en zuurtje dan? of zou ze al bevallen zijn? is al aantal UURTJES niet geweest... of wel zit ik net te zeuren tegen mn lieffie over dat mn harde buik wee achtige dingen wegblijven,krijg ik me er toch 1 WHOEIEIEIIEIIIIII nou daar wil k er nog wel meer van....... voor de pijn niet,voor de baby 2 come wel ......
zuurtje ! Ik was zuurtje vergeten. Oooo dat vergeeft ze me nooit! een wee, nona! Donders! hoe gaaf. Zullen we gewoon met z'n 4-en gaan bevallen morgen?
haha Grilszzz KON HET MAAR ! ! ! ! ! ik ga naar de zolder..... wij gaan ff een potje darten..... dan blijf ik tenminste ff in beweging...goed voor de stimulans ofso neem uiteraard het toppie mee..... hahahaha
he, da noontje is weer op da site! ja zou het? lekker op tijd dan, want de oppas kan maar tot 12 uur op de trein stappen. Zul je zien he, kwart over 12 de eerste echte wee.
oww das minder voor de oppas..... hoop voor je datt dan sneller doorzet! nou meld je morgen maar met t vreselijke nieuws dat je bevallen bent en naar e andere "maart mama's " gaat .... eej meid das gein... GA LEKKER BEVALLEN! ik zal aan je denken
Morguhh dames, zo te zien zijn er gisteren geen meiden bavallen, domper hoor. gisteren verjaardag gehad en er was er zowaar maar 1 die het presteerde om te vragen: is het er nog niet? waarop de meeste in koor riepen: Jawel ze heb een bal ingeslikt, ze wilde die buik niet missen. whoehahaha nou die buik kan ik inmiddels missen als kiespijn, vannacht weer kl#te geslapen, het gaat allemaal steeds pijnlijker worden daar beneden bleggg.ik ben nu op het punt aanbeland dat ikzelf niet meer omhoog kan komen, dat ik Marco moet wakker maken of hij me even een steuntje in de rug wilt geven. 1 oom had de opmerking: t#ring wat ben je dik man, waarop ik zei: ach hooguit 2 weken (in het ergste geval) dan ben ik er vanaf, jij bent jouw buik misschien pas over 2 jaar kwijt hahahaha Vandaag weer een verjaardag, mijn schoonmoeder, heel leuk hoor maar ik wordt het gewoon zat. we gaan er vanmiddag heen omdat de familie uit duitsland er dan ook is en die zien we niet zoveel en we blijven daar ook eten enzo. mijn schoonmoeder heeft al gezegd als het je teveel wordt duik je maar lekker het bed in hoor, kijk zulke aanbiedingen laat ik me geen tweede keer zeggen hihi
Goeiemorgen dames,mijn laptop gaf er gisteren in één x de geest aan,dus ik zal er niet zijn ,weet niet voor hoe lang! Ben nu ff online via m'n mobiel! Sterkte iedereen en natuurlijk hoop ik er snel weer te zijn! Liefs ilona
Goeiemorgen dames,mijn laptop gaf er gisteren in één x de geest aan,dus ik zal er niet zijn ,weet niet voor hoe lang! Ben nu ff online via m'n mobiel! Sterkte iedereen en natuurlijk hoop ik er snel weer te zijn! Liefs ilona