Ja hoor... Misschien gaat het vannacht doorzetten? Kom op hoor meis, je gaat vanavond lekker aan de frambozenbladthee en je bevalt binnen een paar uurtjes zo goed als pijnloos van een beebietje, waarna je tranen met tuiten huilend ons komt verblijden met je goede nieuws!
Hallo dames! Nog rustig zo te zien. @ Beccaatje: Dat schiet ook niet op hee. Ik dacht een pagina terug: he eindelijk, kan die meid ook beginnen maar een pagina later is het voorbij. Dat het maar gauw mag doorzetten! Leuk lijstje! @Zuurtje: Nogal zo 1 die niet wilt. Hoop ook voor jou dat er gauw verandering in komt. @Nona: Jeej.. dat zijn afkickverschijnselen voor jou dan zonder laptoppie! Hier niets aan de hand, alles rustig en verwacht ook niets. Heb al 2 nachten heerlijk geslapen, maar 2 keer uit bed om te piesen. Manlief vind dat het ook wel tijd wordt dattie komt... Tot straks dames! Groetjes Nathalie
Hallo Allemaal (poging 2, was net bijna klaar, bericht weg ) Vanochtend naar het ziekenhuis geweest. Eerst een half uur aan de ctg gelegen, was allemaal goed. Daarna naar de gynacoloog. Die heeft eerst een inwendig onderzoek gedaan en een beetje gestript. Hij kon er met 1 vinger in. Daarna een afspraak gemaakt om ingeleid te worden als de baby niet komt. Dat gebeurt dan donderdag al. Had gisteravond trouwens wat slijm en bloedverlies, dus denk stukje van de slijmprop. Toen ik thuis was heb ik de vk gebeld (daar hard ze om gevraagd) en haar het verhaal gedaan. Net belde ze terug, nu ze het wat rustiger had. Ze zei dat ik wonderolie moet gaan kopen om het te bevorderen, zodat ik evt toch nog thuis kan gaan bevallen, dus ik ga zo maar es effe op jacht. Hier zit een trekpleister kijken of ze het daar hebben en anders moet het mannetje het maar ff halen na zn werk. Misschien moet jij er ook maar aan gaan Beccaatje, als we gelijk willen bevallen. Vandaag zal dat niet meer gebeuren, maar misschien bevallen we dan morgen wel allebei
25 wannabe-MAART 2008 MAMA'S Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lily - 29 jaar - Kwadijk (Noord-Holland) - 6 maart 2008 - bevallen op... - 2e kindje - Jongen Beccaatje - 30 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Laura1983 - 24 jaar - Groningen - 11 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Surprise Almostmummy - 23 jaar - Den Haag - 13 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Eekje - 28 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Joeja - 22 jaar - Zuid-Limburg - 14 maart 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Meisje Mary Jane - 28 jaar - ? - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen n4th4li3 (Nathalie) - 26 jaar - ? - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Flientje - 23 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Pearly-24 jaar -Zuid-Limburg- 22 maart 2008 - bevallen op....- 1e kindje - Jongen Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Marieketjes - 26 jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Amandaatje - ? jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise MamaNona - 27 jaar - Overijssel - 31 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje
ach man man man....in ieder geval zijn de vliezen gebroken dus binnen nu en morgenvroeg half 8 zal ik toch echt weeen hebben. Zelf denk ik tegen de avond weer, als kind op bed ligt en ik me helemaal kan ontspannen. Ik moest maar gewoon doorgaan met het leven. En de temperatuur in de gaten houden.
ik mis nona verschrikkelijk.... @cornelia: ik heb vanmorgen al zo veel op de plee gezeten dat wonderolie volgens mij niet veel toevoegd. En sex mag nu ook niet....het zit me niet mee.
Hoi Hoi, Ik wou even door geven dat ik maandag ochtend om 00.38 moeder ben geworden van een gezonde zoon genaamd rens. Het verhaal vertel ik wel een keer maar wil niemand schrik aanjagen met mijn verhalen. De rest veel succes
heey girls! ! ! ! ! ! wat ik nu dan allemaal weer voor elkaar heb gekregen mijn gewone pc staat op zolder ( voor muziek enzo als ik de was doe of als ze / we hier aan het darten zijn enzo...de (Stief) kids kunnen er spelletjes opdoen enzo),maarer was geen internet te verkennen nu heb ik het "antennetje" net even opnieuw geinstalleerd en wat denk je : IK VLIEG OVER HET NET \/ IK KAN DUS WEER INTERNETTEN alleen iedere x naar zolder klimmen of hier de hele dag zitten met Jamilia zie ik nog niet zo zitten hihihihi ,maargoed...... ik ben in ieder geval "back on track"..... Kvoel me wel vereerd dat ik gemist word hoor Maar dat er nog geen Beebjes bij zijn.... B-tje jammer hier af en toe van die rare krampende harde buiken... noemen ze ook wel weeen geloof ik ,alleen de regelmaat en kracht is nog ver te zoeken
Hey hey Gefeliciteerd met Rens ! ! ! ! ! en kom maar op met die horrorverhalen hoor.... wij zijn bikkels! \/
24 wannabe-MAART 2008 MAMA'S Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lily - 29 jaar - Kwadijk (Noord-Holland) - 6 maart 2008 - bevallen op... - 2e kindje - Jongen Beccaatje - 30 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Laura1983 - 24 jaar - Groningen - 11 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Surprise Almostmummy - 23 jaar - Den Haag - 13 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Eekje - 28 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje Joeja - 22 jaar - Zuid-Limburg - 14 maart 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Meisje Mary Jane - 28 jaar - ? - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen n4th4li3 (Nathalie) - 26 jaar - ? - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Flientje - 23 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Pearly-24 jaar -Zuid-Limburg- 22 maart 2008 - bevallen op....- 1e kindje - Jongen Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Marieketjes - 26 jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Amandaatje - ? jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise MamaNona - 27 jaar - Overijssel - 31 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje[/quote]
Natasja gefeliciteerd met Dean (leuke naam hoor,die hadden wij als 2e naam als het een jongen zou worden )
Buddy: van harte gefeliciteerd met Rens! Nona: boehoe, wat een emotioneel ''weerzien'' toch weer hé! Ben blij dat je er weer bent hoor!