Ik krijg vaak zere benen als ik te lang lig of te lang in dezelfde houding zit. Volgens mij is het een soort overbelasting...
Ja de baby houdt ons in spanning. En de vragen in de omgeving worden nu wel steeds meer. Is het er nog niet (duh alsof we dan niet bellen/smsen) en we zijn nieuwsgierig, alsof we dat zelf niet zijn.... Het is allemaal wel goed bedoeld maar toch... We weten ook nog niet of we de datum aan iedereen doorgeven als ik ingeleid ga worden. Hier kan het wel, dus dan kan ik het er toch met jullie over hebben.
hahahaa ik lig in een deuk! Jamilia en ik kijken de TRIPLETS ( drieling en de heks) kind moet zo lachen,at ik om haar moet lachen hahahaha
Het is idd erg leuk.De kids hebben regelmatig ruzie want ze willen alledrie de lam de fles wel geven.
Vind een jongen en meisje allebei erg leuk! Dacht zelf eigenlijk een meisje, en mannetje een jongen. Dus ws krijgt hij gelijk, maar ja zeker is het pas als het er uit is. Mijn been wordt idd erger als ik lang zit met benen op de grond, dus het zou daarvan kunnen. Ook is in het begin van mijn zwangerschap al ischias vast gesteld. Gelukkig heb ik een lieve man die het weg masseert voor me als hij er is.
Haai ladies! Vandaag is de dag... nou komt er maar uit hoor beebie! Mijn vriend zei gister: hoelaat komt ie morgen? Ik zeg: nou, ik denk dat het nog wel effe duurt. Hij: Ja maar dat hadden ze toch beloofd, 17 maart zou die komen! hahaha! (was een geintje he dames, niet dat jullie denken dat ie echt zo dacht )Ik wou echt dat het zo makkelijk zou zijn zeg, maar helaas hebben wij er nog steeds niets over te vertellen en doet die beeb toch waar die zelf zin in heeft. Nou dames, ik hoop dat er vandaag weer een paar bijzitten die het goede voorbeeld geven. Fijne dag! Groetjes Nathalie
Ik ga ook.De kids ophalen van school en daarna eten.Misschien dat ik vanmiddag even ga shoppen,daar heb ik plotseling zin in hahahah
T is 'm maar geraaie.. Ik verlies allemaal slijmpjes... de vorige slijmprop was rozig met vaatjes dit is wit/transparant. Iemand enig idee of het deze keer ook roze zou moeten zijn, of kan het ook een ander kleurtje hebben?
Ik ben er ook weer ff-tjes. Was me ff gaan wassen en omkleden en was doen. En Ukkie gevraagd of niet stiekum een scheurtje kan maken in me vliezen hahaha
ik verlies ook allemaal slijm, wat het is geen idee maar volgens mijn vk kan het geen kwaad, kunnen het delen slijmprop zijn aangezien die zichzelf weer kan aanmaken
Zeg Jettjuh: niet stiekem een eierschaaltje doorslikken hé! hahahaha. Heeft toch geen zin... Holiemolie, de beebie is ook wakker.. Precies op het moment dat ik me heb voorgenomen een slaapje te gaan doen uiteraard. Kleine eigenwijs. Nou ja, heeft íe ook niet van een vreemde!
Nee toch? Potverdikkie, ik wil niet dat het zichzelf herstelt! Weg der mee, ik wil de beebie... hihihihi
Ooooo sorry, hoe kan ik jou nou vergeten. Maar aan de andere kant: jij bent al wel half bevallen hé...