hele stad door te karren. Nu heeft ze wat geschoven en kan ik hier om de hoek (waar ik normaliter mijn controles ook heb) om 16.00 terecht. Heel erg lief, voel me best lullig dat ik zo op mijn strepen ben gaan staan maar ach, het is hopelijk toch de laatste keer.

Ik ben inmiddels ook harde buik loos, t is rustig hier. Stilte voor de storm?

7. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

go flientje! je moet gewoon zeggen wat jij wilt! ahahaha

8. Cornelia

Cornelia Actief lid

12 jun 2007
    221
    0
    0
    Dat was weer een hoop bijlezen, jullie hebben nog best veel gekletst dit weekend.

@degenen die bevallen zijn GEFELICITEERD!

Hier kwam de vk al vroeg vanochtend. Ze heeft eerst een inwendig onderzoek gedaan, en toen zei ze dat ze nog niet kon strippen. Ze kon wel het hoofdje voelen. Ik was van tevoren wel bang dat ht pijn ging doen, maar dat viel me echt mee (maar ja, ze heeft ook niet gestript)
    Ze heeft daarna naar het ziekenhuis gebeld voor een afspraak voor morgenochtend. In deze regio moet je met 10 dgn te laat voor het eerst naar het ziekenhuis. Ze zei tegen mij, probeer het laten inleiden zolang mogelijk uit te stellen, omdat het allemaal nog zo rustig is. Maar ze was benieuwd wat ze zeggen in het ziekenhuis ivm het paasweekend. We zullen het wel zien morgenochtend. Mijn mannetje heeft in ieder geval al vrij genomen voor morgenochtend.

9. Arendskelk

Euhh, Mamanona, Jettjuhh, Becca, Flientje, Cornelia en Redone zijn zo'n eetje de enigen die hier posten, of vergeet ik nou iemand?

10. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    en ja erg stil he? laten we hopen op stilte voor de storm!

11. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Ik ben er nog hoor.Loop steeds de stal op en neer want ik heb het idee dat ik meer krampen krijg als ik loop.Zodra ik ga zitten of liggen zakken ze af.

12. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    owjeee accuut weer een hele harde zere ..hahaha 11.29.... de volgende komt wel om 1300 ofzo :p hahahaha

13. Arendskelk

Dan zijn het voorweeën toch? Als je gaat ontspannen zakken ze af... Er is in ieder geval wél iets gaande daar!

14. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    leuke pictures trouwens hoor ..... jamilia riep al....mama ik wil ook lammetje flesje geven !

15. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Je hebt gelijk hoor dat je de vk hebt gebeld.

16. Cornelia

Cornelia Actief lid

12 jun 2007
    221
    0
    0
    De verloskundige denkt trouwens dat het een jongen wordt. Ben benieuwd...

Heeft een van jullie trouwens ook veel last van haar been. Ik heb me daar af en toe een zeer pijn. Gister kwam ik uit bad en ging me daarna even douchen en haar wassen, zo ik moest gewoon huilen van de pijn, mannetje kwam gelijk naar boven. (en dan moet ik nog echte weeen krijgen hellup)

17. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    spannend!

18. Cornelia

Cornelia Actief lid

12 jun 2007
    221
    0
    0
    Vosje komt ook af en toe langs

19. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

in je bovenbeen/bil? heb dr momenteel niet zoveel last van,maar heb t wel gehd... ischias zeggen ze dan ( afknelling van een spier) kan je niets aan doen,maar is heel erg pijnlijk!

en een jongen...LEUK! wat vind je zelf ?

20. Arendskelk

Ik belde echt met zo'n air van: het moet niet mooier worden met jullie. En die assistente is nog wel zo'n schatje... Naja, maar een doos Merci'tjes afleveren na de bevalling want ik heb het haar ook al eerder niet makkelijk gemaakt. Bij het noemen van mijn naam tijdens het opnemen van de telefoon, hoor ik haar al ''hee! jij weer!'' hahahhahaha. T is echt een leuk mensje...

Deel Deze Pagina