@ kyrah jeetje wat een rare snuiter zoiets zeg je niet. @meiske91 welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap.
Goedemiddag dame's eindelijk ben ik er ... langs de mama's en papa's geweest om de prachtige foto van de echo te laten zien ha he ! Echt een mooi boontje ! en IK BEN TOCH ECHT EEN MAARTMAMA ! ik had zelf gelijk hihi en ben 5 maart uitgerekend ! pffff moesten half uur wachten nou ik zat mijn schoenen op te eten .. toen uitwendig niet te vinden ... dus hup inwendig .... en ja hoor ... daar was de spruit ! ben vandaag 8 weken ! hartje klopte goed echt super snel is dat ! ik bijna huilen pffff heb met goed gehouden maar ik zal nog wel ff alles van de afgelopen weken eruit moeten janken ... klinkt stom maar ik ben zo opgelucht en zooooooo moe nu ....... ben zo blij en ook zo sjacho ha ha we mogen voor de vakantie terug komen voor de termijnecho ! kan die nog net mee in de koffer ha ha JOEPIE DE POEPIE !
@meiske91, heb je eventueel je leeftijd en is het je eerste kindje? dan kan ik alles in 1 keer erop zetten. @Emma, yaaaaay! een echte maart mama! ben zo blij dat alles goed is met je ukkie! @Flientje, het zal vast wel sneller gaan later. @EllenK, balen joh dat je nog tot de 16de moet wachten. Hier alles goed, lekkere rustige dag. Ben een beetje moe vandaag.
@Emma29: Super dat je een goed echo hebt gehad. Daar kijk ik ook echt naar uit, maar moet nog een aantal dagen wachten. @Flientje: Ja ik vind de tijd ook nog al traag gaan, maar ik ben zeker dat we volgend jaar in maart zullen zeggen: "wat is de tijd voorbij gevlogen" @meiske91: Welkom en gefeliciteerd @ellenk: Wat jammer. Ik hoop dat het rap de 16de is zodat ook jij een mooie echo krijgt. @apie: Natuurlijk vind je het spannend. Een klein beetje inlevingsvermogen zou dat mens aan de balie niet mis staan
ja zo'n echo is echt super ! duurde zo lang allemaal ik wou dat ding er zelf wel in stoppen op een gegeven moment maar als je dan het hartje ziet ohhhhhhhhh nou daar ga ik vannacht van dromen ik vind het stom dat ze dit niet bij 7/8 weken bij elke mama doen ! En omdat ik nu minder lang ben mag ik over 3.5 week lekker weer ha ha heb ik ook eens mazzel na al het gedoe van wel of niet verder en van de trap duiken ! heb nu een helemaal posi gevoel .. kan hem helaas niet scannen ik heb niet zo'n ding ....
@ Meiske welkom! @ Emma fijn dat het goed ging en je het hartje hebt gehoord/gezien! Wat een opluchting!
@ emma: wat ben ik blij dat alles goed is met je beebje. Is toch mooi zo een eerste echo @all: ben nog niet lang terug van shoppen, heb enkele mooie spulletjes gekocht om aan te doen. Zo'n positiebroek zit toch echt wel stukken beter dan een gewone broek die spant. Jammer genoeg hedden ze nog maar 1 broek in mijn maat. Ik heb er onmiddellijk bijbesteld, moet er ongeveer een weekje op wachten. Ik heb ook enkele leuke t-shirtjes en een truitje gekocht met voetjes erop. Als tekst staat er "kickin' baby" bij. Mannetje vond dit echt schattig. (Ik had zo een t-shirt aangedaan om hem te laten zien wat ik had gekocht) Knuf van zuurtje
@ emma fijn dat alles goed was meid. @ natasja ik ben vandaag ook moe,vanmiddag even een uurtje geslapen. ik heb ook nergens puf voor vandaag
ik heb vandaag ook 1e keer zwangerschapsbroek aan gedaan niks gezegd ook niet tegen mannetje en mijn schoonouders en man zagen het echt niet zo mooi zijn die broeken van nu ! zit dus echt zo super lekker ik vind het alleen nog zo vroeg ...... maar mijn buik puilt echt uit .......
@ emma ik vind het ook nog wat vroeg,ik heb gisteren voor het eerst een zwangerschapsbroek aan maar de andere broeken beginnen echt te knellen en de zwangerschapsbroek zit gewoon heerlijk
Weet er alles van. Wilde gisteren mijn spijkerrok aan. Heb ik 2 weken geleden nog aangehad. Ben nog op het zelfde gewicht maar helaas... kreeg de rits niet meer dicht vond ik niet echt om te lachen. Dat is ook een van mijn angsten dat ik weer giga dik wordt. Ik woog een jaar of 6 gelden 110kg was terug naar 70/75. Nu 80 en was net van plan weer stevig aan de lijn te gaan. Maar dat gaat nu dus niet Wij hebben trouwens besloten geen nekplooimeting ofzo te doen. Toen ik net zwanger was kreeg ik allemaal nare dromen over kindjes met DS maar ik heb nu zo iets. Als het zo is dan is het zo. En ik zou nooit een kind daarom aborteren, dus waarom testen : Maar je moet er wel ff goed met z'n 2-en over nadenken hoor. Ieder heeft zijn eigen gevoel hierover.
Bij mij zitten de broeken nou ook bepaald niet lekker meer. Ik droeg altijd riemen omdat anders broeken afzakken, maar daar hoef ik nu echt niet meer mee aan te komen. Met name 's avonds thuis heb ik nu knoop en rits open als ik zit. Ik denk trouwens ook dat het na 12 weken wat sneller gaat. Ik wil gewoon weer een dikke buik krijgen en de trotse zwangere uithangen. Dan zal je inderdaad zien dat je juist wilt dat de tijd wat langzamer gaat. Waar halen jullie trouwens je positiekleding vandaan? Of weet iemand nog een leuke webshop? Daag, Flientje
Kan mijn eigen broeken nog aan zonder last. Al doe ik de knoop s avonds lekker open, maar dat deed ik ook al zonder zwanger te zijn!
Ja dat is heel moeilijk, maar ik denk er een beetje hetzelfde over als jij. Maar van de andere kant, STEL nou dat je het kan voorkomen... maarja een abortus is ook iets heel ernstigs... Wat dat betreft kan je het beter niet weten....
hey.. ik weet wel wat de waardes zijn mn tante werkt in het lab dus heeft de waardes uitgelegd.. maar dat wist ik nog van de vorige zwangerschappen ik laat volgende week nogmaals prikken.. maar ik weet wel de vorige zwangerschappen had ik bij 4 weken het bloed was namelijk afgenomen toen ik precies 4 weken was lager dan nu dus bben super blij en zwangerschaps bbroeken heb ik nog niet aan.. gewoon leker losse broeken geen spijker broeken de knellen een beetje bij mn buik ik moet ze weer uit de garage halen mn kleren
@ flientje ik weet wel een leuke site maar weet niet of ik dat hier neer mag zetten.Wil je het graag weten stuur maar een pb.